Ja satser på det, han er flink på slikt [emoji4]Så fint med ny time så snart
Klart han skal se noe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja satser på det, han er flink på slikt [emoji4]Så fint med ny time så snart
Klart han skal se noe!
Åh! Tenk at du snart er over kneika, Avocado Det har gått fort og er helt fantastisk, på tross av at formen din er crap. Håper væskebehandlingen hjalp litt på formen din igjen og at du får noen ålreite dager framover
Fort og fort Dette trimesteret har føltes utrolig langt, men om jeg ikke husker feil, så hadde vel du samme oppfatning at ditt?
Nå sitter jeg på sykehuset og vannes. De ville ha meg inn hyppigere nå grunnet formfall og vektnedgang, men godt å bli tatt vare på
God helg snupsi
Godt de passer på deg!
God helg, hilsen mor og lillesnupp
Godt du blir passet på!
Jada, jeg skal innrømme at jeg synes det gikk vanvittig treigt, men så fort 12 uker var bikket, så synes jeg ukene har flydd avgårde! Men for meg som følger deg, så synes jeg det har gått fortFort og fort Dette trimesteret har føltes utrolig langt, men om jeg ikke husker feil, så hadde vel du samme oppfatning at ditt?
Nå sitter jeg på sykehuset og vannes. De ville ha meg inn hyppigere nå grunnet formfall og vektnedgang, men godt å bli tatt vare på
God helg snupsi
Jada, jeg skal innrømme at jeg synes det gikk vanvittig treigt, men så fort 12 uker var bikket, så synes jeg ukene har flydd avgårde! Men for meg som følger deg, så synes jeg det har gått fort
Godt legene tar vare på deg og lille
Nyt helgen, snupp
Skjønner godt at du er sykemeldt, for sånn oppkast er ikke noe godt for kropp eller sjel [emoji173]️masse god bedring til deg
Så fint å kunne få lese hvordan det går med deg og skatten fremover her inne [emoji7]
Takk [emoji173]️
Ja, hadde ikke vært særlig nyttig på jobben nå for tiden Spent på om det blir forlengelse eller gradering når jeg skal til legen på onsdag.
Antageligvis forlengelse for å forsikre deg at du kommer deg? Eller spørs jo selvfølgelig hva du føler selv også [emoji173]️men ikke press deg ut i jobb om du merker kroppen ikke takler det. Nå skal du tenke på deg selv og lille babyen i magen først og fremst. Ikke hver dag man bærer på et liv [emoji173]️[emoji7][emoji4]
Åh, denne dagboka må jeg jo bare følge [emoji7] glemmer å sjekke etter dere ivf jentene på de ulike terminklubbene jeg.
Hvordan er formen?
Litt opp og ned, takk som spør
Fikk væskebehandling i dag og er likevel litt ute av det, så kan vel med skrekk og gru tenke på hvordan jeg hadde vært uten
Ser det går mot EL for deg nå. SOM jeg håper på at det plutselig dukker opp et gullegg nå, vil så gjerne se deg i en terminklubb snart!!
Godt det blir tatt seriøst
EL cirka fredag ja Blir jo håpefull av det, men samtidig er jeg psykisk forberedt på IVF om noen uker. Har ikke helt troen på eggene mine nei
Det er alltid en mulighet når det er et egg, så håp finnes, og nok av eksempler på de som plutselig står der med den positive testen i hånd.
Men om det ikke blir naturlig denne gangen heller så skal det gå på neste IVF! En veldig spennende tid i møte ✌