Avocado's voksende spire

Herlig oppdatering og gratulerer med 10 mnd til frøkna❤️
Kjedelig med sykdom, håper det gir seg snart:)
 
Hun begynte i bhg ganske nylig. (Takk og lov) og endelig er hvilene litt mer stabile hun virker mer tilfreds da hun er mer/godt nok stimulert. Men det gikk mye i turer ute og lekeplasser rundt omkring de siste ukene :p

Stemmer dere har jo såklart bhg ja! Glemte det i farta jeg ;)
Vi også hadde mye lekeplassturer inntil det ble så kaldt.. siden vi ikke har kjøpt vinterdress enda så blir det ikke å være like mye ute dessverre. Syns liksom ikke den kommer til sin rett før hun kan gå, eller tar jeg feil der?
 
Hurra fort 10 mnd ❤️

Kjipt med sykdom, hatt vår del her også.. Håper dere snart er bedre alle 3 :)

Takk ❤️

Kjipt at dere også har fanget virus i høst :(
Er det mye ekstra styr siden hun er prematur eller har det lite å si nå som hun er blitt større?
 
Hipp hurra for 10 mnd![emoji324] og hjeeeelp hvor fort tiden går! [emoji33]
Slitsomt med all den sykdommen dere har hatt nå i høst, håper virkelig det blir bedre snart.
Og så spennende med jobbsøking fremover da [emoji2956]

Hjelp kan du si ja :wideyed: Hvor ble det av de små ryggliggende babyene våre liksom? :p

Jobbsøking er stas :) Nå håper jeg at jeg skal komme meg tilbake til mitt reelle yrke igjen :rolleyes:
Spent på ditt intervju også! Det var til uken ikkesant?
 
[emoji173]️ 10 mnd [emoji173]️

I dag er det 10 mnd siden vi fikk godjenta vår. Tiden har gått så vanvittig fort og månedene som en familie har vært fylt med glede, kjærlighet, stolthet men også en god porsjon slit ;) Er det ikke slik det skal være da?

Nå er dagene hektiske! S fyker rundt og reiser seg opp der det lar seg gjøre, klatrer og koser seg. Ingen anledning for a mor til å sitte i ro gitt :p
Vi er mye i åpen bhg, for det er en klar favoritt. Der får hun utfordret nysgjerrighet og får sosialisert seg. Dagene vi tilbringer hjemme er litt kjedelige i forhold og jeg merker på henne at hun behøver mer stimuli nå enn jeg kan tilby alene. Utfordringen er å finne på nye ting å gjøre de kommende månedene :wideyed: Gi meg styrke :p

Permisjonen er offisielt over men nå tar jeg ut ferie, avspasering og til slutt litt ulønnet perm. Jobber også 1 dag i uken, da har oappaen fri. Planen er å gi stafettpinnen helt til pappaen i april og deretter starte i bhg i august. Kjenner at det skal bli litt godt å komme ordentlig tilbake til arbeidslivet igjen. Det har blitt et langt fravær siden jeg var mye sykemeldt i svangerskapet også.
Driver å søker litt jobber i tillegg og håper på nye muligheter til våren :rolleyes:

S er en ganske grei unge som liker rutinene sine. Søvn og mat til faste tider er essensielt :p
Hun får 4 faste måltider hver dag; grøt, brød, frukt, middag osv...
Sover 2 gode dupper på dagen og legges fast i 19-draget. Står opp ca kl 6 hver dag. Jeg ønsker meg (minst) en time til hver morgen, B-menneske som jeg er... så får be om det til jul :p

Høsten har vært et sykdomsmaraton både for store og små. Falsk krupp herjer og med stadig tilbakefall er vi syke ca hele tiden :arghh: Nå holder vi sofaen alle tre med feber, rennende neser og hoste. S spyr litt i tillegg stakkar [emoji173]️
Veldig klar for en periode med bedre form snart og håper bare julen blir sykdomsfri!

1 mnd igjen til jul, vår første som en familie [emoji173]️
Masse å glede seg til!

Så stas med 10 måneder! [emoji7][emoji4] Her blir det 11 om en uke, og jeg skjønner heller ikke hvor tiden har blitt av[emoji33]
Minus sykdom (god bedring!!) så høres det jo ut som dere har det supert da[emoji2] Samme med perm her (eller jeg har fulltidsperm nå da), jeg starter å jobbe i april og barnehage fra august. Jeg er såååå glad for at jeg har lang perm! Selv om man må stå på litt for å holde mini aktivisert er det fryktelig koselig, og så deilig å slippe stress med barnehage vs jobb enn så lenge, det skal man jo holde på med i årevis liksom. Spennende med kanskje ny jobb for deg da!
Og apropos vinterdress som jeg så i en annen kommentar så tenker jeg at hvis hun bare sitter i vogna trenger du sikkert ikke enda, med mindre du tenker at hun skal krabbe rundt da. Noe som kanskje er litt vanskelig i tykk dress uansett hehe. Min frøken går jo veldig bra allerede, så her har vi kjøpt vintersko (hennes første sko, helt sprøtt!) og dress, og er ute og utforsker verden litt innimellom! Hun digger å gå rundt ute, vandrer avgårde uten å se seg tilbake, og blir alltid litt sinna når hun må opp i vognen igjen hehe[emoji23][emoji7] Blir spennende hvis det kommer snø etterhvert!
Og ja, tenk julen!! DET blir koselig det, ordentlig familiejul[emoji173]️
 
Hurra for 10 mnd, tenk allerede 10 mnd gamle våre små:Heartred Høres ut som det er like mye liv hos dere som her:D Takk og lov for åpen bhg:joyful:

Så spennende med jobbsøking da, masse lykke til:stop: Håper du finner noe:)

Krysser fingrene for at dere har fått dosen med syksom før jul nå,masse god bedring til hele gjengen:Heartred Og nyt første julen med en liten en:Heartbigred
 
Hjelp kan du si ja :wideyed: Hvor ble det av de små ryggliggende babyene våre liksom? [emoji14]

Jobbsøking er stas :) Nå håper jeg at jeg skal komme meg tilbake til mitt reelle yrke igjen :rolleyes:
Spent på ditt intervju også! Det var til uken ikkesant?

Ikke mye ryggligging nå nei [emoji23]

Krysser fingrene mine for at du finner og får drømme jobben [emoji7][emoji1696]
Jeg reiser til Oslo om litt under 3 uker [emoji16]
 
Gratulerer så mye med 10mnd! [emoji3] Tenk så fort tida har gått. Og at de plutselig er oppe på to bein de små. Her er jentene fyllt 1 år selvom de kun er 11mnd korrigert. De løper rundt som noen gærninger og noen ganger lurer jeg på hvorfor vi valgte å ha de hjemme ett år til [emoji28] Men nå skal sambo og jeg ha annenhver dag hjemme/jobb fra nyttår.
Lykke til med jobbsøking! Håper du finner noe du liker [emoji176] Klem!
 
Takk ❤️

Kjipt at dere også har fanget virus i høst :(
Er det mye ekstra styr siden hun er prematur eller har det lite å si nå som hun er blitt større?

Siden hun ikke har hatt feber og vært nogenlunde normal tilstand har det gått helt fint :) Hun var heldigvis minst plaget da, verre med mor :p
 
Så stas med 10 måneder! [emoji7][emoji4] Her blir det 11 om en uke, og jeg skjønner heller ikke hvor tiden har blitt av[emoji33]
Minus sykdom (god bedring!!) så høres det jo ut som dere har det supert da[emoji2] Samme med perm her (eller jeg har fulltidsperm nå da), jeg starter å jobbe i april og barnehage fra august. Jeg er såååå glad for at jeg har lang perm! Selv om man må stå på litt for å holde mini aktivisert er det fryktelig koselig, og så deilig å slippe stress med barnehage vs jobb enn så lenge, det skal man jo holde på med i årevis liksom. Spennende med kanskje ny jobb for deg da!
Og apropos vinterdress som jeg så i en annen kommentar så tenker jeg at hvis hun bare sitter i vogna trenger du sikkert ikke enda, med mindre du tenker at hun skal krabbe rundt da. Noe som kanskje er litt vanskelig i tykk dress uansett hehe. Min frøken går jo veldig bra allerede, så her har vi kjøpt vintersko (hennes første sko, helt sprøtt!) og dress, og er ute og utforsker verden litt innimellom! Hun digger å gå rundt ute, vandrer avgårde uten å se seg tilbake, og blir alltid litt sinna når hun må opp i vognen igjen hehe[emoji23][emoji7] Blir spennende hvis det kommer snø etterhvert!
Og ja, tenk julen!! DET blir koselig det, ordentlig familiejul[emoji173]️

Jenta di er jo så flink til å gå alt :D Da er det litt lettere med dress og sko tenker jeg ja.
Kan se for meg en ganske irritert unge som prøver å krabbe i en slik dress :hilarious:

Ha en fin førjulstid! Klem ❤️
 
Hurra for 10 mnd, tenk allerede 10 mnd gamle våre små:Heartred Høres ut som det er like mye liv hos dere som her:D Takk og lov for åpen bhg:joyful:

Så spennende med jobbsøking da, masse lykke til:stop: Håper du finner noe:)

Krysser fingrene for at dere har fått dosen med syksom før jul nå,masse god bedring til hele gjengen:Heartred Og nyt første julen med en liten en:Heartbigred

Takk takk! Jeg venter spent på svar på et par stillinger jeg har søkt på. Håpe håpe! :rolleyes:

Når vi blir friske nå så skal vi holde oss friste ut året. Det har jeg bestemt. Basta!!! :gen045

Ha en fin adventstid ❤️
 
Ikke mye ryggligging nå nei [emoji23]

Krysser fingrene mine for at du finner og får drømme jobben [emoji7][emoji1696]
Jeg reiser til Oslo om litt under 3 uker [emoji16]

Ahh, rett før jul da. Tenk om du får ny jobb under treet i år a’!! :rolleyes:
 
Gratulerer så mye med 10mnd! [emoji3] Tenk så fort tida har gått. Og at de plutselig er oppe på to bein de små. Her er jentene fyllt 1 år selvom de kun er 11mnd korrigert. De løper rundt som noen gærninger og noen ganger lurer jeg på hvorfor vi valgte å ha de hjemme ett år til [emoji28] Men nå skal sambo og jeg ha annenhver dag hjemme/jobb fra nyttår.
Lykke til med jobbsøking! Håper du finner noe du liker [emoji176] Klem!

Takk ❤️
Kan tenke meg det er bra hektisk med to stykker som er oppe og flyr :p
Fin løsning med annenhver dag da. Det var lurt!
 
Siden hun ikke har hatt feber og vært nogenlunde normal tilstand har det gått helt fint :) Hun var heldigvis minst plaget da, verre med mor :p

Bra det har gått så fint! Hun skal jo helst holde seg unna en del sykdom en stund til tenker jeg, selv om hun har vist at hun er råsterk da :)
 
Bra det har gått så fint! Hun skal jo helst holde seg unna en del sykdom en stund til tenker jeg, selv om hun har vist at hun er råsterk da :)

Ja, stemmer. Men vi er mye låst hjemme grunnet overstimulering så smittefaren er heldigvis ikke så stor :)
 
Ja, stemmer. Men vi er mye låst hjemme grunnet overstimulering så smittefaren er heldigvis ikke så stor :)
Heldigvis ikke den verste tiden på året å være mye hjemme ;)
 
Ahh, rett før jul da. Tenk om du får ny jobb under treet i år a’!! :rolleyes:
Ja det hadde vært en finfin julegave det![emoji1] og det kan jo like godt være du som får en slik fin en julepresang [emoji6]
 
Ja det hadde vært en finfin julegave det![emoji1] og det kan jo like godt være du som får en slik fin en julepresang [emoji6]
Jeg krysser likegjerne fingrene for oss begge jeg ;)
 
Back
Topp