Bare titter innom for å ønske deg god helg snupp God bedring med kvalmen, satser på at litt væskebehandling og masse hvile hjelper litt på formen sånn at helga blir fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun var heldigvis ikke så lita i forhold til når hun kom, men de kommer ut uten næringsvett skjønte ikke poenget med å spise! Så jeg har styra med maten til vi kunne begynne med grøt.Koslig å høre at det er fint med dere
Kan jo tenke meg at det har vært litt ekstra ift mating når hun var så bitteliten i utgangspunktet.
Skal bli kost for dere med felles ferie! Blir det noe reise eller holder dere roen hjemme bare?
Bare titter innom for å ønske deg god helg snupp God bedring med kvalmen, satser på at litt væskebehandling og masse hvile hjelper litt på formen sånn at helga blir fin
Hun var heldigvis ikke så lita i forhold til når hun kom, men de kommer ut uten næringsvett skjønte ikke poenget med å spise! Så jeg har styra med maten til vi kunne begynne med grøt.
Blir bare hjemmeferie/båtferie på oss i sommer, mulig vi tar en tur litt senere i høst eller til våren, når mini er litt større. Regner med dere også går for hjemmeferie nå? Og nyter voksende mage Husk å ta bilder! Vi tok de siste bildene i full fart ca 12 timer før hun kom til verden!
Takk snupp
Formen går litt opp og ned, men er heldigvis stort sett bedre nå enn jeg var i helgen
Får i meg noe mat, men vekten peker nedover, så er ikke stort nok volum enda...
Sitter på sykehuset nå og får to liter væske. Det hjelper veldig [emoji111]
Håper alt er fint med deg! Kjenner du spark hver dag nå? [emoji173]️
Kjedelig med den kvalmen[emoji24][emoji26] Her er den blitt svakere selv om den er konstant.. Ellers er det bekkenet som gir mest trøbbel nå, den kvalmen er bare irritasjonsfaktor nå[emoji13][emoji4][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Koselig at du titter innom
Huff, kvalmen har plutselig blitt intens i dag, men håper væsketilførsel hjelper
God helg du også! Håper formen blir storslagen for deg og [emoji173]️[emoji173]️
Godt hun begynner å bli såpass stor at grøt er et alternativ
Ufrivillig hjemmeferie her.. Vi var på fjellet i starten, men etterhvert som formen min sa nei så ble vi å reise hjem Fordelen er at Avocadomannen får beisa huset da
Shit! Har ikke tatt ETT bilde enda, men burde vel gjøre det snart.. Til nå har jeg bare skrumpet inn, ingen mage å merke enda, men trooor jeg kanskje kjente kanten av livmora i går kveld. Ikke godt å si, vet jo ikke hva jeg kjenner etter
Får vel bare sette i gang å dokumentere
Så bra! Væske gjør underverker sikkert Du skal nok se at vekten kommer seg. Ikke festival på deg i helgen altså?
Jeg har så dilla på Ben&Jerry is for tiden!! Det er både dyrt og usunt, men babyen vil ha det så... Ellers er alt fint! Formen er på topp og jeg strutter med bumpen min. Han sparker stadig, kjenner det flere ganger om dagen, det er så betryggende.
Fortsatt god bedring [emoji173]️
Kjedelig med den kvalmen[emoji24][emoji26] Her er den blitt svakere selv om den er konstant.. Ellers er det bekkenet som gir mest trøbbel nå, den kvalmen er bare irritasjonsfaktor nå[emoji13][emoji4]
Vi får besøk av svigers i morgen , gleder meg til reaksjonen til svigermor når hun får åpne forsinka bursdagsgave[emoji1] Har kjøpt to hefter med babystrikk, kopp med farmor på og lagt oppi ene ul bildet fra uke 12[emoji173]
Takk snupp[emoji8][emoji8][emoji8] Bekkenet blir nok bedre etterhvert m litt trening[emoji1]Lykke til med å fortelle svigemor!
Hun blir garantert ekstatisk!! [emoji173]️
Og god bedring med det vonde bekkenet [emoji173]️
Takk snupp[emoji8][emoji8][emoji8] Bekkenet blir nok bedre etterhvert m litt trening[emoji1]
Svigermor kommer nok til å grine Hehe, hun har vært klar for å bli bestemor så lenge[emoji173][emoji173]
Skal helst gå i terreng ja, og så blir det litt øvelser på ball og øvelser retta mot bekkenet[emoji4] fysio hvor jeg går har egne treningsgrupper 3 ganger i uka for oss m bekkenplager så det starter heldigvis opp neste mnd[emoji7][emoji106]Det hjelper kanskje med gåturer i terreng? Eller er det styrketrening som funker kanskje? Kan lite om dette merker jeg
Min svigemor gråt som en foss og knakk helt sammen. Det er jo så rørende [emoji173]️
Blir en bra dag for din svigemor dette her
Skal helst gå i terreng ja, og så blir det litt øvelser på ball og øvelser retta mot bekkenet[emoji4] fysio hvor jeg går har egne treningsgrupper 3 ganger i uka for oss m bekkenplager så det starter heldigvis opp neste mnd[emoji7][emoji106]
Ja gleder meg til å se svigermor ja[emoji173][emoji173] Jeg skal hvile når de kommer da for her har magen kommet litt[emoji1][emoji7] Så hun skal få overraskelsen når hun pakker opp gaven [emoji4][emoji106]
Herlig[emoji173][emoji173][emoji173] Den lyden er så fiin[emoji7][emoji7][emoji7]10+2
Nå fant jeg hjertelyden med doppleren [emoji111][emoji92][emoji173]️
10+2
Nå fant jeg hjertelyden med doppleren ✌
Åhhhh så fantastisk
Hvor kjøpte du doppleren? Lurer på om jeg skal investere i en selv
Jaaa Det var herlig betryggende ✌
Jeg har denne fra teknikkmagasinet:
https://www.teknikmagasinet.no/produkter/kroppspleie/ovrig/caremaxx-doptone
Så fantastisk! [emoji7]10+2
Nå fant jeg hjertelyden med doppleren [emoji111][emoji92][emoji173]️
Så fantastisk! [emoji7]
God helg! [emoji1]