Avocado's voksende spire

Koselig å se deg her CCmil [emoji173]️ Håper alt er bra!?
Nå kan det ikke være lenge igjen?

Alt bra her, bare venting som foregår! 8 dager igjen til termin nå! Gleder oss veldig til knøttet kommer, og det skal bli godt å bli ferdig nå [emoji4] tungt på slutten!

Fine magen ❤️ Når blir OUL?

Alt bra her, bare venting som foregår! 8 dager igjen til termin nå! Gleder oss veldig til knøttet kommer, og det skal bli godt å bli ferdig nå [emoji4] tungt på slutten!

OMG! Da kan det jo skje når som helst nå :D
Masse lykke til med fødselen ❤️

Min mage 13+0. Jeg var jo langt fra flat fra før, så ikke den store forskjellen enda.
Gleder meg til den popper ordentlig sånn at det ikke bare ser ut som jeg har spist for mye grillmat :p
Vis vedlegget 230135

Så fin liten baby-bump[emoji173]️[emoji173]️ godt å lese at formen din er litt bedre! Må den bare fortsette slik og at du bare kan nyyte svangerskapet[emoji173]️

Klem[emoji5]

Så fin liten baby-bump[emoji173]️[emoji173]️ godt å lese at formen din er litt bedre! Må den bare fortsette slik og at du bare kan nyyte svangerskapet[emoji173]️

Klem[emoji5]

Takk ❤️❤️
Haha, hver gang jeg skriver at jeg er litt bedre her inne, så kommer en dag som i går hvor doen er min beste venn :hungover: Men bedre i dag hekdigvis :joyful:

Se på hun da ;) Magebildet har jo gått meg hus forbi! Veldig fin liten bump du begynner å få❤️

14 uker idag du snupp[emoji175][emoji175] Grattis med ny uke, håper kvalmen har stabilisert seg litt søta[emoji8][emoji8][emoji8][emoji8]

14+0, og inne i uke 15 ✌

Fortsatt en god del dårlig, men i snitt er jeg kanskje litt bedre nå :shy: Legen har trua i alle fall og har økt sykemeldingen til 20% arbeidsevne, og 80% SM de kommende tre ukene.

Magen kommer mer og mer, og denne uken måtte jeg krype til korset og kjøpe meg noen preggisklær :p Jeansene fra HM er gode altså (på bilde) og å få på undertøy som ikke strammet over magen gjorde underverker for kvalmen ;)

Ellers har jeg bestemt meg for å ta NIPT test i Sverige førstkommende mandag. Ikke at jeg tror noe er galt, men får ikke helt roen siden legen som tok UL i uke 12 ikke gjorde de viktige målingene jeg hadde håpt hun skulle ta.
Er noe med det når man har slitt i snart 5 år, så vil man gjerne vite at alt er fint underveis, alt man kan sjekke i hvert fall... :shy:
Så da blir det en ny UL, og vi får vite kjønn med full sikkerhet :joyful: Bare fire dager til!!

IMG_1780.JPG

Fine magen[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Skjønner behovet for en sånn test når ul i uke 12 ble uten de målingene ja[emoji175][emoji8] Blir spennende med oppdatering fra ul og kjønn snart[emoji7]

14 uker idag du snupp[emoji175][emoji175] Grattis med ny uke, håper kvalmen har stabilisert seg litt søta[emoji8][emoji8][emoji8][emoji8]
Fine magen[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Skjønner behovet for en sånn test når ul i uke 12 ble uten de målingene ja[emoji175][emoji8] Blir spennende med oppdatering fra ul og kjønn snart[emoji7]

Du kom meg akkurat i forkjøpet gitt ;)
Takk takk :D Er gøy med uketallene som begynner å bli høye ✌
Det tar en god uke for å få resultatet av blodprøven, men tenker de kanskje ser kjønnet på UL uansett. Gleder meg STORT :joyful:

Jippi, gratulerer sååå mye med 14+0 [emoji1] og for en nydelig mage [emoji177][emoji177]
Jeg forstår veldig godt at du reiser for å ta nipt testen. Hadde nok vurdert å gjøre det samme hadde jeg vært i samme situasjon. Så gøy at dere da også får vite kjønn [emoji1]

Du kom meg akkurat i forkjøpet gitt ;)
Takk takk :D Er gøy med uketallene som begynner å bli høye [emoji111]
Det tar en god uke for å få resultatet av blodprøven, men tenker de kanskje ser kjønnet på UL uansett. Gleder meg STORT :joyful:
De så med 70-80% sikkerhet til meg på ul 14+0[emoji1] Håper de ser til deg også og uansett er det alltid gøy å hilse på lille om du så må vente en uke på bl. prøve svar[emoji7]

Gratulerer med ny uke og så godt å høre formen er littebitt bedre [emoji5]
De gravidbuksene er fantastisk deilige! Tror jeg har akkurat samme buksa fra HM [emoji6]
Lykke til med nipt test og så herlig å få vite kjønn så tidlig! Har du noen følelse?

Back
Topp