Avocado's voksende spire

Jippi, gratulerer sååå mye med 14+0 [emoji1] og for en nydelig mage [emoji177][emoji177]
Jeg forstår veldig godt at du reiser for å ta nipt testen. Hadde nok vurdert å gjøre det samme hadde jeg vært i samme situasjon. Så gøy at dere da også får vite kjønn [emoji1]

Takk snupsi og gratulerer igjen med 12 uker! DET er jo virkelig en skikkelig milepæl :D
Vil dere vite kjønn forresten?

De så med 70-80% sikkerhet til meg på ul 14+0[emoji1] Håper de ser til deg også og uansett er det alltid gøy å hilse på lille om du så må vente en uke på bl. prøve svar[emoji7]

70-80% er til å leve med frem til OUL i alle fall :D
Syns det er så kult hvordan tiden flyr nå, herregud, du skal jo på OUL om under to uker :woot:

70-80% er til å leve med frem til OUL i alle fall :D
Syns det er så kult hvordan tiden flyr nå, herregud, du skal jo på OUL om under to uker :woot:
Ja jeg vet, 12 dager igjen til oul og 20 dager igjen til halvveis[emoji23][emoji33] Nå går det plutselig fort[emoji7] Er vel 4 ish uker til du har oul også?[emoji1]

Ååå, så spennende med sånn test [emoji16] Det blir gøy å vite kjønn og deilig å få en skikkelig sjekk også :) Nydelig mage [emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer med ny uke og så godt å høre formen er littebitt bedre [emoji5]
De gravidbuksene er fantastisk deilige! Tror jeg har akkurat samme buksa fra HM [emoji6]
Lykke til med nipt test og så herlig å få vite kjønn så tidlig! Har du noen følelse?

Takk søta ❤️
Jeg kommer å leve i de buksene fremover :p Eller i strømoebuksene med mage og vide kjoler ;)
Følelse... nja jo, si det... Har hatt guttefølelse en stund, meeeen så er sjansen for jente 50% større når man har hyperemesis, så sjansen for jente er absolutt størst. Uansett hva det er blir jeg overlykkelig ❤️❤️

Ja jeg vet, 12 dager igjen til oul og 20 dager igjen til halvveis[emoji23][emoji33] Nå går det plutselig fort[emoji7] Er vel 4 ish uker til du har oul også?[emoji1]

Før du vet ordet av det er du julekulerund og går ut i permisjon :D
Nøyaktig fire uker til OUL her :)

Før du vet ordet av det er du julekulerund og går ut i permisjon :D
Nøyaktig fire uker til OUL her :)
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] huff ja skal vel bli bra stor magen til slutt[emoji85][emoji85][emoji85]

Ååå, så spennende med sånn test [emoji16] Det blir gøy å vite kjønn og deilig å få en skikkelig sjekk også :) Nydelig mage [emoji173]️[emoji173]️

Takk sweety ❤️
Ja, skal bli skikkelig stas å få vite kjønn :) Det er noen ivrige besteforeldre som klør veldig etter akkurat det også ;)
Alt bra med den lille Enkefalosfamilien?

Takk snupsi og gratulerer igjen med 12 uker! DET er jo virkelig en skikkelig milepæl :D
Vil dere vite kjønn forresten?
Vi skal vite kjønn ja, har absolutt ikke tålmodighet til å vente [emoji28]
Store spm er om vi klarer å vente til oul

Vi skal vite kjønn ja, har absolutt ikke tålmodighet til å vente [emoji28]
Store spm er om vi klarer å vente til oul

Det er ikke lett å vente nei, spent på om dere ryker på en UL til ;)

Det er ikke lett å vente nei, spent på om dere ryker på en UL til ;)
Svigerinnen som jeg er på reise med nå mener at vi bør ta en ny ultralyd [emoji14]
Så vi får se.
Akkurat nå kjenner jeg det går fint å vente, men så er formen veldig grei og det er bare en liten uke siden sist vi hilste på lille. Får se når tiden går fremover nå. Leeeenge til den 25 september [emoji12]

Takk sweety [emoji173]️
Ja, skal bli skikkelig stas å få vite kjønn :) Det er noen ivrige besteforeldre som klør veldig etter akkurat det også ;)
Alt bra med den lille Enkefalosfamilien?
Kan tenke meg det er noen spente besteforeldre, ja :D Det blir stas [emoji173]️

Det går veldig bra med den lille familien min [emoji173]️ Føler at det meste går veldig veldig fint nå, og det er så deilig. Har nettopp kommet hjem fra campingtur i telt, og lille E oppførte seg helt utmerket! Skikkelig gøy at det gikk så på skinner [emoji173]️

Kan tenke meg det er noen spente besteforeldre, ja :D Det blir stas [emoji173]️

Det går veldig bra med den lille familien min [emoji173]️ Føler at det meste går veldig veldig fint nå, og det er så deilig. Har nettopp kommet hjem fra campingtur i telt, og lille E oppførte seg helt utmerket! Skikkelig gøy at det gikk så på skinner [emoji173]️

Så stas for dere at det går så bra :D
Du må bare fortsette å nyte denne tiden som går så altfor fort ✌❤️

Så stas for dere at det går så bra :D
Du må bare fortsette å nyte denne tiden som går så altfor fort [emoji111][emoji173]️
Det kan jeg love deg at jeg gjør :D

Så nydelig mage! Hvordan går det med deg om dagen? [emoji4]

Takk ❤️
Du, det går stadig bedre heldigvis og til uka skal jeg jobbe 20%
Kvalmen er stadig til stede, men spyr ikke så mye lengre og får stort sett ned mat ;)
Enn du?

Takk [emoji173]️
Du, det går stadig bedre heldigvis og til uka skal jeg jobbe 20%
Kvalmen er stadig til stede, men spyr ikke så mye lengre og får stort sett ned mat ;)
Enn du?

Åh, så godt å høre! [emoji173]️ Yay for å klare å spise og holde på det [emoji1319]

Jeg er igjen på sykehuset gitt [emoji20] ble lagt inn igår, må ligge til imorgen [emoji30]

Åh, så godt å høre! [emoji173]️ Yay for å klare å spise og holde på det [emoji1319]

Jeg er igjen på sykehuset gitt [emoji20] ble lagt inn igår, må ligge til imorgen [emoji30]

Oh no :arghh: Men godt du får hjelp i alle fall ❤️
God bedring i bøtter og spann!

Back
Topp