Vakker mage. En ser jo den fine babyrundingen.
![love7 :love7 :love7](/styles/default/xenforo/love7.gif)
![love2 :love2 :love2](/styles/default/xenforo/love2.gif)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vakker mage. En ser jo den fine babyrundingen.
Koselig å se deg her CCmil [emoji173]️ Håper alt er bra!?
Nå kan det ikke være lenge igjen?
Alt bra her, bare venting som foregår! 8 dager igjen til termin nå! Gleder oss veldig til knøttet kommer, og det skal bli godt å bli ferdig nå [emoji4] tungt på slutten!
Fine magenNår blir OUL?
Min mage 13+0. Jeg var jo langt fra flat fra før, så ikke den store forskjellen enda.
Gleder meg til den popper ordentlig sånn at det ikke bare ser ut som jeg har spist for mye grillmat
Vis vedlegget 230135
Så fin liten baby-bump[emoji173]️[emoji173]️ godt å lese at formen din er litt bedre! Må den bare fortsette slik og at du bare kan nyyte svangerskapet[emoji173]️
Klem[emoji5]
Se på hun daMagebildet har jo gått meg hus forbi! Veldig fin liten bump du begynner å få
![]()
14 uker idag du snupp[emoji175][emoji175] Grattis med ny uke, håper kvalmen har stabilisert seg litt søta[emoji8][emoji8][emoji8][emoji8]
Fine magen[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Skjønner behovet for en sånn test når ul i uke 12 ble uten de målingene ja[emoji175][emoji8] Blir spennende med oppdatering fra ul og kjønn snart[emoji7]
De så med 70-80% sikkerhet til meg på ul 14+0[emoji1] Håper de ser til deg også og uansett er det alltid gøy å hilse på lille om du så må vente en uke på bl. prøve svar[emoji7]Du kom meg akkurat i forkjøpet gitt
Takk takkEr gøy med uketallene som begynner å bli høye [emoji111]
Det tar en god uke for å få resultatet av blodprøven, men tenker de kanskje ser kjønnet på UL uansett. Gleder meg STORT![]()