Lillebøllefrøet
Betatt av forumet
Lett at jeg må følge dagboka di! Hvorfor har jeg ikke sett den før? [emoji848]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lett at jeg må følge dagboka di! Hvorfor har jeg ikke sett den før? [emoji848]
Så koselig da!
Hvordan er formen din nå? Klarer du å få i deg mat og drikke?
[emoji4]
Formen er bedre, etter å ha tatt 3 av de 20 kvalmestillende jeg henta på mandag kan jeg vell si at formen er bedre enn den har vært [emoji1303] får i meg mat (og til og med godis) men merker at det er ekkelt å spise første måltidet på morgenen enda [emoji14]
Så bra! Godt å høre
Hvordan er formen din nå da? [emoji4]
Ikke helt topp akkurat, men holder heldigvis nede såpass med vann og mat at jeg ikke er pleietrengende lengre
Godt å slippe døgnet-rundt-pleie [emoji14] formen din blir nok bedre skal du se [emoji4]
jeg får servert en ristet brødskive uten noe som helst på hver morgen sammen med et glass eplejuice, men utover det klarer jeg meg selv jeg også [emoji14]
Jeg får også frokosten servert, men flere andre måltider også Spent på om jeg klarer meg selv til uka når han begynner på jobb igjen
Jeg får også frokosten servert, men flere andre måltider også Spent på om jeg klarer meg selv til uka når han begynner på jobb igjen
Jeg klarte meg best i helgene når sambo var hjemme og "matet" meg [emoji6] På hverdagene når han var på jobb slet jeg mye mer. Men prøv å ha litt klart ved siden av sofaen hele tida. Kjeks, vannflaske, eple/frukt osv... [emoji8]
God bedring Avocado og god sommer
Trengs en plan ja Og mye tilgjengelig mat og drikke utenfor kjøleskapet, for jeg brekker meg noe enormt av lukta inni der
Evt. må jeg ha en neseklype
Husker jeg brakk meg omtrent uansett hvis jeg gikk inn på kjøkkenet. Føler sånn med deg og kan bare trøste deg med at det går over til slutt [emoji8]
Godt formen er litt bedre.
Går greit. Har noen små blødninger som stresser meg, men får ikke gjort noe fra eller til. UL neste mandag..Ja, enda godt er det
Hvordan går det med deg da?
Går greit. Har noen små blødninger som stresser meg, men får ikke gjort noe fra eller til. UL neste mandag..
Jeg er gravid inntil det motsatte er bevist. Fikk positiv digital forrige lørdag var det vel. Tok blodprøve nå på fredag, men får ikke svar før imorgen og tar ny prøve også da. Veldig greit siden disse blødningene begynte etter jeg tok prøve på fredag.Oi! Så testene ble sterkere?
Blødninger er selvfølgelig kjipt, men kan være mye forskjellig