Avocado's voksende spire

Åhhhh Avocado, for en fantastisk opplevelse det må ha vært for dere [emoji173][emoji173][emoji173] Jeg blir helt på gråten her, for ett vidunderlig lite mirakel [emoji173][emoji173][emoji173] Nå må du nye tiden fremover og ta inn over deg at du skal bli mamma i februar [emoji177] Så utrolig glad på dine vegne [emoji8]

Tuusen takk kjære deg! ❤️ Blir så rørt når du blir det. Vi er jaggu noen hormonbomber :p

Du skal jo også bli mamma i februar (eller kanskje mars)! Er enormt glad for å kunne dele denne tiden med deg vennen :joyful:
Beste selskapet man kan ha underveis ❤️

Hurra for lille miniavokadoen:joyful: Så deilig at det gikk så bra❤️ Nå må bare kvalmen din bli bedre, så kan du virkelig nyte graviditeten❤️

Takk søte Lilla ❤️ Ja nå håper jeg virkelig kvalmen er på hell. Fikk litt mer medisner i dag som jeg skal blande med de jeg allerede tar, så får se om jeg blir bedre eller bare slått ut :p

Sitter bare å ser på bilde nå og ser for meg all den herlige sprellingen [emoji173]️ Hjerte sprenges allerede [emoji173]️
Det er så godt å få oppleve dette samtidig med så mange av mine IVF-medsøstre og langtidsslitere [emoji173]️ For en herlig tid vi har i vente [emoji173]️
Det er noe helt eget med de bildene[emoji7][emoji7] jeg har bilder fra alle ul'ene på kjøleskapet og får litt tårer i øynene hver gang jeg titter på de[emoji175][emoji175][emoji175] Endelig er det vår tur, ubeskrivelig godt å endelig få oppleve denne reisen og veldig gøy at vi er en del[emoji175]

Nyt bildene, snart vil du nok kjenne liv også[emoji7][emoji7][emoji7] Bare 6 mnd igjen til du får lille i armene dine snupp[emoji175]

Det er noe helt eget med de bildene[emoji7][emoji7] jeg har bilder fra alle ul'ene på kjøleskapet og får litt tårer i øynene hver gang jeg titter på de[emoji175][emoji175][emoji175] Endelig er det vår tur, ubeskrivelig godt å endelig få oppleve denne reisen og veldig gøy at vi er en del[emoji175]

Nyt bildene, snart vil du nok kjenne liv også[emoji7][emoji7][emoji7] Bare 6 mnd igjen til du får lille i armene dine snupp[emoji175]

Jeg har mine i permen sammen med svangerskapspapirene. Permen er transparent så ser de jo hele tiden ❤️ Utviklingen fra uke 7 er helt vanvittig !!

Ble helt satt ut i dag over at jeg ikke kjenner noe da vi så minien tok sats og sparket fra i livmorveggen før den snurret rundt. Er så rart alt sammen :joyful: Men heldigvis ligger morkaka bak, så da er det håp om å kjenne litt om ikke så altfor lenge ✌

Tenk at om et halvt år er vi mammaer begge to ❤️❤️

Jeg har mine i permen sammen med svangerskapspapirene. Permen er transparent så ser de jo hele tiden [emoji173]️ Utviklingen fra uke 7 er helt vanvittig !!

Ble helt satt ut i dag over at jeg ikke kjenner noe da vi så minien tok sats og sparket fra i livmorveggen før den snurret rundt. Er så rart alt sammen :joyful: Men heldigvis ligger morkaka bak, så da er det håp om å kjenne litt om ikke så altfor lenge [emoji111]

Tenk at om et halvt år er vi mammaer begge to [emoji173]️[emoji173]️
Jeg har også morkaka bak og har kjent noe sånn 5/6 ganger nå[emoji7][emoji7] Gled deg det er fantastisk, rart og uvirkelig på samme tid[emoji175][emoji175] kjennes ut som en fiskehale eller en boble som sprekker inni magen[emoji7]

Utviklingen i 1 trimester er helt sinnsyk, ikke rart vi er uggen og sliten når man tenker på alt som skjer med spira[emoji177] Oj ja, neste år er vi mammaer og har en helt ny hverdag med en ny sjef[emoji177][emoji177][emoji177][emoji7] øynene full av tårer bare jeg skriver det, tenk vi skal endelig få vår egen baby i armene snart[emoji175]

Jeg har også morkaka bak og har kjent noe sånn 5/6 ganger nå[emoji7][emoji7] Gled deg det er fantastisk, rart og uvirkelig på samme tid[emoji175][emoji175] kjennes ut som en fiskehale eller en boble som sprekker inni magen[emoji7]

Utviklingen i 1 trimester er helt sinnsyk, ikke rart vi er uggen og sliten når man tenker på alt som skjer med spira[emoji177] Oj ja, neste år er vi mammaer og har en helt ny hverdag med en ny sjef[emoji177][emoji177][emoji177][emoji7] øynene full av tårer bare jeg skriver det, tenk vi skal endelig få vår egen baby i armene snart[emoji175]

Ligger på senga nå og tenker etter om jeg kjenner noe, men det lille jeg kjenner er nok bare pulsen min og luft i tarmene :p Men gleder meg stort til det skjer!!

Det blir nok mange takknemlige tårer fremover, vi er jo verdens heldigste gjeng ❤️

Så herlig å se bilde av lille knøttet [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Så herlig å se bilde av lille knøttet [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Koselig å se deg her CCmil ❤️ Håper alt er bra!?
Nå kan det ikke være lenge igjen?

Tusen takk vennen ❤️
Veldig glad vi begge opplever livets store mirakel nå! Dette har vi ventet lenge på, og dette fortjener vi virkelig! ✨❤️
Hear hear! ❤️ Vi skal endelig få oppleve livets mirakel og Gud som vi fortjener det ja! :D

Tuusen takk kjære deg! [emoji173]️ Blir så rørt når du blir det. Vi er jaggu noen hormonbomber [emoji14]

Du skal jo også bli mamma i februar (eller kanskje mars)! Er enormt glad for å kunne dele denne tiden med deg vennen :joyful:
Beste selskapet man kan ha underveis [emoji173]️

Hormonbomber er helt sant ja, gråter over den minste ting [emoji28]
Det er bare helt vidunderlig å kunne dele dette sammen meg deg - blir noe helt annerledes med oss som har hatt en litt lengre vei [emoji173]

Hormonbomber er helt sant ja, gråter over den minste ting [emoji28]
Det er bare helt vidunderlig å kunne dele dette sammen meg deg - blir noe helt annerledes med oss som har hatt en litt lengre vei [emoji173]

Syns vi har vært ekstremt heldige med termingruppa vår på den måten, ettersom vi var flere fra assistert som ble gravide samtidig :)
Føles som hjemme ❤️

Åååå du da! Nå får du meg til å gråte og ❤️
Tuuusen takk!

Håper alt er bra med dere! Klar for siste innspurt?

:Heartred:Heartred:Heartred Er så glad for at du skal bli mamma -du aner ikke:love7

Her går det fint <3 Tingene hennes er på plass, vasket og satt frem, og jeg begyner føle meg klar. Jeg elsker å gå gravid, blir ikke lei, men jeg vil så gjerne møte henne nå merker jeg:Heartpink 34 uker på onsdag (!!) , så er ikke lange tiden igjen.
Mitt tips til deg er å starte i god tid med å handle inn, og vaske klær osv. For det tar tid! Deilig å bruke siste tiden på å bare hvile å gjøre seg klar. Har vært et prosjekt å vaske alt fra dundyner, lammeskinn, voksipose, ullklær, babynest, sengekant osv. Klærene er greit, siden de kan bare slenges inn, men ull + dun osv bruker tid altså:D Og jeg vasker ALT, så kanskje derfor det føles så mye:hilarious:

:Heartred:Heartred:Heartred Er så glad for at du skal bli mamma -du aner ikke:love7

Her går det fint <3 Tingene hennes er på plass, vasket og satt frem, og jeg begyner føle meg klar. Jeg elsker å gå gravid, blir ikke lei, men jeg vil så gjerne møte henne nå merker jeg:Heartpink 34 uker på onsdag (!!) , så er ikke lange tiden igjen.
Mitt tips til deg er å starte i god tid med å handle inn, og vaske klær osv. For det tar tid! Deilig å bruke siste tiden på å bare hvile å gjøre seg klar. Har vært et prosjekt å vaske alt fra dundyner, lammeskinn, voksipose, ullklær, babynest, sengekant osv. Klærene er greit, siden de kan bare slenges inn, men ull + dun osv bruker tid altså:D Og jeg vasker ALT, så kanskje derfor det føles så mye:hilarious:

Takk for tips!
Klarer ikke helt å se for meg det volumet av alt vi må ha og alt som skal gjøres. Håper energien kommer snart slik at jeg orker ;)

Åååå gratulerer med et nydelig sprellende mirakel i magen!! [emoji7]
Så fantastisk herlig å se! [emoji173]

Åååå gratulerer med et nydelig sprellende mirakel i magen!! [emoji7]
Så fantastisk herlig å se! [emoji173]

Tusen takk sweety ❤️
Jeg er så evig takknemlig for at dette endelig skjer, og så glad for at du opplever det samtidig :D

Tusen takk sweety [emoji173]️
Jeg er så evig takknemlig for at dette endelig skjer, og så glad for at du opplever det samtidig :D
Ja tenk så mange IVF'ere som ble med over i termingruppene så og si samtidig [emoji7]
Det ble jo en skikkelig baby-boom [emoji6][emoji173]

Ja tenk så mange IVF'ere som ble med over i termingruppene så og si samtidig [emoji7]
Det ble jo en skikkelig baby-boom [emoji6][emoji173]

Tror jeg aldri har sett lignende baby-boom blant sliterer, men jaggu et mirakel ✨❤️

13 + 0 ✌

Den siste uka har bare flydd. Litt morsomt, for det er noe alle sier, at frem til 12 uker snegler det seg fremover, men så snart man er der får ukene virkelig fart på seg ;)

Jeg kjenner formen har blitt bedre de siste dagene, og jeg har jo faktisk ikke hengt over do siden søndag :woot: Ikke at jeg ikke har vært kvalm altså, misforstå meg rett, men føler det går rette veien nå :)
Tirsdag og onsdag har jeg faktisk vært litt på jobb også :) Gjort unna litt kontorarbeide og hilst på. Det gjør meg godt å komme ut litt, men jeg har funnet ut hvor grensene går, og det skal ikke mye til før jeg stuper, så nivået jeg ligger på nå er jeg komfortabel med :)

Magen popper littegrann, men mest på kvelden egentlig. Toppen av livmora er godt over skambeinet, og jeg digger å kjenne at det bare øker på :joyful:
Det skal nok fortsatt litt til før denne sirupshjernen forstår at det er en baby på vei, for ingenting føles helt virkelig enda :p Godt det er litt tid enda til å venne seg til tanken ;)

Back
Topp