* Baby makin' project *

Heia Lille Mille!! Nå er det bare 9 dager til du er i gang!!! Dette blir så spennende vennen, gleder meg på dine vegne. Endelig er dere i gang!!!!!! [:D][:D][:D]

Skal si du har oversikt over hva som skjer med folk her inne, er imponert!! I dag startet jeg med crinone, så nå er liksom ting skikkelig i gang føler jeg. Skal hente babyklister på posten i morra og begynne med en gang, så er det innsett av to gullegg på tirsdag! Dette blir spennende, de må overleve begge to!!

ORIGINAL: Lille Mille

Ja kanskje det er et godt tegn [8D] Hihi.. Håper også at sprøytestart datoen er et godt tegn, 9/9-09 [:D] Hva tror du om det? [;)]

Ja dere hadde nok litt mer i utgifter på den fronten der.. vi bruker jo bare 10-15 minutter på å kjøre dit vi vet du, også kjører vi jo gratis i firmabilen til min kjære [:)]

Kommer dere nedover hit snart eller? [;)] Syns dere skal det når snuppa deres blir litt større altså [;)] 

Den datoen er NØDT til å bringe lykke[:)] Kan ikke skjønne annet!

Tenkte på det i går faktisk, at vi skulle reist nedover[;)] Søstra mi er i Fredrikstad 1 år til, og med tanke på jeg har permisjon helt til neste sommer burde det jo vært en mulighet for å reise til henne og i tillegg kunne treffe deg (og forhåpentligvis en mage[;)])!

Jaaa *blomsterpia*! Kom nedover [:D] Det hadde vært så koselig! [:D] Og tenk om.. ja tenk om.. Nei vil ikke tenke det jeg [&:]

Men vi har jo "snakket" mye sammen i noen år nå, så syns virkelig det hadde vært moro å møte deg [;)] Beste jenta det!

ORIGINAL: Lille Mille

Jaaa *blomsterpia*! Kom nedover [:D] Det hadde vært så koselig! [:D] Og tenk om.. ja tenk om.. Nei vil ikke tenke det jeg [&:]

Men vi har jo "snakket" mye sammen i noen år nå, så syns virkelig det hadde vært moro å møte deg [;)] Beste jenta det!

Kunne så innmari tenkt meg å møte deg, tror nok vi må få det til en gang altså! Synd det er ett helt land mellom oss, tror vi kunne hatt det fint sammen[:)]

Snart bare 8 dager igjen, weeeee[:D]

8 dager igjen til spray start! [:D]

Det tror jeg også *blomsterpia*. Vi får se da vet du, kan jo være at vi faktisk tar turen vi har snakket så lenge om vi også. Vi vil jo gjerne kjøre oppover i norge, så langt som det går iallefall [:)] Det er drømmeferien - oppleve masse av det norge har å by på [:)]

I dag skjer det svært lite tror jeg [8|] Har ingen planer bortsett fra å gå ned til frisøren å bestille time. Vil farge håret jeg.. må bli kvitt etterveksten. Men skal jeg ha det som det er, lyst? Eller skal jeg være litt tøff og be dem farge det mørkere??
Vil så gjerne ha en forandring, men er så redd for at det blir grusomt [:(] Vi får se, får spørre dem hva dem syns.

Denne uka skjer det mye her på BV da.. blir spennende å følge med på alle sammen! [:D]

I dag har jeg reddet en skilpadde fra den sikre død... Ja, det er helt sant - en skilpadde! [:D]

Den var ganske stor - litt større enn den på dette bilde. Stakkars [:(]

Ok. Var på vei hjemover - bestemte meg for å kjøre "gamle" veien hjem (forbi der jeg vokste opp). Plutselig ser jeg noe som ligner fælt på en skilpadde, og den beveget seg midt i veien!! Klarte å kjøre forbi den, og snudde bilen. Parkerte litt ut i veien så folk skulle kjøre litt roligere der. Mannen min mente det var en leke, men den beveger seg jooo!! Der gikk den sakte men sikkert over veien. Mannen min løp inn å ringte på huset det så ut som skilpadden kom fra, men ingen hjemme. Jeg stod midt i vegen mens det både kom trailere og vanlige biler - heldigvis fikk jeg alle til å unngå skilpadden! Men alle lo litt og sa at det var et uvanlig syn på norske veier [:)] Hihi.. det var jo ganske rart ja..

Heldigvis kom en av de andre naboene ut, han hentet en bøtte i garasjen sin så vi fikk den bort fra gata. Stakkars skilpadden [:(] Han mente det var huset ved siden av som var eierne til denne krabaten og han skulle sørge for at de fikk den tilbake. Så da har vi iallefall gjort 1 god gjerning i dag [:D]

Ellers så har vi vært på apoteket i dag [:D] Har nemlig bestil medisinene mine!! Juhuuu! Kanskje litt tidlig ute, men bedre det enn å være for sein [:)]

Søte Ivara [;)] Joda, jeg fikk time på onsdag klokka 12. Da skal håret bli mørkere og kortere! [:D] Vet ikke hvor kort da, har hatt det kort før og det har tatt så uendelig lang tid før det har grodd ut. Men vi får se [;)] Hun rådet meg til å legge mørke striper i det, så det er vel sånn det blir [:)] Er spennende uansett syns jeg. Forandring fryder!

Og du er klar for i morgen Ivara? [;)] Spennende!!

Du er snill du Ivara.  Det er hos deg det skal komme jubelrop og gledestårer!! For nå er du snart ruger! [:D] Er sikker på at hestekuren din har gjort susen, og at det ikke er lenge før du får ut en "haug" med flotte egg - som bare ber om å bli befruktet [;)] Tenk - tenk - tenk på det du [;)] Juhuu!

Snuppis God du er!! Men du, det skal DU også [;)]

7 dager igjen til spray start! [:D]

Uff.. er litt småredd jeg [X(] Vi har i hele sommer vært av og på med strøm oppe i loftetasjen/3 etasje, da den hele tiden har slått ut hele hovedsikringen [:'(] Elektrikere har vært her mange ganger, men har aldri funnet ut av feilen.. creepy! Men i dag ringte vi igjen - vi vil ikke sitte her oppe med en skjøteledning fra etasjen under lenger, skal jo ikke være sånn i nytt hus! [:@] Siste gang strømmen gikk så kjente vi at det luktet brent, men vi fant ikke ut hvor det kom fra - så tenkte jaja..

Nå dro akkurat elektrikeren. Det har brent i den ene stikkontakten på soverommet!!!! Hjeeeeelp! [:(] Den er helt svart inni [:(] Uff! Grunnen til at det har begynt å brenne i den var at en av ledningene hadde blitt lagt i klem og ligget inntil metallet (eller noe sånn..?) Uff! Hadde det ikke vært for at vi har jording både oppe og nede så kunne det blitt stor brann!! [:(] Jeg liker ikke sånt.. akkurat som jeg ikke er redd nok for brann fra før av liksom [:(] Kommer ikke til å få sove i natt jeg nå altså [:(]

Når det er sagt så er det bare 1 uke til spray start! [:D] 

Skal bake boller snart jeg nå [:)] Og så skal vi ut på tur etter på [:D]

Nå har strømmen stått på her oppe i hele dag uten at det har skjedd noe som helst [:D] Fantastisk!

Ja bare en uke igjen til første spray dose skal tas klokka 08.00!! Gleder meg masse!! Også er det jo faktisk bare 29 dager til den første kontrollen etter sprøytestart også!! Nå næææærmer det seg! [:D]

Takk for at du følger med på meg Ivara, go' jenta! [;)]

6 dager igjen til spray start! [:D]

Hva skal man fylle dagen i dag med da tro? Jo, frisørtime klokka 12 [:D] Er litt spent på hvordan jeg ender opp etter jeg har vært der... [&:]
Ellers så får vi se hva dagen bringer.. MÅ iallefall ut å gå i finværet, for det er sooooooool [:D]

Og i ettermiddag skal jeg faktisk hente medisinene mine!! [:D] Juhuu! Det er ganske tidlig, men apoteket får dem i dag så hvorfor ikke.. [8|] Nå begynner det å bli virkelig det her gitt [:)]
,

Dette blir spennende snuppa!! Ikke lenge igjen til oppstart nå altså [:)][:)][:)]

Jeg er så spent på hvordan du blir på håret, jeg må få sett bilde av nye sveisen din!!

Bilde ja.. hmm [8|] Vi får se hva utfallet blir da vet du tullemor [;)] Er redd det bare vil se rart ut, men frisøren burde jo vite hva som blir bra vel? Håper det iallefall [&:]

Følger med deg jeg å snuppa...men mest anonymt[8D]ofte jeg bare går inn som guest å smugkikker[8D]hehe...
Lykke til fremover,ikke lenge til oppstart[;)][;)]klem;)

Jasså du din snik Laila [;)] Må begynne å være her inne litt mer da.. need you to be here [;)]

Jeg skal faktisk til min første akupunkturtime på tirsdag! [:D] Samme dag som spray start! Snakket med akupunktøren litt via mail og via telefon og hun har masse erfaring med IVF [:D]

Hva er det som skal gå uprøvd sier jeg bare. Mannen min som "tvang" meg da.. hihi.. [:)] Hvem vet, kanskje det kan hjelpe... kanskje ikke.. [8|] Den som venter får se! [:D]

Har også hentet medisinenen på apoteket i dag! [:D] Rett over 5700,- for synarela, puregon og pregnyl. Syns ikke det var så ille egentlig. Jeg er KLAR! Eller.. når jeg så medisinene i min egen hand ble jeg rett og slett ordentlig dårlig [:'(] Kvalm og uvel, trodde nesten jeg skulle svime av [8|] Uff.. kjenner hjertet dunker ekstra bare jeg snakker om det.. [X(]

Men det får bare være, jeg SKAL klare det her!

Frisørtimen har jeg også lagt bak meg [:)] Vet ikke helt hva jeg syns egentlig. Var jo veldig blond, og nå er jeg mer.. ja hva skal jeg si.. Vanilje og sjokoladeis blandet sammen [8D] Hihihi..

Også har vi blitt tante og onkel (igjen) i dag! [:D] Tantebarn nr 13!! Også er det jo enda 1 til på vei også.. [:)] Er vel på tide at vi også snart er de heldige??

Takk for det snille Elin [;)] Ja vi får satse på at neste kul i familien blir her [:)] Også at du får deg din egen lille kul igjen du også [;)]

Jeg kjeeeeeder meg såååå! [:'(] Mannen min er på jakt, og her sitter jeg [:(] Og hva gjør jeg når jeg kjeder meg - lager meg ny signatur [:)]

Legger noen av dem her i dagboken min jeg, så kan jeg mimre og se hva slags humør jeg har vært i de dagene jeg lagde dem.. hihihi [:)]

Jaja.. nå får jeg sette meg å strikke litt tror jeg. Must keep busy [:D] I morgen skal jeg møte tullemor en tur i byen [:)] 

så koselig den siste signaturen din er![:D]

5 dager igjen til spray start! [:D]

Rise and shine! [:'(] Skulle ønske jeg bare kunne soooove hele tiden [8|] Men, men.. hva hadde vel livet vært da?

I dag skal jeg møte tullemor [:D] og jeg håper at det hun har (2 befrukta egg i magen) er smittsomt [8D] Gleder meg til å treffe deg! [;)]
Også har mamma bursdag i dag, 53 år [:D] Hurra for mamman min [:D]

Ellers så skjer det svært lite tenker jeg - kanskje en liten tur i skogen med min kjære etterpå.. hvem vet hva dagen bringer? [8|]

Back
Topp