Avocado's voksende spire

Så godt de følger deg opp! (Her var det 6 uker ventetid på vekstkontroll som følge av SFmål laaaaaaaaangt utenfor kurven)

Mye usikkerhet med bare magemål, så krysser fingrene for at hun er helt perfekt på alle måter :Heartred og settes du i gang nå så er hun uansett klar :love7

Lykke til med sukkerlaken!

6 uker!! :eek: Det er jo horribelt!
Fikk time fra i går til i dag jeg!
Men du var utenfor kurven hele tiden eller husker jeg feil?
Her har jeg ligget på snittlinja helt til nå, og plutselig er jeg laaangt over. Stor økning på kort tid mao.

Det var babyens magemål sånn for ordens skyld altså, ikke mitt ;) Hodet hennes forsøkte han å måle mange ganger uten å lykkes. Halve hodet er gjemt av beina i bekkenet ;)

Takk for lykkeønskninger! ❤️

Hehe.. du kan få gjøre det for meg altså :rolleyes::p

Men fra spøk til alvor, fint å høre at du ikke er avskrekket! :)
Kan ikke si jeg gruer meg, men ikke gleder meg heller. Kontrollfreaken i meg er nok mest nervøs over å ikke vite hva jeg går til ;)
Og en dag skal du nok få gjøre det igjen! :D

Fokus på premien nå :dummy1:

Haha! Ja, jeg skjønner hva du mener. Jeg selv skrev det i fødselsbrevet mitt, at jeg må ha kontroll og takler det veldig dårlig om jeg mister kontrollen. Derfor presiserte jeg veldig tydelig at jeg trenger tydelige svar fra JM på det jeg spør om, og få vite hva jeg skal gjøre når. Selvom det tok lang tid fra start til slutt så har jeg en super god opplevelse fra det <3

Ja, én dag får jeg kanskje oppleve det igjen :p:joyful::rolleyes:

Vakre jenta di er her snart <3 <3 Gleder meg!!!

Blir visst ingen glukosebelastning i morgen for nå gikk vannet mitt :eek::eek::eek:

Blir visst ingen glukosebelastning i morgen for nå gikk vannet mitt :eek::eek::eek:
OMG OMG OMG!!! Wæhhhh, nå er jeg så syyyyyyykt spent på dine vegne!! [emoji16][emoji16][emoji28]
Masse masse lykke til kjære - nå blir det januar baby på deg istedenfor! [emoji1]

Omfg! Blir en liten avokado snart :D Lykke til snupp ❤️

Masse masse lykke til! Herremin nå blir det baby [emoji7][emoji173]️[emoji7] åååh!!! Aå så stas [emoji173]️[emoji2]

Herregud så spennende!! Lykke til [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Så spennende kjære du[emoji171][emoji171][emoji7][emoji7][emoji7] ååå nå kommer snart mini-[emoji7][emoji7][emoji175]

Masse lykke til Avocado, da må jenta di ut i januar gitt. [emoji16] Tenker på deg! [emoji177]

Lykke til!
Tenk at dere straks endelig er foreldre!!!!!!
Håper du får en fin fødselsopplevelse.

Jeg er så spent! Håper alt er bra med dere - masse lykke til! ❤

Lykke til!!! Er så spent og gleder meg til oppdatering❤️

Skikkelig nysgjerrig på oppdatering om lille avokado nå! Til og med kjøpt inn avokado jeg skal feire med ❤️

Ååå, herregud, så spennende!!! Gåsehud fra topp til tå :D Lykke lykke til, gode du, hvis du ikke allerede har henne på brystet [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
Håper du har hatt en fantastisk fødselsopplevelse og ligger og koser med nurket nå!:Heartbigred

Back
Topp