Avocado's voksende spire

Tenkte egentlig å ikke ha en ny før OUL, men så er det ikke godt å si hva nervene vil i mellomtiden da [emoji14]
8 uker er lenge, 5,5 uke for meg, og det kan være overkommelig, kanskje :p
Nei det er liksom de nervene ja [emoji12] Kjenner jeg meg selv rett kommer det nok til å bli en ekstra ultralyd før oul [emoji6]

Hadde første dag uten kvalmetabletter i dag. Brakk meg litt noen timer før lunsj, men hjalp å få i seg en ekstra brødskive da [emoji5] Er virkelig på bedringens vei nå heldigvis. Kvalmen har forsåvidt ikke plaget meg særlig siden ca uke 17-18 (men da ved hjelp av kvalmestillende).
Bare å glede deg til det slipper taket! [emoji847]

Ååå!!! Som jeg gleder meg til oppdatering på mandag. Håper du får med bilder så vi andre kan få se knøtten også [emoji5] Jeg syns det var lettere å senke skuldrene etter uke 12 og etter å ha sett de små. Da er sjansene ekstremt gode for at alt går bra [emoji8]

Så deilig å kutte medisinen :) Håper det ikke blir mange brekningene på deg fremover heller!
Stadig spising er virkelig noe som hjelper her i gården, men ikke alltid like lett når ingenting frister :p

Må be om bilder ja! Det er viktig :D Tror ikke mamma tilgir oss om det ikke er bilder :hilarious:

Nei det er liksom de nervene ja [emoji12] Kjenner jeg meg selv rett kommer det nok til å bli en ekstra ultralyd før oul [emoji6]

Blir ikke sjokkert om jeg ramler inn på en TUL til før OUL jeg heller, men skal prøve å la det væte nok med doppler ;)

Hipphipp hurra for 12 uker i dag [emoji1] Gratulerer så mye vennen, unner deg sånn dette! Nyt dagen og krysser fingrene for at den verste kvalmen holder seg langt borte!

Hipphipp hurra for 12 uker i dag [emoji1] Gratulerer så mye vennen, unner deg sånn dette! Nyt dagen og krysser fingrene for at den verste kvalmen holder seg langt borte!

Takk gode du og gratulerer med 10 uker!! :D

Hurra for 12 uker[emoji175][emoji175][emoji175] Nå er du over den magiske grensa og etter tul om noen dager nå kan du senke skuldrene litt til[emoji177][emoji177][emoji177] Nå håper jeg formen snart snur og kvalmen gir seg snart[emoji8][emoji8]

Hurra for 12 uker[emoji175][emoji175][emoji175] Nå er du over den magiske grensa og etter tul om noen dager nå kan du senke skuldrene litt til[emoji177][emoji177][emoji177] Nå håper jeg formen snart snur og kvalmen gir seg snart[emoji8][emoji8]

Tusen takk fine My min ❤️

Gratulerer med 12 uker! :) :)

Gratulerer med 12 uker! [emoji3][emoji322]

Hipp hurra! 12 uker :D

Hurra hurra ❤️

Da fikk jeg opp statusbilde også :)
12+0 i dag og milepæl nr 1 unnagjort :joyful:
Under 200 dager til termin er det jaggu også :happy:

Ultranervøs for UL om fire dager :nailbiting: Føler at så mye står og faller på denne kontrollen, men må jo bare tenke at det er bra (sannsynligvis).
Om det blir gode nyheter da, så lover jeg å stoppe angst-showet ;)
IMG_1764.jpg

Gratulerer så mye med 12+0! :Heartred Lykke til på ul om noen dager :)

Jippi!! Gratulerer sååå mye med 12 uker på vei, fineste du [emoji173]️ Gleder meg til oppdatering etter UL, jeg. Har skikkelig godfølelse :D

Jippi!! Gratulerer sååå mye med 12 uker på vei, fineste du [emoji173]️ Gleder meg til oppdatering etter UL, jeg. Har skikkelig godfølelse :D

Takk søteste ❤️
Godt noen har godfølelsen, her overskygger nervøsiteten alt :nailbiting:

Back
Topp