Tror ikke det klaffer grunnet eggkvaliteten, men men. Snart IVF Vært lange 5-6 mnd pause nå på den fronten.. Og scratchingen skal nok gjøre susen! Bare jeg er gravid innen 19. november er jeg fornøyd!
Håper du er minst tre mnd på vei innen den tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke det klaffer grunnet eggkvaliteten, men men. Snart IVF Vært lange 5-6 mnd pause nå på den fronten.. Og scratchingen skal nok gjøre susen! Bare jeg er gravid innen 19. november er jeg fornøyd!
Jeg føler meg faktisk ikke så 'hjemme' inne på august om det er lov å si, henger mest på assistert og er inne på august og leser og kommenterer Blir nok bedre når mini blir født når jeg forstår at det er en liten baby inni der [emoji23]Koselig Poppi [emoji173]️
Har jo savnet dagbok for deg på august da, men får jo med meg det viktigste via assistert
Tenk at nå er august her i neste uke allerede Din måned liksom!!
Jeg føler meg faktisk ikke så 'hjemme' inne på august om det er lov å si, henger mest på assistert og er inne på august og leser og kommenterer Blir nok bedre når mini blir født når jeg forstår at det er en liten baby inni der [emoji23]
Ja plutselig ligger det en på brystet mitt og titter på meg og krever sitt, og da må det gå opp for meg [emoji23] har liksom vært tante i så mange år nå at jeg ikke klarer å se for meg selv og mannen som mamma og pappa. Og jeg føler meg ikke så voksen heller [emoji14] Men vi kan nok klare å leve med den fine følelsen av å bli foreldre ganske så fortSkjønner jo det Hadde aldri trodd jeg skulle gli så godt inn her heller, men vi er en stor gruppe slitere, så føles godt å være her sammen
Nå må det snart gå opp for deg altså! Han kommer strax
11+6 og legetime. Har blitt sykemeldt 90% to uker til. Blir ikke stort å jobbe, men da får jeg tatt unna noen små men viktige ting på jobb i alle fall
Bra jeg får full fleksibilitet rundt når jeg må på jobb, for formen er veldig vekslende gjennom døgnet...
Nå sitter jeg på sykehuset og får et par poser med væske igjen. Utrolig hvor mye det hjelper på formen. Har et lite håp om å bli helt kvalmefri om noen uker, men tiden vil vise.
Mandag er det videre oppfølging ift. hyperemesis og stoffskifte. Visstnok er det en sammenheng mellom kvalme og høyt stoffskifte, men vanligst med plager i 1. trimester. Nye blodprøver skal tas og vi skal også ha UL
Om stoffskifte roer seg litt nå kan det være håp for en bedre tid i vente
Masse spennende på tapetet med andre ord. Gruer meg nesten mest til UL da det er så mye som står og faller på den nå; tenker på om fosteret fortsatt lever, om det er friskt, om det vokser normalt. Mange bekymringer, men forhåpentligvis desto flere gleder ✌
Så godt at du får fortsette med sykemeldingen! 90% hørtes bra ut, håper det går fint å jobbe noen timer da.
Kjenner veldig godt til den uroligheten rundt neste ul, har det på samme måte. Heldigvis er det størst sannsynlighet for at det går bra
Veldig usikker faktisk. Jeg håper jeg klarer å holde meg frem til OUL, men det spørs.Blir det din siste før OUL tror du?
Veldig usikker faktisk. Jeg håper jeg klarer å holde meg frem til OUL, men det spørs.
Er nesten 8 uker frem til OUL, så det blir veldig lenge å vente....tenker å se hvordan det går. Blir jeg litt for engstelig så bestiller jeg nok time privat ett sted
Skal du ha ny time før OUL?
Tenk at du er en dag unna de magiske 12 også med en hjemmemekka en [emoji173]️ Håper kvalmen roer seg snart altså!!
12 uker imorgen du
Tenk, i morgen er du over den magiske grensen!
Ser den. Har du doppler så du kan høre hjerteslagene dersom panikken tar over?Ja, det er heeelt vilt!
Men skuldrene detter nok ikke ned før jeg ser at alt er bra på UL på mandag
Ser den. Har du doppler så du kan høre hjerteslagene dersom panikken tar over?
Her sank skuldrene da jeg kjente liv. (Har ikke doppler). Men merker jo fortsatt at tankene slår meg; ''var det ikke litt rolig der inne i dag''? Heldigvis er h*n veldig aktiv om kveldene
12 uker i morgen ass!! [emoji3][emoji322] Plutselig går tida fortere. Spesielt når kvalmen slipper litt. Glad du får så god oppfølging med hyperemesisen. Du burde jo kanskje vært 100% sykemeldt, men når du kan råde over de 10% i arbeid selv så går det vel greit [emoji8]
Ja, kan du fatte og begripe? 12 uker liksom! Helt sykt! Og om det går bra på UL på mandag, har jeg planer om å slippe skuldrene ordentlig ned
De 10% skal jeg klare! Og jeg er behøvd på jobb også, så skal bli godt å få gjort litt nytte for meg
Er du fortsatt kvalm forresten? Syns jeg leste at du fortsatt tar kvalmestillende(?)