Wii, gratulerer med 12+0! [emoji177][emoji255][emoji8]
Takk gode du!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wii, gratulerer med 12+0! [emoji177][emoji255][emoji8]
Hurra meg rundt for 12 gjennomførte uker!! Håper ultralyden gir deg det du trenger på mandag, så du kan få senket skuldrene betraktelig. Også håper jeg selvfølgelig at formen bare blir bedre og bedre for deg fremover. Unner deg alt godt
Lykke til på ultralyd i morgen! Det kommer til å gå veldig bra, det er jeg overbevist om Håper du deler bilde med oss etterpå
Lykke til på ultralyd imorgen! Når skal du inn ?
Lykke til imorgen Litt koseligere gynekolog-besøk for deg enn meg
Masse lykke til i morgen snuppa[emoji175][emoji177]
Lykke, lykke til!! [emoji173]️
Masse lykke til <3
Lykke til i morgen snuppsi [emoji8] Gleder meg til bilde og oppdatering [emoji847]
Scratching imorgen ja
Masse lykke til I morgen [emoji177][emoji177] Gleder meg kjempemasse til å se bilde av mini Avocado [emoji4][emoji4]
Masse lykke til!! Skjønner at du er nervøs, begynner å kjenne det selv til jeg skal på neste ul om 12 dager. Men mest sannsynlig står alt bra til hos oss begge to
Huff, ja.. Når det er såå etterlengtet og vi har kommet så langt så vil vi jo komme helt i mål Men det er vår tur nå, har stått i køen lenge nok Det tror jeg absolutt er et godt tegn Ja, da er jeg 12+5 så begynner nok å ligne på en skikkelig baby da. Slik som din i morgenTusen takk
Ja! Kjempenervøs!! Men kan ikke gjøre noe fra eller til, så får bare ta det som det kommer nå
Om kvalme er noen indikator på hvordan det går inni der, er det nok uansett strålende (etter fire runder med spying i dag )
Gleder meg stort til du også skal på UL! Da er vel du nesten 13 uker eller?