Avocado's voksende spire

Fikk jo forresten bilde i går da. Var fint å ha det å se på da jeg lå på sykesengen alene i går kveld mens Avocadomannen var hjemme. Lille finingen [emoji173]️

n5hi00.jpg
Fine lille[emoji7][emoji7][emoji7] Hjelper litt på motivasjonen å ha bilde[emoji173][emoji173][emoji173] God bedring snupp[emoji8][emoji173]

Fine lille[emoji7][emoji7][emoji7] Hjelper litt på motivasjonen å ha bilde[emoji173][emoji173][emoji173] God bedring snupp[emoji8][emoji173]

Takk ❤️
Det hjelper enormt når man får se årsaken til all elendigheten ;)

Takk [emoji173]️
Det hjelper enormt når man får se årsaken til all elendigheten ;)
Håper væskebehandling hjelper på nå søta[emoji173][emoji173] Kan hende du må inn med jevne mellomrom å få litt påfyll[emoji4] De er verd alt disse små, og godt å få hilse på og bli påmint hvor nydelige de er [emoji7][emoji7]

Håper væskebehandling hjelper på nå søta[emoji173][emoji173] Kan hende du må inn med jevne mellomrom å få litt påfyll[emoji4] De er verd alt disse små, og godt å få hilse på og bli påmint hvor nydelige de er [emoji7][emoji7]

De snakket om at jeg nok måtte inn på væskepoliklinikken med jevne mellomrom og få meg en pose ja :) Helt okay, for det hjelper virkelig :D

De snakket om at jeg nok måtte inn på væskepoliklinikken med jevne mellomrom og få meg en pose ja :) Helt okay, for det hjelper virkelig :D
Så digg at det hjelper[emoji173][emoji173][emoji106] Like greit å få litt påfyll da ja[emoji1][emoji4] Så krysser vi alt for at den verste kvalmen gir seg etterhvert nå[emoji173][emoji173] Lille knøtt gjør seg bemerket tidlig[emoji6]

Tusen takk for all omtanke, det varmer en kvalm sjel ❤️

Jeg er nå innlagt på sykehuset for væskebehandling og kommer nok å få noe mere kvalmestillende etterhvert også.
Føles godt å få hjelp nå :)

Det var vektnedgangen + ketoner i urinen som var utslagsgivende. Får reise hjem når urinen er fin igjen.

Fordelen med å være her var å få en UL ❤️ Fikk se bønna vår og alt var fortsatt fint. Målt til 9+3.

Ha en god lørdags kveld fininger ❤️
God bedring :Heartred Godt å få hjelp når du er så dårlig. Så koselig å få se lille igjen da:love7

Så leit å lese at du er så dårlig:( Godt at du er innlagt og får hjelp nå. Håper du blir mye bedre av væsken❤️

Takk [emoji173]️
Tror jeg merker litt bedring allerede faktisk :)
Helt klart at problemet hovedsaklig har vært væskebalansen. Ketonene var dog like høye som i går, så bare å smøre seg med tålmodighet...

Fikk diagnosen hyperemesis ja og ble lagt på barsel. (Masse nyyydelig babygråt her [emoji173]️)
De sier det er gode sjanser for å bli kvitt kvalmen om noen uker. Jeg krysser fingrene ;)

De fleste blir jo bedre av hyperemesis underveis i svangerskapet, heldigvis. Og jevnlig væskebehandling hjelper ofte veldig godt for de fleste (sammen med Zofran, som er den kraftigste kvalmestillende og absolutt den de fleste med HG ender opp med). Om du vil følge med på ketonene hjemme også så kan du kjøpe ketostix på apoteket. God bedring fortsatt! [emoji173]

De fleste blir jo bedre av hyperemesis underveis i svangerskapet, heldigvis. Og jevnlig væskebehandling hjelper ofte veldig godt for de fleste (sammen med Zofran, som er den kraftigste kvalmestillende og absolutt den de fleste med HG ender opp med). Om du vil følge med på ketonene hjemme også så kan du kjøpe ketostix på apoteket. God bedring fortsatt! [emoji173]

Takk for gode tips, som alltid :)
Foreløpig har jeg fått noe som heter Phenergan, men de har nevnt at jeg kan få Zofran også.
Kastet opp en halvtime etter Phenergan i stad, så ikke helt sikker på virningen av den :bag: men trøtt blir man i hvert fall ;)

Titter innom for å sende over en god klem snupp[emoji173][emoji173] Godt å høre at væskebehandling har hjulpet på litt [emoji8][emoji8][emoji8]

Titter innom for å sende over en god klem snupp[emoji173][emoji173] Godt å høre at væskebehandling har hjulpet på litt [emoji8][emoji8][emoji8]

God du ❤️
Hvordan går det med kroppen din da? Bedring håper jeg! ❤️

Sniker litt for å lese hvordan du har det. Kjipt med hyperemesis.. godt du går hjelp og tar vare på deg selv og lille. Husker når vi skulle til sykehuset for IVF karusellen så snublet jeg over dagboken din på assistert. Du har gitt meg mye motivasjon! Tenkte kanskje det er gøy å høre når man føler seg litt "down " glad på dine vegne med hjemmelaget spire :smug:

Sniker litt for å lese hvordan du har det. Kjipt med hyperemesis.. godt du går hjelp og tar vare på deg selv og lille. Husker når vi skulle til sykehuset for IVF karusellen så snublet jeg over dagboken din på assistert. Du har gitt meg mye motivasjon! Tenkte kanskje det er gøy å høre når man føler seg litt "down " glad på dine vegne med hjemmelaget spire :smug:

Tusen takk for koselig melding ❤️
Håper alt er bra med deg og mageboeren :D

God du [emoji173]️
Hvordan går det med kroppen din da? Bedring håper jeg! [emoji173]️
Paralgin Forte virker godt på natta, og hvile på dagtid er gull[emoji173][emoji7]

Tusen takk for koselig melding ❤️
Håper alt er bra med deg og mageboeren :D
Det var bare koselig vet du :) her er alt Bra, kjenner små dult og nyter det :smug: gled deg,det er magisk :p ikke lenge igjen til du når de magiske 12 og kan begynne å stresse over når du kjenner liv,så stresset (iallefall jeg) over hvor mye/hvor lite jeg kjenner osv.. man blir raskt mor i dette gravid-gamet :playful:

Paralgin Forte virker godt på natta, og hvile på dagtid er gull[emoji173][emoji7]

Godt du er ute av arbeidssituasjonen for en stund slik at du kan komme til hektene :)
Du fortjener et fresht andre trimester nå ❤️

Godt du er ute av arbeidssituasjonen for en stund slik at du kan komme til hektene :)
Du fortjener et fresht andre trimester nå [emoji173]️
Håper det snur nå ja[emoji1] Men hvis ikke er premien til slutt verd det altså[emoji7][emoji7][emoji7]

Det var bare koselig vet du :) her er alt Bra, kjenner små dult og nyter det :smug: gled deg,det er magisk :p ikke lenge igjen til du når de magiske 12 og kan begynne å stresse over når du kjenner liv,så stresset (iallefall jeg) over hvor mye/hvor lite jeg kjenner osv.. man blir raskt mor i dette gravid-gamet :playful:

Gu! Så koselig med små dult innenifra ❤️
Kan nesten ikke forestille meg at det er det som kommer :wideyed: Kanskje denne graviditeten går opp for meg snart :p

Back
Topp