Avocado's voksende spire

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Avocado, 22 Jun 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mammadrøm Gift med forumet Assistert-jentene

Herlig oppdatering og gratulerer med 10 mnd til frøkna❤️
    Kjedelig med sykdom, håper det gir seg snart:)

• Liker Liker x 1
  2. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Stemmer dere har jo såklart bhg ja! Glemte det i farta jeg ;)
    Vi også hadde mye lekeplassturer inntil det ble så kaldt.. siden vi ikke har kjøpt vinterdress enda så blir det ikke å være like mye ute dessverre. Syns liksom ikke den kommer til sin rett før hun kan gå, eller tar jeg feil der?

3. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Takk ❤️

Kjipt at dere også har fanget virus i høst :(
    Er det mye ekstra styr siden hun er prematur eller har det lite å si nå som hun er blitt større?

4. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Hjelp kan du si ja :wideyed: Hvor ble det av de små ryggliggende babyene våre liksom? :p

Jobbsøking er stas :) Nå håper jeg at jeg skal komme meg tilbake til mitt reelle yrke igjen :rolleyes:
    Spent på ditt intervju også! Det var til uken ikkesant?

• Liker Liker x 1
  5. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Takk ❤️

6. Giraffen Elsker forumet Assistert-jentene Julikulene 2020

Så stas med 10 måneder! [emoji7][emoji4] Her blir det 11 om en uke, og jeg skjønner heller ikke hvor tiden har blitt av[emoji33]
    Minus sykdom (god bedring!!) så høres det jo ut som dere har det supert da[emoji2] Samme med perm her (eller jeg har fulltidsperm nå da), jeg starter å jobbe i april og barnehage fra august. Jeg er såååå glad for at jeg har lang perm! Selv om man må stå på litt for å holde mini aktivisert er det fryktelig koselig, og så deilig å slippe stress med barnehage vs jobb enn så lenge, det skal man jo holde på med i årevis liksom. Spennende med kanskje ny jobb for deg da!
    Og apropos vinterdress som jeg så i en annen kommentar så tenker jeg at hvis hun bare sitter i vogna trenger du sikkert ikke enda, med mindre du tenker at hun skal krabbe rundt da. Noe som kanskje er litt vanskelig i tykk dress uansett hehe. Min frøken går jo veldig bra allerede, så her har vi kjøpt vintersko (hennes første sko, helt sprøtt!) og dress, og er ute og utforsker verden litt innimellom! Hun digger å gå rundt ute, vandrer avgårde uten å se seg tilbake, og blir alltid litt sinna når hun må opp i vognen igjen hehe[emoji23][emoji7] Blir spennende hvis det kommer snø etterhvert!
    Og ja, tenk julen!! DET blir koselig det, ordentlig familiejul[emoji173]️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Hurra for 10 mnd, tenk allerede 10 mnd gamle våre små:Heartred Høres ut som det er like mye liv hos dere som her:D Takk og lov for åpen bhg:joyful:

Så spennende med jobbsøking da, masse lykke til:stop: Håper du finner noe:)

Krysser fingrene for at dere har fått dosen med syksom før jul nå,masse god bedring til hele gjengen:Heartred Og nyt første julen med en liten en:Heartbigred

8. LizRachel Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Febbisbebbis'18

Ikke mye ryggligging nå nei [emoji23]

Krysser fingrene mine for at du finner og får drømme jobben [emoji7][emoji1696]
    Jeg reiser til Oslo om litt under 3 uker [emoji16]

• Liker Liker x 1
  9. Bubbly ønsker meg en liten skatt Assistert-jentene

Gratulerer så mye med 10mnd! [emoji3] Tenk så fort tida har gått. Og at de plutselig er oppe på to bein de små. Her er jentene fyllt 1 år selvom de kun er 11mnd korrigert. De løper rundt som noen gærninger og noen ganger lurer jeg på hvorfor vi valgte å ha de hjemme ett år til [emoji28] Men nå skal sambo og jeg ha annenhver dag hjemme/jobb fra nyttår.
    Lykke til med jobbsøking! Håper du finner noe du liker [emoji176] Klem!

10. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Siden hun ikke har hatt feber og vært nogenlunde normal tilstand har det gått helt fint :) Hun var heldigvis minst plaget da, verre med mor :p

• Liker Liker x 1
  11. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Jenta di er jo så flink til å gå alt :D Da er det litt lettere med dress og sko tenker jeg ja.
    Kan se for meg en ganske irritert unge som prøver å krabbe i en slik dress :hilarious:

Ha en fin førjulstid! Klem ❤️

12. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Takk takk! Jeg venter spent på svar på et par stillinger jeg har søkt på. Håpe håpe! :rolleyes:

Når vi blir friske nå så skal vi holde oss friste ut året. Det har jeg bestemt. Basta!!! :gen045

Ha en fin adventstid ❤️

13. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Ahh, rett før jul da. Tenk om du får ny jobb under treet i år a’!! :rolleyes:

• Liker Liker x 1
  14. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Takk ❤️
    Kan tenke meg det er bra hektisk med to stykker som er oppe og flyr :p
    Fin løsning med annenhver dag da. Det var lurt!

• Liker Liker x 1
  15. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Bra det har gått så fint! Hun skal jo helst holde seg unna en del sykdom en stund til tenker jeg, selv om hun har vist at hun er råsterk da :)

16. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Ja, stemmer. Men vi er mye låst hjemme grunnet overstimulering så smittefaren er heldigvis ikke så stor :)

17. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Heldigvis ikke den verste tiden på året å være mye hjemme ;)

18. LizRachel Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Febbisbebbis'18

Ja det hadde vært en finfin julegave det![emoji1] og det kan jo like godt være du som får en slik fin en julepresang [emoji6]

• Optimistisk Optimistisk x 1
  19. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Jeg krysser likegjerne fingrene for oss begge jeg ;)

20. Det er ikke bare bare Bernt Gift med forumet Septembergull'17

Så fin oppdatering! Hurra for 10 mnd!!:) Tiden går så fort. Ønsker dere god bedring<3

Del denne siden