Avocado's voksende spire

Gåsehud herifra og til månen!! Jaaa, så FANTASTISK!!! Kjære, fine, gode Avocado, nå er du endelig der, nå skal du bli mamma [emoji173]️ Hurra!! :D Nyt godfølelsen til det fulle!!

Så bra, flotte nyheter

Sjekk den nydelige lille der a[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Skjønner godt dere er forelska i den der ja[emoji175][emoji175][emoji175] Gratulerer med perfekt liten spire i magen fina[emoji177] Er så glad på dine vegne at jeg griner her[emoji175][emoji10] Skal bli en perfekt liten bebis der der søta, lille mini avocado[emoji177]

Så fantastisk herlig Avocado! [emoji8]

Etter en helg med grusomt mye kvalme og oppkast, og en underliggende følelse av å ha masse symptomer uten å egentlig være gravid (noia rett og slett) har vi i dag fått det beste plaster på såret vi kunne få ❤️ Skuldrene er nå nede!

En sprellende og svært så livlig liten krabat med to armer, to bein, riktig proporsjoner og et sterkt bankende hjerte ❤️
Ble målt til 12+6, men holder meg til 12+4, som er min egen beregning, inntil OUL i alle fall :)

Minien sparket og turnet, og veivet med armene. Vanvittig fint å se *smelt* ❤️

Vi er forelsket ❤️

Vis vedlegget 229984

Nydelig! Nå kan du senke skuldrene og bare nyyyte knøttet som turner i magen :Heartred:Heartred:Heartred

Åh så fantstisk og velfortjent ❤️❤️

Herremin så nydelig [emoji7]perfekt liten krabat [emoji7][emoji173]️

Etter en helg med grusomt mye kvalme og oppkast, og en underliggende følelse av å ha masse symptomer uten å egentlig være gravid (noia rett og slett) har vi i dag fått det beste plaster på såret vi kunne få ❤️ Skuldrene er nå nede!

En sprellende og svært så livlig liten krabat med to armer, to bein, riktig proporsjoner og et sterkt bankende hjerte ❤️
Ble målt til 12+6, men holder meg til 12+4, som er min egen beregning, inntil OUL i alle fall :)

Minien sparket og turnet, og veivet med armene. Vanvittig fint å se *smelt* ❤️

Vi er forelsket ❤️

Vis vedlegget 229984
Såå fantastisk!! :Heartred Endelig! Gratulerer!! :happy: Nyyyyt det :D

Jeg blir så rørt!❤️
Hurra for en herlig, sprelsk liten krabat, snuppa! Dette unner jeg deg og Avocadomannen så inderlig mye:joyful: Helt fantastisk at dere har klart det på egenhånd og at du nå endelig kan slippe ned skuldrene dine! Nyt lykkerusen og forelskelsen:love7

Gratulerer.
Fantastiske nyheter! Kos deg og nyyyyyyt!

Etter en helg med grusomt mye kvalme og oppkast, og en underliggende følelse av å ha masse symptomer uten å egentlig være gravid (noia rett og slett) har vi i dag fått det beste plaster på såret vi kunne få [emoji173]️ Skuldrene er nå nede!

En sprellende og svært så livlig liten krabat med to armer, to bein, riktig proporsjoner og et sterkt bankende hjerte [emoji173]️

Minien sparket og turnet, og veivet med armene. Vanvittig fint å se *smelt* [emoji173]️

Vi er forelsket [emoji173]️

Vis vedlegget 229984
Åhhhh Avocado, for en fantastisk opplevelse det må ha vært for dere [emoji173][emoji173][emoji173] Jeg blir helt på gråten her, for ett vidunderlig lite mirakel [emoji173][emoji173][emoji173] Nå må du nye tiden fremover og ta inn over deg at du skal bli mamma i februar [emoji177] Så utrolig glad på dine vegne [emoji8]

Hurra for lille miniavokadoen:joyful: Så deilig at det gikk så bra❤️ Nå må bare kvalmen din bli bedre, så kan du virkelig nyte graviditeten❤️

Gåsehud herifra og til månen!! Jaaa, så FANTASTISK!!! Kjære, fine, gode Avocado, nå er du endelig der, nå skal du bli mamma [emoji173]️ Hurra!! :D Nyt godfølelsen til det fulle!!

Tuuusen takk min gode venn ❤️
Titter stagig på magen nå, og kan nesten ikke tro at det er en turner inni der, men jaggu er det det :joyful: Kunne ikke føltes bedre tror jeg!

Så bra, flotte nyheter
Så fantastisk herlig Avocado! [emoji8]
Gratulerer.
Fantastiske nyheter! Kos deg og nyyyyyyt!
Såå fantastisk!! :Heartred Endelig! Gratulerer!! :happy: Nyyyyt det :D
Så herlig å lese Avocado [emoji173] nå kan du senke skuldrene :)
Ååh, fineste lille! :D Hurra for at alt var bra! :Heartred
Herremin så nydelig [emoji7]perfekt liten krabat [emoji7][emoji173]️
Nydelig! Nå kan du senke skuldrene og bare nyyyte knøttet som turner i magen :Heartred:Heartred:Heartred
Åh så fantstisk og velfortjent ❤️❤️
Åh, så herlig liten krabat [emoji173]️ godt at du fikk senka skuldrene dine hundre hakk [emoji7][emoji173]️

Åh, alle dere altså :love7
Tuuusen takk!

Sjekk den nydelige lille der a[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Skjønner godt dere er forelska i den der ja[emoji175][emoji175][emoji175] Gratulerer med perfekt liten spire i magen fina[emoji177] Er så glad på dine vegne at jeg griner her[emoji175][emoji10] Skal bli en perfekt liten bebis der der søta, lille mini avocado[emoji177]

Sitter bare å ser på bilde nå og ser for meg all den herlige sprellingen ❤️ Hjerte sprenges allerede ❤️
Det er så godt å få oppleve dette samtidig med så mange av mine IVF-medsøstre og langtidsslitere ❤️ For en herlig tid vi har i vente ❤️

Jeg blir så rørt!❤️
Hurra for en herlig, sprelsk liten krabat, snuppa! Dette unner jeg deg og Avocadomannen så inderlig mye:joyful: Helt fantastisk at dere har klart det på egenhånd og at du nå endelig kan slippe ned skuldrene dine! Nyt lykkerusen og forelskelsen:love7

Tusen takk vennen ❤️
Veldig glad vi begge opplever livets store mirakel nå! Dette har vi ventet lenge på, og dette fortjener vi virkelig! ✨❤️

Back
Topp