Avocado's voksende spire

Gratulerer så mye med prinsessa

Å så flott oppdatering ❤
Lykke til i dagene som kommer, håper dere får ei flott barseltid!

Herregud alle dere altså :love7
Tar meg ikke tid til å quote alle nå, men vil si takk for alle heiarop og lykkeønskninger! [emoji173]️

Jenta vår kom til verden i dag 08:30, åtte timer etter at vannet gikk.
3790 gram og 51 cm. Selvsagt verdens vakreste [emoji173]️
Fødselen gikk som en drøm og vi har det veldig fint alle tre :dummy1:

Kommer med større oppdatering siden :)

Åhhhhh, gratulerer så mye til både deg og Avocadomannen [emoji173]
Så godt å høre at alt gikk fint - tenk at du nå endelig er blitt mamma [emoji173]
Tårene triller for deg og jeg har gåsehud all over! Hormoner ass [emoji28]
Nyyyt tiden sammen, gleder meg til oppdatering senere [emoji4][emoji8]

Herregud alle dere altså :love7
Tar meg ikke tid til å quote alle nå, men vil si takk for alle heiarop og lykkeønskninger! ❤️

Jenta vår kom til verden i dag 08:30, åtte timer etter at vannet gikk.
3790 gram og 51 cm. Selvsagt verdens vakreste ❤️
Fødselen gikk som en drøm og vi har det veldig fint alle tre :dummy1:

Kommer med større oppdatering siden :)

Åååå, nå skulle jeg inn her å ønske deg lykke til med siste innspurt og hva ser jeg?! Du har jo FØDT!!!!

Hjertelig tillykke! Deler du fødselshistorien din her senere? Vil så gjerne høre alt, hvis du vil dele da!

Nyt tiden. Ta i mot de dagene du får på barsel! Dere kommer tidsnok hjem. På barsel har du alt du trenger og det er så godt med full service de første dagene med et nytt liv etter å ha vært gjennom både graviditet og fødsel.

Beste ønsker for dere, en ny familie i verden.

GRATULERER så mye med jenta deres❤️ Så deilig at fødselen gikk så raskt og fint:-)
Nyyyt den altoppslukende og herlige tiden med en nyfødt!

Gratulerer så mye med jenta deres! [emoji173] Endelig er hun her, og dere har fått de fineste titlene man kan få. [emoji173] Kos deg i mammarollen. Dette er så fortjent. [emoji4]

Gratulerer så mye, kjære Avocado [emoji173]️ Så fantastisk at fødselen gikk bra og at du endelig har lille Avocado Junior i armene dine [emoji2] Nyt tiden fremover!

Åh, her har det skjedd ting! Gratulerer så mye fine Avocado [emoji173][emoji173]

Gratulerer så mye som mamma[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji175][emoji175][emoji175][emoji175] Hurra for Avocado og mini[emoji171] Gleder meg til neste update[emoji175]

Tusen takk søta ❤️
Håper alt er bra med dere!

Tusen takk søta [emoji173]️
Håper alt er bra med dere!
Alt bra nå[emoji7] Vi er hjemme endelig og koser oss[emoji171] Håper du nyter masse[emoji7]

Såå fantastisk kjære Avocado-mamma[emoji7][emoji173]️[emoji7][emoji173]️ gratulerer så myye!! Endelig er hun her[emoji173]️ og det er så fortjent kjære du! Nyt tiden fremover sammen med lille avocadobaby og avocadomannen[emoji173]️

Takk vennen ❤️
Nå heier jeg på at du tar over stafettpinnen ❤️

Gratulerer såååå masse!!! Hurra endelig har du din lille prinsesse [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Wow for en drømmefødsel at det gikk så kjapt og er førstegangs [emoji7]

Tusen takk ❤️

Ja, må si jeg har vært veldig heldig med rask og effektiv fødsel uten for mye skader. Håper din blir like bra! Rett rundt hjørnet nå! ❤️

Ååå, fantastisk!!! Gratulerer så utrolig mye!!! Tenk at du endelig er mamma [emoji7][emoji7][emoji7] Gåsehud igjeeeen [emoji1][emoji1][emoji1] Så utrolig godt å høre at fødselen gikk bra. Jeg gleder meg til fødselshistorien etter hvert hvis du har lyst til å dele. Men nå skal du bare kose deg med jenta di. Ååå!!! Jeg merker det er helt annerledes å gratulere nå enn før jeg ble mamma, for nå vet jeg så godt hvilken ultimate lykkefølelse det er å bli mamma. Nyt babyen DIN [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Tusen takk kjære du! ❤️
Klart jeg skal dele historien etterhvert! Den kommer ;)

Back
Topp