Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter en helg med grusomt mye kvalme og oppkast, og en underliggende følelse av å ha masse symptomer uten å egentlig være gravid (noia rett og slett) har vi i dag fått det beste plaster på såret vi kunne få Skuldrene er nå nede!
En sprellende og svært så livlig liten krabat med to armer, to bein, riktig proporsjoner og et sterkt bankende hjerte
Ble målt til 12+6, men holder meg til 12+4, som er min egen beregning, inntil OUL i alle fall
Minien sparket og turnet, og veivet med armene. Vanvittig fint å se *smelt*
Vi er forelsket
Vis vedlegget 229984
Såå fantastisk!! Endelig! Gratulerer!! Nyyyyt detEtter en helg med grusomt mye kvalme og oppkast, og en underliggende følelse av å ha masse symptomer uten å egentlig være gravid (noia rett og slett) har vi i dag fått det beste plaster på såret vi kunne få Skuldrene er nå nede!
En sprellende og svært så livlig liten krabat med to armer, to bein, riktig proporsjoner og et sterkt bankende hjerte
Ble målt til 12+6, men holder meg til 12+4, som er min egen beregning, inntil OUL i alle fall
Minien sparket og turnet, og veivet med armene. Vanvittig fint å se *smelt*
Vi er forelsket
Vis vedlegget 229984
Åhhhh Avocado, for en fantastisk opplevelse det må ha vært for dere [emoji173][emoji173][emoji173] Jeg blir helt på gråten her, for ett vidunderlig lite mirakel [emoji173][emoji173][emoji173] Nå må du nye tiden fremover og ta inn over deg at du skal bli mamma i februar [emoji177] Så utrolig glad på dine vegne [emoji8]Etter en helg med grusomt mye kvalme og oppkast, og en underliggende følelse av å ha masse symptomer uten å egentlig være gravid (noia rett og slett) har vi i dag fått det beste plaster på såret vi kunne få [emoji173]️ Skuldrene er nå nede!
En sprellende og svært så livlig liten krabat med to armer, to bein, riktig proporsjoner og et sterkt bankende hjerte [emoji173]️
Minien sparket og turnet, og veivet med armene. Vanvittig fint å se *smelt* [emoji173]️
Vi er forelsket [emoji173]️
Vis vedlegget 229984
Gåsehud herifra og til månen!! Jaaa, så FANTASTISK!!! Kjære, fine, gode Avocado, nå er du endelig der, nå skal du bli mamma [emoji173]️ Hurra!! Nyt godfølelsen til det fulle!!
Så bra, flotte nyheter
Så fantastisk herlig Avocado! [emoji8]
Fantastiskt
Gratulerer.
Fantastiske nyheter! Kos deg og nyyyyyyt!
Såå fantastisk!! Endelig! Gratulerer!! Nyyyyt det
Så herlig å lese Avocado [emoji173] nå kan du senke skuldrene
Ååh, fineste lille! Hurra for at alt var bra!
Herremin så nydelig [emoji7]perfekt liten krabat [emoji7][emoji173]️
Nydelig! Nå kan du senke skuldrene og bare nyyyte knøttet som turner i magen
Åh så fantstisk og velfortjent
Åh, så herlig liten krabat [emoji173]️ godt at du fikk senka skuldrene dine hundre hakk [emoji7][emoji173]️
Sjekk den nydelige lille der a[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Skjønner godt dere er forelska i den der ja[emoji175][emoji175][emoji175] Gratulerer med perfekt liten spire i magen fina[emoji177] Er så glad på dine vegne at jeg griner her[emoji175][emoji10] Skal bli en perfekt liten bebis der der søta, lille mini avocado[emoji177]
Jeg blir så rørt!
Hurra for en herlig, sprelsk liten krabat, snuppa! Dette unner jeg deg og Avocadomannen så inderlig mye Helt fantastisk at dere har klart det på egenhånd og at du nå endelig kan slippe ned skuldrene dine! Nyt lykkerusen og forelskelsen