Avocado's voksende spire

Sjekk ut www.barnihagen.no
Der har de feks reimatec dresser til 500,-

Har sett ganske lik på feks barnas hus til 1600,- vi kjøpte dress, hansker og fotposer der på 50%. Føltes ikke SÅ dyrt om hun vokste ut ifra dressen tidig. Tror det er noe med fjorårets modeller som selges der. Betyr jo ingenting for min del :p
 
Her har jeg glemt å svare.:angelic:
Vinterdress før de kan gå, gadd ikke vi heller å kjøpe. Så skjønner det. Nå gikk frøkna 9.5mnd da:arghh::p .hvordan går det ellers, mindre sykdom eller ?:)

Det ble vinterdress her likevel :p Så da kommer vi oss ut på akebrett og i bæremeis. Nå må det bare bli litt mindre glatt først... HÅLKE! :nailbiting:
Ellers er det bra med oss. Sykdomsfrie nå, bank i bordet! Håper det varer ut året :smiley-angelic001
Der da?
 
Tenkte det var koselig å dele et lite øyeblikk med dere :) Dette er fra dagens aketur med papsen på knallhard snøis :p
Jeg digger denne blidfisen ❤️

Ikke quote bilde, jeg sletter det etterhvert ;)Vis vedlegget 283238
 
Sjekk ut www.barnihagen.no
Der har de feks reimatec dresser til 500,-

Har sett ganske lik på feks barnas hus til 1600,- vi kjøpte dress, hansker og fotposer der på 50%. Føltes ikke SÅ dyrt om hun vokste ut ifra dressen tidig. Tror det er noe med fjorårets modeller som selges der. Betyr jo ingenting for min del :p
Takk for tips! Vi kjøpte brukt Reima og den er råflott! Skal absolutt sjekke her ved neste kjøpsrunde :D
 
Det ble vinterdress her likevel :p Så da kommer vi oss ut på akebrett og i bæremeis. Nå må det bare bli litt mindre glatt først... HÅLKE! :nailbiting:
Ellers er det bra med oss. Sykdomsfrie nå, bank i bordet! Håper det varer ut året :smiley-angelic001
Der da?
Så gøy! Greit å ha muligheten som du sier :)
Hva er hålke?:hilarious:

Her er vi vel på 1 mnd med sykdom :nailbiting: men har funnet ut at frøkna sliter med ørene, og det forklarer den ikkeværende søvnen siden i sommer. Så vi er henvist sykehuset. Nå er det antibiotikakur nr.2 så håper den tar knekken på betennelsen. Og tenner på gang og forkjølelse. Igjen. Ikke mye hun har vært i bhg nei:arghh: men,alt går:)
 
Så gøy! Greit å ha muligheten som du sier :)
Hva er hålke?:hilarious:

Her er vi vel på 1 mnd med sykdom :nailbiting: men har funnet ut at frøkna sliter med ørene, og det forklarer den ikkeværende søvnen siden i sommer. Så vi er henvist sykehuset. Nå er det antibiotikakur nr.2 så håper den tar knekken på betennelsen. Og tenner på gang og forkjølelse. Igjen. Ikke mye hun har vært i bhg nei:arghh: men,alt går:)

Hålke er glatt isføre over alt ;)

Så langvarig sykdom er så slitsomt :arghh:
Og bhg-start er heller ikke hjelpsomt akkurat :p
Men fint at dere ser en årsakssammenheng med ørene, for da kan hun kanskje hjelpes! Noen får dren om de er plaget med mye ørevondt.
Håper dere blir bedre snart!! ❤️
 
For ei nydelig lita Avocadojente❤️ Misunner dere som har snø altså!
 
For ei nydelig lita Avocadojente❤️ Misunner dere som har snø altså!
Takk ❤️ Er ganske stolt over miniAvocadoen min :rolleyes:

Huff, snø kan det ikke kalles. Det kom litt, så masse regn, og etter det har det vært kuldegrader :hungover: Livsfarlig å ferdes ute her :bag:

God jul søta ❤️
 
Nydelig miniavocado ❤️❤️
 
Så nydelig liten mini-avocado❤️❤️
 
Åh fine ❤️
 
God jul og et riktig godt nytt år til dere, Avocado❤️
 
Håper dere har hatt en fin julefeiring, Avocado ❤️ Jeg var for sent innom her til å få med meg bildet :( Men regner med hun er supersøt :love7 Ha en fin nyttårsfeiring også! :D
 
Håper dere har hatt en fin julefeiring, Avocado ❤️ Jeg var for sent innom her til å få med meg bildet :( Men regner med hun er supersøt :love7 Ha en fin nyttårsfeiring også! :D

Takk, det har vi virkelig hatt ❤️ Julen er noe annet med små barn i hus, det er sikkert ❤️ Skikkelig stas :D
Dere da, hatt en god jul så langt?

Og for deg, her kommer et nytt bilde fra romjulen :joyful: Mitt lille hjerte på sin nye bil ❤️ (Tar det ned igjen om litt).

Godt nyttår til deg og dine ❤️
 
Last edited:
åååå så herlig hun er ❤️
Takk ❤️
Jeg syns jo åpenbart at hun er verdens herligste :rolleyes:

Er du forresten grei og tar bort linken til bilde i quoten din, så blir det ikke synlig etter keg har slettet det igjen ;)
 
Back
Topp