Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Gratulerer så mye med prinsessa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud alle dere altså
Tar meg ikke tid til å quote alle nå, men vil si takk for alle heiarop og lykkeønskninger! [emoji173]️
Jenta vår kom til verden i dag 08:30, åtte timer etter at vannet gikk.
3790 gram og 51 cm. Selvsagt verdens vakreste [emoji173]️
Fødselen gikk som en drøm og vi har det veldig fint alle tre
Kommer med større oppdatering siden
Herregud alle dere altså
Tar meg ikke tid til å quote alle nå, men vil si takk for alle heiarop og lykkeønskninger!
Jenta vår kom til verden i dag 08:30, åtte timer etter at vannet gikk.
3790 gram og 51 cm. Selvsagt verdens vakreste
Fødselen gikk som en drøm og vi har det veldig fint alle tre
Kommer med større oppdatering siden
Gratulerer så mye som mamma[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji175][emoji175][emoji175][emoji175] Hurra for Avocado og mini[emoji171] Gleder meg til neste update[emoji175]
Alt bra nå[emoji7] Vi er hjemme endelig og koser oss[emoji171] Håper du nyter masse[emoji7]Tusen takk søta [emoji173]️
Håper alt er bra med dere!
Såå fantastisk kjære Avocado-mamma[emoji7][emoji173]️[emoji7][emoji173]️ gratulerer så myye!! Endelig er hun her[emoji173]️ og det er så fortjent kjære du! Nyt tiden fremover sammen med lille avocadobaby og avocadomannen[emoji173]️
Gratulerer så mye
Så bra du fikk en fin fødselsopplevelse
Kos dere masse!
Åh gratulerer så mye kjære deg
Gratulerer så masse [emoji173]️[emoji173]️
Ååå [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Gratulerer så mye [emoji2]
Tusen takkGratulerer så mye! [emoji173]️
Gratulerer endelig har du premien i armene. Veien hit har vært lang, men nyt jenta deres nå
Gratulerer såååå masse!!! Hurra endelig har du din lille prinsesse [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Wow for en drømmefødsel at det gikk så kjapt og er førstegangs [emoji7]
Ååååå gratulerer sååå mye!! Har gåsehud og tårer her jeg skriver!! Utrolig glad for at fødselen gikk fint!<3 Stor klem til dere<3
Ååå, fantastisk!!! Gratulerer så utrolig mye!!! Tenk at du endelig er mamma [emoji7][emoji7][emoji7] Gåsehud igjeeeen [emoji1][emoji1][emoji1] Så utrolig godt å høre at fødselen gikk bra. Jeg gleder meg til fødselshistorien etter hvert hvis du har lyst til å dele. Men nå skal du bare kose deg med jenta di. Ååå!!! Jeg merker det er helt annerledes å gratulere nå enn før jeg ble mamma, for nå vet jeg så godt hvilken ultimate lykkefølelse det er å bli mamma. Nyt babyen DIN [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️