10 mnd
I dag er det 10 mnd siden vi fikk godjenta vår. Tiden har gått så vanvittig fort og månedene som en familie har vært fylt med glede, kjærlighet, stolthet men også en god porsjon slit
Er det ikke slik det skal være da?
Nå er dagene hektiske! S fyker rundt og reiser seg opp der det lar seg gjøre, klatrer og koser seg. Ingen anledning for a mor til å sitte i ro gitt
Vi er mye i åpen bhg, for det er en klar favoritt. Der får hun utfordret nysgjerrighet og får sosialisert seg. Dagene vi tilbringer hjemme er litt kjedelige i forhold og jeg merker på henne at hun behøver mer stimuli nå enn jeg kan tilby alene. Utfordringen er å finne på nye ting å gjøre de kommende månedene
Gi meg styrke
Permisjonen er offisielt over men nå tar jeg ut ferie, avspasering og til slutt litt ulønnet perm. Jobber også 1 dag i uken, da har oappaen fri. Planen er å gi stafettpinnen helt til pappaen i april og deretter starte i bhg i august. Kjenner at det skal bli litt godt å komme ordentlig tilbake til arbeidslivet igjen. Det har blitt et langt fravær siden jeg var mye sykemeldt i svangerskapet også.
Driver å søker litt jobber i tillegg og håper på nye muligheter til våren
S er en ganske grei unge som liker rutinene sine. Søvn og mat til faste tider er essensielt
Hun får 4 faste måltider hver dag; grøt, brød, frukt, middag osv...
Sover 2 gode dupper på dagen og legges fast i 19-draget. Står opp ca kl 6 hver dag. Jeg ønsker meg (minst) en time til hver morgen, B-menneske som jeg er... så får be om det til jul
Høsten har vært et sykdomsmaraton både for store og små. Falsk krupp herjer og med stadig tilbakefall er vi syke ca hele tiden
Nå holder vi sofaen alle tre med feber, rennende neser og hoste. S spyr litt i tillegg stakkar
Veldig klar for en periode med bedre form snart og håper bare julen blir sykdomsfri!
1 mnd igjen til jul, vår første som en familie
Masse å glede seg til!