Avocado's voksende spire

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Avocado, 22 Jun 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Alt OK
    Når som helst ja, men du vet - noen har mer tålmodighet enn andre..

2. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Herrefred! Dette har jeg ikke fått med meg :eek:
    Gratulerer med dobbel lykke! ❤️❤️
    Det blir nok fantastisk, hektisk og fullstendig overveldende etter lang tids prøving. Kjære vene så gøy! :D

3. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Du setter veldig gode ord på det hele, ogjeg skjønner akkurat hva du mener :)

• Liker Liker x 1
  4. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Du må ha masse lykke til med fødselen ❤️
    Håper du får en fin opplevelse ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Tusen takk

6. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

For ei uvitende kjærring! Jeg hadde slengt skikkelig med leppa, hadde nok blitt litt farlig jeg :p :p bra du sa ifra!!

• Liker Liker x 1
  7. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Hehe :p
    Men du ‘‘planla’’ nå i hvert fall barn på riktig tid på året :p

8. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Jeg har hørt den flere ganger og har blitt litt nebbete av det :p

9. Det er ikke bare bare Bernt Gift med forumet Septembergull'17

Altså... Akkkkkk.! For en d-kjerring denne damen var. Såå mye tullete kommentarer.. Kjenner jeg blir så sint. Godt du fikk sagt i fra, Men herre, så utrolig korttenkt dame. Og dagmamma i samme slengen da gitt:p

Gode klemmer til deg! <3

10. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Klem i fleng ❤️

11. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

❤️ 10 mnd ❤️

I dag er det 10 mnd siden vi fikk godjenta vår. Tiden har gått så vanvittig fort og månedene som en familie har vært fylt med glede, kjærlighet, stolthet men også en god porsjon slit ;) Er det ikke slik det skal være da?

Nå er dagene hektiske! S fyker rundt og reiser seg opp der det lar seg gjøre, klatrer og koser seg. Ingen anledning for a mor til å sitte i ro gitt :p
    Vi er mye i åpen bhg, for det er en klar favoritt. Der får hun utfordret nysgjerrighet og får sosialisert seg. Dagene vi tilbringer hjemme er litt kjedelige i forhold og jeg merker på henne at hun behøver mer stimuli nå enn jeg kan tilby alene. Utfordringen er å finne på nye ting å gjøre de kommende månedene :wideyed: Gi meg styrke :p

Permisjonen er offisielt over men nå tar jeg ut ferie, avspasering og til slutt litt ulønnet perm. Jobber også 1 dag i uken, da har oappaen fri. Planen er å gi stafettpinnen helt til pappaen i april og deretter starte i bhg i august. Kjenner at det skal bli litt godt å komme ordentlig tilbake til arbeidslivet igjen. Det har blitt et langt fravær siden jeg var mye sykemeldt i svangerskapet også.
    Driver å søker litt jobber i tillegg og håper på nye muligheter til våren :rolleyes:

S er en ganske grei unge som liker rutinene sine. Søvn og mat til faste tider er essensielt :p
    Hun får 4 faste måltider hver dag; grøt, brød, frukt, middag osv...
    Sover 2 gode dupper på dagen og legges fast i 19-draget. Står opp ca kl 6 hver dag. Jeg ønsker meg (minst) en time til hver morgen, B-menneske som jeg er... så får be om det til jul :p

Høsten har vært et sykdomsmaraton både for store og små. Falsk krupp herjer og med stadig tilbakefall er vi syke ca hele tiden :arghh: Nå holder vi sofaen alle tre med feber, rennende neser og hoste. S spyr litt i tillegg stakkar ❤️
    Veldig klar for en periode med bedre form snart og håper bare julen blir sykdomsfri!

1 mnd igjen til jul, vår første som en familie ❤️
    Masse å glede seg til!

• Hjertelig Hjertelig x 6
    • Liker Liker x 3
  12. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Julegavene 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene

Åååh for en deilig oppdatering! Høres ut som det skal være, men leit med sykdom! God bedring og tenk, snart jul med lillegull ;)

13. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Takk ❤️
    Ja tenk, jul med våre små! Og for deg, en liten hemmelighet i magen i tillegg ❤️

14. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Julegavene 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene

Helt magisk blir det :Heartred og S forstår vel "litt" type, rive opp pakker osv :) kjenner meg så igjen i det du skriver mtp aktivisering av en raserbil hjemme :p det er vanskelig til tider :rolleyes:

15. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Åh, det høres jo veldig bra ut alt i alt. Håper det blir mer friske perioder fremover. Og første jul som familie er helt magisk. :Heartred Kos deg! :Heartred (Og god bedring til dere.)

16. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Hun vil garantert smake på både bånd og papir i hvert fall :hilarious:

Hva fyller dere dagene med da?

• Morsom Morsom x 1
  17. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Takk ❤️

18. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Julegavene 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene

Hun begynte i bhg ganske nylig. (Takk og lov) og endelig er hvilene litt mer stabile hun virker mer tilfreds da hun er mer/godt nok stimulert. Men det gikk mye i turer ute og lekeplasser rundt omkring de siste ukene :p

• Liker Liker x 1
  19. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Hurra fort 10 mnd ❤️

Kjipt med sykdom, hatt vår del her også.. Håper dere snart er bedre alle 3 :)

• Liker Liker x 1
  20. LizRachel Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Febbisbebbis'18

Hipp hurra for 10 mnd![emoji324] og hjeeeelp hvor fort tiden går! [emoji33]
    Slitsomt med all den sykdommen dere har hatt nå i høst, håper virkelig det blir bedre snart.
    Og så spennende med jobbsøking fremover da [emoji2956]

• Liker Liker x 1

Del denne siden