Avocado's voksende spire

Når idag har du time?

*spent*

Snaaart får du hilse på lille igjen[emoji175][emoji175][emoji175] Gleder meg til update[emoji7][emoji10]

Om en time :nailbiting:
Sitter på sykehuset allerede og venter på at Avocadomannen skal møte meg.
Nervøs.com
Skjønner godt at nervene sitter utenpå kroppen nå. Krysser fingrene for en super opplevelse og at skuldrene nå kan senkes litt.

Skjønner godt at nervene sitter utenpå kroppen nå. Krysser fingrene for en super opplevelse og at skuldrene nå kan senkes litt.

Om alt er bra nå så skal jeg jaggu slippe skuldrene ned på gulvet ;)

Om alt er bra nå så skal jeg jaggu slippe skuldrene ned på gulvet ;)
Ihvertfall et par cm ned.
Du kommer ikke til å slappe av før du ser babyen etter fødsel og får kontroll selv.

Ihvertfall et par cm ned.
Du kommer ikke til å slappe av før du ser babyen etter fødsel og får kontroll selv.

Det har du helt sikkert rett i, og om jeg er bekymret nå kan jeg bare vente meg i fremtiden, tror ikke akkurat at foreldrerollen er bekymringsfri ;)

Det har du helt sikkert rett i, og om jeg er bekymret nå kan jeg bare vente meg i fremtiden, tror ikke akkurat at foreldrerollen er bekymringsfri ;)
Nope. Du bærer jo hjertet utenpå kroppen og er konstant bekymret for noe. nesten.
Men fy søren så fantastisk det er og! Det er verdt hele den lange veien altså. Og snart skal du begynne å kjenne liv. Det er herlig følelse det.

Lykke til snupp ❤️

Utålmodig her Avocado :bag:

Etter en helg med grusomt mye kvalme og oppkast, og en underliggende følelse av å ha masse symptomer uten å egentlig være gravid (noia rett og slett) har vi i dag fått det beste plaster på såret vi kunne få ❤️ Skuldrene er nå nede!

En sprellende og svært så livlig liten krabat med to armer, to bein, riktig proporsjoner og et sterkt bankende hjerte ❤️
Ble målt til 12+6, men holder meg til 12+4, som er min egen beregning, inntil OUL i alle fall :)

Minien sparket og turnet, og veivet med armene. Vanvittig fint å se *smelt* ❤️

Vi er forelsket ❤️

IMG_1769.JPG

Back
Topp