Tusen takk vennen
Nå ønsker jeg meg bare at du står med den neste lykkebilletten
Vi får se over helgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk vennen
Nå ønsker jeg meg bare at du står med den neste lykkebilletten
Vi får se over helgen
Tusen takk vennen [emoji173]️
Avocadomannen gjorde lydopptak av hjertet i dag. Tenkte kanskje han bruker det da. Høres ut som et rave men..
Hva gjorde dere?
Nei, jeg hadde jo lyst å ta det face to face med svigers, men de bor i Nord-Norge, så sambo sendte en MMS med bilde og noe koselig tekst, og ringte dem etterpå. De var overlykkelige! [emoji3]
Og mamma snakket jeg med på skype siden hun var i utlandet, og holdt bildet forran kamera så det ble følelsesladd det også. Ble altså ikke sånn som planlagt, men det var utrolig gøy likevel. Bare å glede seg! [emoji847][emoji176]
Dere kan jo ta gjetteleken med lyden, og hvis de ikke kobler det, så kan dere gi hint? [emoji6]
"Vi har en overraskelse til dere, kan dere gjette lyden?" Eller bare si det "Vi har noe å innrømme... dere skal bli besteforeldre" [emoji16]
Så fantastisk Avocado Nå håper jeg du kan senke skuldrene litt og nyte tiden fremover!! Dette kommer garantert til å gå bra og jeg er så glad på deres vegne Blir sikkert kjempe moro å fortelle de kommende besteforeldrene, våre er i ekstase! Nyt dagen, fine du
Ååå, gratulerer så mye, vennen!! [emoji173][emoji173] Så fantastisk at alt så fint ut! Du skal bli mamma, du [emoji7] Hurra!!
Hurra for at alt var bra i dag også!
Tror jeg får en titt igjen hos fastlegen på fredag Ellers har jeg time på sykehuset 12+5, usikker på om jeg skal bestille en privat i sommer også Lenge å vente 4 ukerJaaa!! Hurra ✌
Når er neste for din del?
Tror jeg får en titt igjen hos fastlegen på fredag Ellers har jeg time på sykehuset 12+5, usikker på om jeg skal bestille en privat i sommer også Lenge å vente 4 uker
Ja, kjempefint det Men nå tar hun ferie i tre uker så da må det evt bli privat Vi skulle fått minst annenhver uke tenk så mye de vokser nåÅh! Heldig du som har lege med UL ✌
Men 4 uker er en evighet Jeg skulle jo egentlig vente 3 uker, men sprakk etter 2
To uker var lenge nok for meg
Ja, kjempefint det Men nå tar hun ferie i tre uker så da må det evt bli privat Vi skulle fått minst annenhver uke tenk så mye de vokser nå
Herlig altså!Ja, tenk å vokse så enormt. Lille hadde blitt 2,5 ganger større bare på 14 dager
Vi tok gjetteleken og de klarte det til slutt
De ble kjempeglade og gråt så det var veldig koselig [emoji173]️