Håper det snur nå ja[emoji1] Men hvis ikke er premien til slutt verd det altså[emoji7][emoji7][emoji7]
Enig med deg der! ✌
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det snur nå ja[emoji1] Men hvis ikke er premien til slutt verd det altså[emoji7][emoji7][emoji7]
Jeg hadde kun effekt av Zofran. Ingen av de andre (og de testet jo absolutt alle på meg, og også i ulike kombinasjoner... [emoji85]) Endte opp med Zofran frem til fødsel (men trappet en del ned på dosen underveis). Håper du finner noe som gir litt effekt. Jeg kastet ikke mindre opp på Zofran, men følte at kvalmen gikk fra uutholdelig til et hakk mindre uutholdelig. [emoji23] Du er tapper, og den verste tiden er snart over. [emoji173]Takk for gode tips, som alltid [emoji111]
Foreløpig har jeg fått noe som heter Phenergan, men de har nevnt at jeg kan få Zofran også.
Kastet opp en halvtime etter Phenergan i stad, så ikke helt sikker på virningen av den men trøtt blir man i hvert fall
Gu! Så koselig med små dult innenifra
Kan nesten ikke forestille meg at det er det som kommer Kanskje denne graviditeten går opp for meg snart
Det Har enda ikke gått opp for meg enkelte dager så håper det går opp for deg, og at du greier nyte det når formen kommer seg litt nesten så jeg får en støkk hver gang jeg kjenner noe, fordi jeg glemmer fort hehe
Åh! Kjære Avocado! Skriver til deg som til My.. Jeg får jo ikke lenger oppdateringene deres opp i notifications, på tross av at jeg følger dagboka! Kjenner det er både frustrerende og irriterende.
Men så grusomt å høre at du måtte legges inn, på tross av at det er en god ting for da får du jo hjelp, men dog
Håper formen er bedre og at du blir bra igjen ganske snart Og forresten! For et herlig lite 9 ukers nurk da! Må jo forelske seg i sånt
Tenker på deg og håper formen er tålig grei igjen snart. Godt du får hjelp og oppfølging fremover [emoji5] Eneste (og beste) trøst når man er så kvalm er årsaken [emoji6] Da er det liksom greit, selvom det er lov å klage og synes synd på seg selv [emoji8]
Masse god bedring til deg!! Og for et nydelig lite frø!
Jeg har vært hjemme på perm fra sykehuset siden i går ettermiddag. Sååå digg å komme hjem litt Og ikke minst, sove i egen seng
Kvalmen er der enda, men jeg får i meg mat, og beholder det, så noe er bedre heldigvis.
Etterpå blir det inn til sykehuset en tur for videre behandling. Håper å kunne skrives ut snart og heller fortsette på dagbehandling
Hurra for litt bedre form søta[emoji173][emoji173][emoji173] Alltid magisk å komme hjem og sove i egen seng[emoji7] Satser på at det snart holder med dagbehandling nå[emoji173][emoji8]Jeg har vært hjemme på perm fra sykehuset siden i går ettermiddag. Sååå digg å komme hjem litt Og ikke minst, sove i egen seng
Kvalmen er der enda, men jeg får i meg mat, og beholder det, så noe er bedre heldigvis.
Etterpå blir det inn til sykehuset en tur for videre behandling. Håper å kunne skrives ut snart og heller fortsette på dagbehandling
Hurra for plan for behandling og utskrivning[emoji173][emoji173][emoji173] Og hurra for ny tul[emoji7] Det blir koselig[emoji7][emoji8]Da er planen klar for videre behandling
Jeg blir skrevet ut i dag, så snart kroppen har slukt en liter posevann.
Fredag skal jeg inn på poliklinikk for oppfølging. Veien videre avgjøres der.
Får med meg zofran hjem som kvalmestillende.
Sykemeldt ut juli.
Snille legen ville også henvise meg til en ny TUL i uke 12, så da har jeg det å se frem til
Da er planen klar for videre behandling
Jeg blir skrevet ut i dag, så snart kroppen har slukt en liter posevann.
Fredag skal jeg inn på poliklinikk for oppfølging. Veien videre avgjøres der.
Får med meg zofran hjem som kvalmestillende.
Sykemeldt ut juli.
Snille legen ville også henvise meg til en ny TUL i uke 12, så da har jeg det å se frem til
Hurra for plan for behandling og utskrivning[emoji173][emoji173][emoji173] Og hurra for ny tul[emoji7] Det blir koselig[emoji7][emoji8]
Hurra for gode nyheter
Så godt at de passer på deg og at det blir satt opp plan videre. Også så digg med ny time til TUL også [emoji1]
Så bra at du er utskrevet og at dere har en plan fremover Håper formen fortsetter å stige!
Godt å høre planen videre er klar inkludert sykemeld. og for ekstra TUL! [emoji847]
Så godt at du får komme hjem igjen nå. [emoji4] Og hurra for tul![emoji173]
Godt du får komme hjem Og supert med ny UL