Avocado's voksende spire

Gratulerer så mye! [emoji173][emoji173][emoji173] Så bra at du hadde en fin fødsel! [emoji7]

Tusen takk ❤️
Snart er det din tur, håper du også får en super opplevelse! :)

Åhhhhh, gratulerer så mye til både deg og Avocadomannen [emoji173]
Så godt å høre at alt gikk fint - tenk at du nå endelig er blitt mamma [emoji173]
Tårene triller for deg og jeg har gåsehud all over! Hormoner ass [emoji28]
Nyyyt tiden sammen, gleder meg til oppdatering senere [emoji4][emoji8]

Tusen takk fine Liz! ❤️
Nå gleder jeg meg til å lese tilsvarende oppdatering fra deg også. Ikke lenge igjen nå!! :D

Åååå, nå skulle jeg inn her å ønske deg lykke til med siste innspurt og hva ser jeg?! Du har jo FØDT!!!!

Hjertelig tillykke! Deler du fødselshistorien din her senere? Vil så gjerne høre alt, hvis du vil dele da!

Nyt tiden. Ta i mot de dagene du får på barsel! Dere kommer tidsnok hjem. På barsel har du alt du trenger og det er så godt med full service de første dagene med et nytt liv etter å ha vært gjennom både graviditet og fødsel.

Beste ønsker for dere, en ny familie i verden.

Tusen takk kjære deg! ❤️ Hehe, plutselig skjedde det og hun ville ut selv om vi ikke var kommet til februar ;) Tidenes hyggeligste overraskelse ❤️

Klart jeg skal dele historien etterhvert! ;)

Nå koser vi oss med frøkna på barsel. Vi var heldige og fikk familierom :) Litt startproblemer med amming, men får flott oppfølging her :)

Håper det går bra med dere! Må stikke innom dagboka di etterpå jeg :)

GRATULERER så mye med jenta deres❤️ Så deilig at fødselen gikk så raskt og fint:)
Nyyyt den altoppslukende og herlige tiden med en nyfødt!

Tusen takk vennen!
Nå heier jeg på deg! ❤️

Gratulerer så mye med jenta deres! [emoji173] Endelig er hun her, og dere har fått de fineste titlene man kan få. [emoji173] Kos deg i mammarollen. Dette er så fortjent. [emoji4]

Tusen takk vennen! ❤️
Vi er verdens heldigste føles det som!

Gratulerer så mye, kjære Avocado [emoji173]️ Så fantastisk at fødselen gikk bra og at du endelig har lille Avocado Junior i armene dine [emoji2] Nyt tiden fremover!

Tusen takk! ❤️
Du har masse å glede deg til til sommeren skal du vite :)

Tusen takk fine Liz! [emoji173]️
Nå gleder jeg meg til å lese tilsvarende oppdatering fra deg også. Ikke lenge igjen nå!! :D
Heldigvis ikke altfor lenge igjen nå nei, men håper hun holder seg inne noen uker til [emoji4]
Håper alt står bra til med dere alle 3?

Heldigvis ikke altfor lenge igjen nå nei, men håper hun holder seg inne noen uker til [emoji4]
Håper alt står bra til med dere alle 3?

Det går bra her! Vi har fått ei frøken med et godt sovehjerte, så nå sitter vi og hører på alle de koselige puste- og smattelydene hun lager mens hun drømmer ❤️ *smelt*
Ser ut til å bli hjemover i morgen. Skal bli godt det og! :)
Du har så mye å glede deg til! :D

Det går bra her! Vi har fått ei frøken med et godt sovehjerte, så nå sitter vi og hører på alle de koselige puste- og smattelydene hun lager mens hun drømmer [emoji173]️ *smelt*

Guuuud så herlig det høres ut [emoji7][emoji7][emoji173]

Det går bra her! Vi har fått ei frøken med et godt sovehjerte, så nå sitter vi og hører på alle de koselige puste- og smattelydene hun lager mens hun drømmer ❤️ *smelt*

Smelt!! <3<3

Herregud!! Skvatt når jeg leste at vannet ditt hadde gått! Var inne og Sjekket senest om tirsdag om det hadde skjedd noe og da var det ingen oppdatering på det enda! Hu hei hvor Detta har gått :D Gratulerer så mye med en velskapt liten pike! 100g mindre og 1cm lenger enn min frøken ved fødsel, med andre ord har du også fått ei perfekt lita frøken ❤️ Nyt til det fulleste kjære Avocado ❤️❤️❤️

Nyt og kos dere. ENDELIG er dere i mål og verden er forandret for alltid.

Herregud!! Skvatt når jeg leste at vannet ditt hadde gått! Var inne og Sjekket senest om tirsdag om det hadde skjedd noe og da var det ingen oppdatering på det enda! Hu hei hvor Detta har gått :D Gratulerer så mye med en velskapt liten pike! 100g mindre og 1cm lenger enn min frøken ved fødsel, med andre ord har du også fått ei perfekt lita frøken ❤️ Nyt til det fulleste kjære Avocado ❤️❤️❤️

Tusen takk Mator vennen ❤️
Det gikk fort da det først satte i gang gitt ;) Langt i fra forberedt men sååå stas å endelig få møte henne ❤️

Tusen takk Mator vennen ❤️
Det gikk fort da det først satte i gang gitt ;) Langt i fra forberedt men sååå stas å endelig få møte henne ❤️
Hehe! Det var ikke jeg heller, men jeg tror nok det er best jeg, å bli tatt på sengen på den måten ;) Tenk, nå er hun endelig her❤️

Tusen takk [emoji173]️

Ja, må si jeg har vært veldig heldig med rask og effektiv fødsel uten for mye skader. Håper din blir like bra! Rett rundt hjørnet nå! [emoji173]️

Vil påstå du hadde fin opplevelse noe jeg absolutt unner deg [emoji7][emoji7]

Ja håper frøkna mi også nærmer seg snart [emoji173]️

Back
Topp