Takk søtaSå fin oppdatering! Hurra for 10 mnd!! Tiden går så fort. Ønsker dere god bedring<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk søtaSå fin oppdatering! Hurra for 10 mnd!! Tiden går så fort. Ønsker dere god bedring<3
Altså.. Tiden bare flyr avgårde! Herlig oppdatering da Virker som de fleste har hatt en travel høst med mye sykdom, godt det ikke er bhgstart før neste høst for dere da
Men så spennende med jobbsøking! Tiden går fort fram til du er ferdig med perm
For en fin oppdatering! Store jenta, hele 10 mnd!
Din jente vokser seg også til vil jeg tro Snart 6 mnd eller?
Hehe, herlig alder altsåJa om en uke! Blitt stor jente som ruller, spiser grøt og forsøker seg på å krype!!
Jada, jeg er i gang på 6 uka synes det har gått rasende fort og jegJa jaggu går tiden fort nå!
Du har begynt å jobbe nå sant?
Syns du det er greit å jobbe igjen eller stikker det litt når du må dra om morgenen?Jada, jeg er i gang på 6 uka synes det har gått rasende fort og jeg
Nå når jeg begynner å komme inn i det igjen, så er det i grunn ganske greit. Det var helt forferdelig den første uka, da gikk jeg bare og tenkte på de to hjemme, men så gikk det seg veldig fint til når jeg så hvor mye de koste seg sammenSyns du det er greit å jobbe igjen eller stikker det litt når du må dra om morgenen?
Det er en god følelse daN
Nå når jeg begynner å komme inn i det igjen, så er det i grunn ganske greit. Det var helt forferdelig den første uka, da gikk jeg bare og tenkte på de to hjemme, men så gikk det seg veldig fint til når jeg så hvor mye de koste seg sammen
Takk og takkSå koselig å lese oppdatering fra deg. Gratulerer så mye med 10 mnd Tiden flyr virkelig avgårde! Kjipt å høre at dere sliter mye med sykdom. Det er jaggu tøft, spesielt når man selv ikke er i form heller. Håper dere snart blir friske alle mann Og masse lykke til med jobbsøking Håper du finner drømmejobben!
Lurt! Takk for fine tipsDu kan eventuelt sikkert finne en billig (pent) brukt dress på FINN. Min gikk ikke første vinteren, men jeg synes det var kjekt å kunne ha han med på armen, eller på fanget om vi satt ute på hytta (og enkelt sende han rundt) og at jeg kunne sette han ned med en spade i snøen. Han likte jo å sitte på bakken, selv om han ikke gikk. Og han kunne sitte på akebrett som vi trakk han i (sånn med belte rundt magen for de aller minste.) Så vi var mye ute i dressen vi. Med sånne myke fotposer på føttene istedenfor sko, siden han ikke gikk.
Lurt! Takk for fine tips
Det må jo nesten bli en dress på oss før vi reiser til fjells i romjula
Koselig å se deg innomHer er det lenge siden jeg har vært innpå!! Så fin 10-måneders oppdatering!! Tenk så fort tiden går! Herlig å lese at alt går bra med dere! Slitsomt med mye sykdom, men håper dere er friske og raske nå! Kjedelig å være syk i jula!! Ha en goood helg
Her har jeg glemt å svare.Stemmer dere har jo såklart bhg ja! Glemte det i farta jeg
Vi også hadde mye lekeplassturer inntil det ble så kaldt.. siden vi ikke har kjøpt vinterdress enda så blir det ikke å være like mye ute dessverre. Syns liksom ikke den kommer til sin rett før hun kan gå, eller tar jeg feil der?