Avocado's voksende spire

Sååå godt! Ja man venter til de magiske 12 ukene har kommet for man vil føle seg tryggere og derfor går tiden sååååå altfor tregt! Og plutselig går tiden.

Ikke lenge til man får kjenne liv og røre [emoji7][emoji173]️vi har en herlig tid i vente! Syns det er så koselig at sååååå mange fra assistert her[emoji106]

Hihi mat døgnet rundt her å for å holde kvalmen i sjakk ja[emoji23][emoji23][emoji23] Men så bra at den ihvertfall er blitt håndterbar i det minste[emoji175]

Jeg fikk klager på soverommet en natt her forleden da jeg bråket så fælt at mannen ikke fikk sove... knasket gulrøtter :hilarious: Og sånn går no dagan

Jeg fikk klager på soverommet en natt her forleden da jeg bråket så fælt at mannen ikke fikk sove... knasket gulrøtter :hilarious: Og sånn går no dagan
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Min mage 13+0. Jeg var jo langt fra flat fra før, så ikke den store forskjellen enda.
Gleder meg til den popper ordentlig sånn at det ikke bare ser ut som jeg har spist for mye grillmat :p
IMG_1774.JPG

Min mage 13+0. Jeg var jo langt fra flat fra før, så ikke den store forskjellen enda.
Gleder meg til den popper ordentlig sånn at det ikke bare ser ut som jeg har spist for mye grillmat [emoji14]
Vis vedlegget 230135
Så fin mage [emoji1]

Gleder meg til den popper ordentlig sånn at det ikke bare ser ut som jeg har spist for mye grillmat :p
Vis vedlegget 230135

Nydelig babymage!!! [emoji7]
Jeg ser jo at det er baby og ikke grillmat inni der [emoji6] Den spretter nok ut enda mer snart og fortere enn du skjønner

Fiiiiine magen[emoji175][emoji7][emoji7][emoji7] Ser at det er en liten babykul der ja snupp[emoji10][emoji175][emoji175]

Det er jo en liten babybump der [emoji7][emoji173]️ sååå fin [emoji173]️

Så fin mage [emoji1]
Nydelig babymage!!! [emoji7]
Jeg ser jo at det er baby og ikke grillmat inni der [emoji6] Den spretter nok ut enda mer snart og fortere enn du skjønner
Så fiiiiin mage, Avocado! Det der ser absolutt ut som en baby-bump :) Så koselig!!
Fiiiiine magen[emoji175][emoji7][emoji7][emoji7] Ser at det er en liten babykul der ja snupp[emoji10][emoji175][emoji175]
Så fin mage!! [emoji173]️[emoji170]
Det er jo en liten babybump der [emoji7][emoji173]️ sååå fin [emoji173]️
Så herlig babybump [emoji7][emoji7]

Awww, tusen takk fininger :love7
Borte på morningen igjen og på vei ut igjen nå.. syklisk babybump :p
Skal bli kos å komme dit hvor det ikke er mulig å holde den inne lengre :)

Last edited:
Så fin babybump:happy: min er og nesten usynlig på morgenen, og blir større og større utover dagen:p Godt å lese at formen endelig er bedre!!

Så fin babybump:happy: min er og nesten usynlig på morgenen, og blir større og større utover dagen:p Godt å lese at formen endelig er bedre!!

Takk Lilla ❤️

Awww, tusen takk fininger :love7
Borte på morningen igjen og på vei ut igjen nå.. syklisk babybump [emoji14]
Skal bli kos å komme dit hvor det ikke er mulig å holde den inne lengre :)
Akkurat det samme her, godt på vei ut nå

Fiiine babybumpen [emoji7][emoji7]

Min var flat på morningen lenge, og gledet meg så mye til å våkne til en baby-bump som ikke gikk an å trekke inn. Den kom til slutt:D Nå er den like stor morgen som kveld:) Eller, liiiitt større på kveld;) Så gøy å være stor! Gled deg <3

Ja nå er det ikke lenge før du rett og slett ikke blir større :eek::joyful: Tenk, neste måned er DIN måned!!

Vakker mage. En ser jo den fine babyrundingen.

Back
Topp