Avocado's voksende spire

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Avocado, 22 Jun 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Julegavene 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene

Sjekk ut www.barnihagen.no
    Der har de feks reimatec dresser til 500,-

Har sett ganske lik på feks barnas hus til 1600,- vi kjøpte dress, hansker og fotposer der på 50%. Føltes ikke SÅ dyrt om hun vokste ut ifra dressen tidig. Tror det er noe med fjorårets modeller som selges der. Betyr jo ingenting for min del :p

• Nyttig Nyttig x 1
  2. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Det ble vinterdress her likevel :p Så da kommer vi oss ut på akebrett og i bæremeis. Nå må det bare bli litt mindre glatt først... HÅLKE! :nailbiting:
    Ellers er det bra med oss. Sykdomsfrie nå, bank i bordet! Håper det varer ut året :smiley-angelic001
    Der da?

3. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Tenkte det var koselig å dele et lite øyeblikk med dere :) Dette er fra dagens aketur med papsen på knallhard snøis :p
    Jeg digger denne blidfisen ❤️

Ikke quote bilde, jeg sletter det etterhvert ;) Vis vedlegget 283238

• Hjertelig Hjertelig x 5
  4. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Takk for tips! Vi kjøpte brukt Reima og den er råflott! Skal absolutt sjekke her ved neste kjøpsrunde :D

5. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Julegavene 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene

Så gøy! Greit å ha muligheten som du sier :)
    Hva er hålke?:hilarious:

Her er vi vel på 1 mnd med sykdom :nailbiting: men har funnet ut at frøkna sliter med ørene, og det forklarer den ikkeværende søvnen siden i sommer. Så vi er henvist sykehuset. Nå er det antibiotikakur nr.2 så håper den tar knekken på betennelsen. Og tenner på gang og forkjølelse. Igjen. Ikke mye hun har vært i bhg nei:arghh: men,alt går:)

6. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Hålke er glatt isføre over alt ;)

Så langvarig sykdom er så slitsomt :arghh:
    Og bhg-start er heller ikke hjelpsomt akkurat :p
    Men fint at dere ser en årsakssammenheng med ørene, for da kan hun kanskje hjelpes! Noen får dren om de er plaget med mye ørevondt.
    Håper dere blir bedre snart!! ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Mator Forumet er livet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

For ei nydelig lita Avocadojente❤️ Misunner dere som har snø altså!

• Liker Liker x 1
  8. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Takk ❤️ Er ganske stolt over miniAvocadoen min :rolleyes:

Huff, snø kan det ikke kalles. Det kom litt, så masse regn, og etter det har det vært kuldegrader :hungover: Livsfarlig å ferdes ute her :bag:

God jul søta ❤️

9. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Nydelig miniavocado ❤️❤️

10. lmn86 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Så nydelig liten mini-avocado❤️❤️

11. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Åh fine ❤️

12. Mator Forumet er livet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

God jul og et riktig godt nytt år til dere, Avocado❤️

13. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

God jul til dere også! ❤️
    Og måtte det bli et innholdsrikt og godt nytt år :D

14. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Fortsatt god jul til deg Avocado ❤️

15. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

God jul kjære du ❤️

16. Enkefalos Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene Aprillykke 2017

Håper dere har hatt en fin julefeiring, Avocado ❤️ Jeg var for sent innom her til å få med meg bildet :( Men regner med hun er supersøt :love7 Ha en fin nyttårsfeiring også! :D

17. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Takk, det har vi virkelig hatt ❤️ Julen er noe annet med små barn i hus, det er sikkert ❤️ Skikkelig stas :D
    Dere da, hatt en god jul så langt?

Og for deg, her kommer et nytt bilde fra romjulen :joyful: Mitt lille hjerte på sin nye bil ❤️ (Tar det ned igjen om litt).

Godt nyttår til deg og dine ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 3
    Last edited: 30 Des 2018
  18. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

åååå så herlig hun er ❤️

Last edited: 29 Des 2018
  19. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Takk ❤️
    Jeg syns jo åpenbart at hun er verdens herligste :rolleyes:

Er du forresten grei og tar bort linken til bilde i quoten din, så blir det ikke synlig etter keg har slettet det igjen ;)

20. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Fikset ;)

• Liker Liker x 1

Del denne siden