Avocado's voksende spire

6 uker!! :eek: Det er jo horribelt!
Fikk time fra i går til i dag jeg!
Men du var utenfor kurven hele tiden eller husker jeg feil?
Her har jeg ligget på snittlinja helt til nå, og plutselig er jeg laaangt over. Stor økning på kort tid mao.

Det var babyens magemål sånn for ordens skyld altså, ikke mitt ;) Hodet hennes forsøkte han å måle mange ganger uten å lykkes. Halve hodet er gjemt av beina i bekkenet ;)

Takk for lykkeønskninger! ❤️

Jeg var høyt oppe på kurven hele tida, men krøp mer og mer ut av skjema og siste krysset mitt i ca uke 30 samsvarte ved med makskurven i uke 40 eller noe :wtf Likevel 6 uker ventetid.

Men nå er jeg klar for å bli gravid igjen, siden du forhåpentligvis har fått en liten gullklump nå :blob5:blob6:blob7:blob5

Håper alt står bra til med dere alle tre

Wæææ!! Herregud, så spennende[emoji7][emoji7][emoji7] tenk nå er hun kanskje her!!! Venter spent på oppdatering[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Herregud alle dere altså :love7
Tar meg ikke tid til å quote alle nå, men vil si takk for alle heiarop og lykkeønskninger! ❤️

Jenta vår kom til verden i dag 08:30, åtte timer etter at vannet gikk.
3790 gram og 51 cm. Selvsagt verdens vakreste ❤️
Fødselen gikk som en drøm og vi har det veldig fint alle tre :dummy1:

Kommer med større oppdatering siden :)

Tar meg ikke tid til å quote alle nå, men vil si takk for alle heiarop og lykkeønskninger! [emoji173]️

3790 gram og 51 cm. Selvsagt verdens vakreste [emoji173]️

Gratulerer så mye som mamma[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji175][emoji175][emoji175][emoji175] Hurra for Avocado og mini[emoji171] Gleder meg til neste update[emoji175]

Såå fantastisk kjære Avocado-mamma[emoji7][emoji173]️[emoji7][emoji173]️ gratulerer så myye!! Endelig er hun her[emoji173]️ og det er så fortjent kjære du! Nyt tiden fremover sammen med lille avocadobaby og avocadomannen[emoji173]️

Gratulerer så mye :love7
Så bra du fikk en fin fødselsopplevelse :Heartred
Kos dere masse!

Åh gratulerer så mye kjære deg ❤️❤️❤️

Gratulerer så masse [emoji173]️[emoji173]️

Tar meg ikke tid til å quote alle nå, men vil si takk for alle heiarop og lykkeønskninger! [emoji173]️

Gratulerer endelig har du premien i armene. Veien hit har vært lang, men nyt jenta deres nå

Gratulerer såååå masse!!! Hurra endelig har du din lille prinsesse [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Wow for en drømmefødsel at det gikk så kjapt og er førstegangs [emoji7]

Ååå, fantastisk!!! Gratulerer så utrolig mye!!! Tenk at du endelig er mamma [emoji7][emoji7][emoji7] Gåsehud igjeeeen [emoji1][emoji1][emoji1] Så utrolig godt å høre at fødselen gikk bra. Jeg gleder meg til fødselshistorien etter hvert hvis du har lyst til å dele. Men nå skal du bare kose deg med jenta di. Ååå!!! Jeg merker det er helt annerledes å gratulere nå enn før jeg ble mamma, for nå vet jeg så godt hvilken ultimate lykkefølelse det er å bli mamma. Nyt babyen DIN [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Tar meg ikke tid til å quote alle nå, men vil si takk for alle heiarop og lykkeønskninger! ❤️

3790 gram og 51 cm. Selvsagt verdens vakreste ❤️

GRATULERER :Heartred

Back
Topp