Avocado's voksende spire

Hurra meg rundt for 12 gjennomførte uker!! ❤️ Håper ultralyden gir deg det du trenger på mandag, så du kan få senket skuldrene betraktelig. Også håper jeg selvfølgelig at formen bare blir bedre og bedre for deg fremover. Unner deg alt godt❤️

Hurra meg rundt for 12 gjennomførte uker!! ❤️ Håper ultralyden gir deg det du trenger på mandag, så du kan få senket skuldrene betraktelig. Også håper jeg selvfølgelig at formen bare blir bedre og bedre for deg fremover. Unner deg alt godt❤️

Takk fine du ❤️:D

Lykke til på ultralyd i morgen! Det kommer til å gå veldig bra, det er jeg overbevist om:-) Håper du deler bilde med oss etterpå:-)

Lykke til på ultralyd imorgen! Når skal du inn ? :)

Lykke til på ultralyd imorgen! Når skal du inn ?:)

Lykke til imorgen :) Litt koseligere gynekolog-besøk for deg enn meg ;)

Masse lykke til i morgen snuppa[emoji175][emoji177]

Lykke, lykke til!! [emoji173]️

Lykke til på ultralyd i morgen! Det kommer til å gå veldig bra, det er jeg overbevist om:) Håper du deler bilde med oss etterpå:)

Tusen takk :)
Såklart jeg deler bilde, må jo det om alt er bra ;)

Lykke til på ultralyd imorgen! Når skal du inn ? :)

På ettermiddagen, så blir noen timer med torturventing ;)

Lykke til imorgen :) Litt koseligere gynekolog-besøk for deg enn meg ;)

Var det i morgen du skulle ha scratching? I så fall må du ha lykke til! Det høres verre ut enn det er har jeg forstått ;)

Masse lykke til i morgen snuppa[emoji175][emoji177]

Tusen takk :)❤️

Lykke, lykke til!! [emoji173]️

Masse lykke til <3

Lykke til i morgen snuppsi [emoji8] Gleder meg til bilde og oppdatering [emoji847]

Scratching imorgen ja :)

Masse lykke til I morgen [emoji177][emoji177] Gleder meg kjempemasse til å se bilde av mini Avocado [emoji4][emoji4]

Masse lykke til!!:love7 Skjønner at du er nervøs, begynner å kjenne det selv til jeg skal på neste ul om 12 dager. Men mest sannsynlig står alt bra til hos oss begge to :)

Masse lykke til!!:love7 Skjønner at du er nervøs, begynner å kjenne det selv til jeg skal på neste ul om 12 dager. Men mest sannsynlig står alt bra til hos oss begge to :)

Tusen takk ❤️
Ja! Kjempenervøs!! :nailbiting: Men kan ikke gjøre noe fra eller til, så får bare ta det som det kommer nå :shy:
Om kvalme er noen indikator på hvordan det går inni der, er det nok uansett strålende (etter fire runder med spying i dag :p)
Gleder meg stort til du også skal på UL! Da er vel du nesten 13 uker eller?

Tusen takk ❤️
Ja! Kjempenervøs!! :nailbiting: Men kan ikke gjøre noe fra eller til, så får bare ta det som det kommer nå :shy:
Om kvalme er noen indikator på hvordan det går inni der, er det nok uansett strålende (etter fire runder med spying i dag :p)
Gleder meg stort til du også skal på UL! Da er vel du nesten 13 uker eller?
Huff, ja.. Når det er såå etterlengtet og vi har kommet så langt så vil vi jo komme helt i mål:) Men det er vår tur nå, har stått i køen lenge nok :P Det tror jeg absolutt er et godt tegn :P Ja, da er jeg 12+5 så begynner nok å ligne på en skikkelig baby da. Slik som din i morgen :Heartred

Back
Topp