Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer som "sertifisert gravid" [emoji6]
Nyt dagene hjemme [emoji4]
Grattis med gravid sertifikat[emoji7][emoji7][emoji7][emoji173] Er noe med å få det helsekortet ass, plutselig har man skriftlig bevis på ting[emoji7][emoji7]
Herlig at sjefen tok det så fint, nå er det bare å slappe av og plei formen søta[emoji173][emoji173]
I dag hadde jeg første svangerskapskontroll med jordmor. Veldig koselig dame
Fått helsekort for gravide, nesten som å få et sertifikat på at jeg faktisk er gravid Uvirkelig! Meg liksom
Surrealistisk å sitte der å snakke om amming og fødselsforberedende kurs lilsom men blir nok bra dette
Hun skulle bestille OUL til meg, så gleder meg stort til det brevet kommer i posten
Så ble det deling av nyheten med sjefen min over telefon. Han er på ferie, og det er jo egentlig jeg og, men følte vi måtte snakkes siden jeg ikke kommer tilbake denne måneden.
Jeg har stort ansvar på jobb, så nyttig for han å vite det nå.
Fikk hyggelig gratulasjon og ønsker om god bedring Var redd for samtalen på forhånd, men det gikk jo veldig fint
Så digg å endelig ha fått "bevis" på at du er gravid [emoji1][emoji28] Gleder meg som en liten unge til jeg får mitt [emoji4]
Blir spennende å se når du får oul. Tipper det blir 2 uker før meg [emoji6]
Tanken slo meg virkelig nå, tenk at du faktisk er skikkelig ordentlig gravid! Du skal bli mamma! Det er så surrealistisk at vi endelig er kommet hit nå, må til stadighet klype meg i armen [emoji28]
Haha, godt at det har gått opp for deg for jeg henger virkelig ikke med i svingene på dette her håper det går opp for meg innen jul da
Gleder meg masse til du også får første kontroll
Kult at du allerede har OUL-datoen klar da
20 minutter til vi runder nye uker
Jeg velger å glede meg over det lille livet inni magen nå, fremfor å la bekymringene ta overhånd.
De mørke tankene er der til tider, det skal jeg ikke legge skjul på. Sånn vil det nok bli også fremover. Men jeg ønsker virkelig ikke å bekymre meg så mye at det overskygger alt. Nå er vi begge kommet lengre enn noen gang tidligere - tenk, ny uke i dag!
Da skal vi få lov til å nyte tiden, og gleden
Og ja, synes enda det er litt sprøtt at jeg har fått time til oul Men føler meg også da veldig betrygget, da det var gyn som ønsket å sette opp dette basert på at han oppriktig mente at dette kom til å gå bra
Hurra for ny uke!!
Hurra for 10 uker [emoji173][emoji173][emoji173]
Gratulerer med ny uke og mammapass! Godt å høre at du er hjemme igjen fra sykehuset også. Håper kvalmen dabber av fremover nå
Gratulerer med "sertifikat" Godt å fortelle sjefen også!I dag hadde jeg første svangerskapskontroll med jordmor. Veldig koselig dame
Fått helsekort for gravide, nesten som å få et sertifikat på at jeg faktisk er gravid Uvirkelig! Meg liksom
Surrealistisk å sitte der å snakke om amming og fødselsforberedende kurs lilsom men blir nok bra dette
Hun skulle bestille OUL til meg, så gleder meg stort til det brevet kommer i posten
Så ble det deling av nyheten med sjefen min over telefon. Han er på ferie, og det er jo egentlig jeg og, men følte vi måtte snakkes siden jeg ikke kommer tilbake denne måneden.
Jeg har stort ansvar på jobb, så nyttig for han å vite det nå.
Fikk hyggelig gratulasjon og ønsker om god bedring Var redd for samtalen på forhånd, men det gikk jo veldig fint
Gratulerer med "sertifikat" Godt å fortelle sjefen også!
Og det gikk nesten ikke opp for meg før jeg plutselig fødte! Rakk å begynne å forholde meg til dultene og sparkene og så ble jeg mamma, savner magen fortsatt!
Du missa jo noen av modningsukene på slutten, så da er det ikke så rart at det ikke hadde sunket inn helt
Hvordan går det forresten med dere? Håper jenta vokser seg stor og sterk
Gratulerer med 10 uker!!! Hvordan er formen? Får du i deg noe mat?
Vi koser oss og gleder oss til pappaen begynner ferie Jobber med spisinga fortsatt, men fast føde er godt så da stresser jeg ikke så mye med vekta. Det har vært mye ekstra med amming og flaske, lte melk hos mor og unge som fant ut at hun ikke ville ha flaska!