Avocado's voksende spire

13 + 0 [emoji111]

Den siste uka har bare flydd. Litt morsomt, for det er noe alle sier, at frem til 12 uker snegler det seg fremover, men så snart man er der får ukene virkelig fart på seg ;)

Jeg kjenner formen har blitt bedre de siste dagene, og jeg har jo faktisk ikke hengt over do siden søndag :woot: Ikke at jeg ikke har vært kvalm altså, misforstå meg rett, men føler det går rette veien nå :)
Tirsdag og onsdag har jeg faktisk vært litt på jobb også :) Gjort unna litt kontorarbeide og hilst på. Det gjør meg godt å komme ut litt, men jeg har funnet ut hvor grensene går, og det skal ikke mye til før jeg stuper, så nivået jeg ligger på nå er jeg komfortabel med :)

Magen popper littegrann, men mest på kvelden egentlig. Toppen av livmora er godt over skambeinet, og jeg digger å kjenne at det bare øker på :joyful:
Det skal nok fortsatt litt til før denne sirupshjernen forstår at det er en baby på vei, for ingenting føles helt virkelig enda [emoji14] Godt det er litt tid enda til å venne seg til tanken ;)
Hurra for ny uke og så godt at formen også kommer seg [emoji4]
Sprøtt hvordan tiden flyr avgårde nå [emoji2]

Hurra for ny uke og så godt at formen også kommer seg [emoji4]
Sprøtt hvordan tiden flyr avgårde nå [emoji2]

Takk og gratulerer med 11 uker!! :joyful:
Ja, merkelig hvor fort det plutselig går :woot: Før vi vet ordet av det er vi julekulerunde og fødselen nærmer seg ;)

Takk og gratulerer med 11 uker!! :joyful:
Ja, merkelig hvor fort det plutselig går :woot: Før vi vet ordet av det er vi julekulerunde og fødselen nærmer seg ;)
Hihi, blir så utrolig rart å sitte rund som en ballong på julaften [emoji7][emoji7]

Hurra! [emoji847] Gratulerer med 13 uker og jeg er glad det går rette veien med kvalmen. Nå kommer tiden til å gå fortere, spesielt hvis du orker å komme deg ut blandt folk. Merker det selv at tiden går fortere når man gjør noe [emoji6] Så gøy at magen popper litt, gleder meg til du legger ut magebilder [emoji847] Det skjedde MYE hos meg fra uke 16, og det kan skje mye før den tid hos mange også. Gleder meg til å følge deg videre [emoji8]

Det gleder meg å lese at formen din er på bedringens vei, vennen❤️ Håper den fortsetter den veien i ukene fremover.

Og må si meg enig i det at tiden flyr etter uke 12.. Før du vet ordet av det så skal du til oul. Jeg trodde ukene i mellom der skulle bli for lange og at jeg ikke skulle klare gå så lenge uten å se lille, men jeg rakk nesten ikke tenke på det før jeg lå på sykehuset og så lille skatten ❤️

Du har så mye å glede deg til nå!!:happy:

Så herlig at du føler deg bedre!!! [emoji4][emoji106][emoji173][emoji173][emoji173]

Hurra! [emoji847] Gratulerer med 13 uker og jeg er glad det går rette veien med kvalmen. Nå kommer tiden til å gå fortere, spesielt hvis du orker å komme deg ut blandt folk. Merker det selv at tiden går fortere når man gjør noe [emoji6] Så gøy at magen popper litt, gleder meg til du legger ut magebilder [emoji847] Det skjedde MYE hos meg fra uke 16, og det kan skje mye før den tid hos mange også. Gleder meg til å følge deg videre [emoji8]

Kanskje jeg skal prøve meg på et magebilde i kveld da? ;)

Det gleder meg å lese at formen din er på bedringens vei, vennen❤️ Håper den fortsetter den veien i ukene fremover.

Og må si meg enig i det at tiden flyr etter uke 12.. Før du vet ordet av det så skal du til oul. Jeg trodde ukene i mellom der skulle bli for lange og at jeg ikke skulle klare gå så lenge uten å se lille, men jeg rakk nesten ikke tenke på det før jeg lå på sykehuset og så lille skatten ❤️

Du har så mye å glede deg til nå!!:happy:

Jeg har tenkt sånn jeg og, at det er så lenge til OUL, 5 hele uker liksom, men om ukene går line fort som denne siste, så tror jeg det ikke er noen sak altså ;)

Jeg har tenkt sånn jeg og, at det er så lenge til OUL, 5 hele uker liksom, men om ukene går line fort som denne siste, så tror jeg det ikke er noen sak altså ;)
Og om formen din blir stigende og du kjenner du orker litt mer jobb også, så vil i hvert fall ukene fly! Litt skremmende for meg at når du poster oppdatering fra oul, så har jeg bare 10 uker igjen:shy:

Og om formen din blir stigende og du kjenner du orker litt mer jobb også, så vil i hvert fall ukene fly! Litt skremmende for meg at når du poster oppdatering fra oul, så har jeg bare 10 uker igjen:shy:

Det er crazy å tenke på :wideyed:

Gratulerer med 13 uker og bedre form.

Godt med bedre form, håper det fortsetter!
12 uker - OUL - og vips så har du født og lurer på hvor magen ble av ;)

Hurra for ny uke snupp og hurra x 1000 for bedre form[emoji177][emoji177][emoji175][emoji175] Nå håper jeg du slipper den verste kvalmen snart altså[emoji7][emoji7][emoji7]

Hurra for ny uke snupp og hurra x 1000 for bedre form[emoji177][emoji177][emoji175][emoji175] Nå håper jeg du slipper den verste kvalmen snart altså[emoji7][emoji7][emoji7]

Takk vennen ❤️
Kvalmen har liksom blitt litt håndterbar nå, og så lenge jeg spiser så går det fint. Så nå trykker jeg inn mat døgnet rundt føles det som :p

Takk vennen [emoji173]️
Kvalmen har liksom blitt litt håndterbar nå, og så lenge jeg spiser så går det fint. Så nå trykker jeg inn mat døgnet rundt føles det som :p
Hihi mat døgnet rundt her å for å holde kvalmen i sjakk ja[emoji23][emoji23][emoji23] Men så bra at den ihvertfall er blitt håndterbar i det minste[emoji175]

Back
Topp