Avocado's voksende spire

Tusen takk vennen [emoji173]️
Avocadomannen gjorde lydopptak av hjertet i dag. Tenkte kanskje han bruker det da. Høres ut som et rave men.. :p
Hva gjorde dere?

Nei, jeg hadde jo lyst å ta det face to face med svigers, men de bor i Nord-Norge, så sambo sendte en MMS med bilde og noe koselig tekst, og ringte dem etterpå. De var overlykkelige! [emoji3]
Og mamma snakket jeg med på skype siden hun var i utlandet, og holdt bildet forran kamera så det ble følelsesladd det også. Ble altså ikke sånn som planlagt, men det var utrolig gøy likevel. Bare å glede seg! [emoji847][emoji176]

Dere kan jo ta gjetteleken med lyden, og hvis de ikke kobler det, så kan dere gi hint? [emoji6]
"Vi har en overraskelse til dere, kan dere gjette lyden?" Eller bare si det "Vi har noe å innrømme... dere skal bli besteforeldre" [emoji16]

Så fantastisk Avocado❤️ Nå håper jeg du kan senke skuldrene litt og nyte tiden fremover!! Dette kommer garantert til å gå bra og jeg er så glad på deres vegne :D Blir sikkert kjempe moro å fortelle de kommende besteforeldrene, våre er i ekstase! Nyt dagen, fine du❤️

Nei, jeg hadde jo lyst å ta det face to face med svigers, men de bor i Nord-Norge, så sambo sendte en MMS med bilde og noe koselig tekst, og ringte dem etterpå. De var overlykkelige! [emoji3]
Og mamma snakket jeg med på skype siden hun var i utlandet, og holdt bildet forran kamera så det ble følelsesladd det også. Ble altså ikke sånn som planlagt, men det var utrolig gøy likevel. Bare å glede seg! [emoji847][emoji176]

Dere kan jo ta gjetteleken med lyden, og hvis de ikke kobler det, så kan dere gi hint? [emoji6]
"Vi har en overraskelse til dere, kan dere gjette lyden?" Eller bare si det "Vi har noe å innrømme... dere skal bli besteforeldre" [emoji16]

Vi tok gjetteleken og de klarte det til slutt ;)
De ble kjempeglade og gråt så det var veldig koselig ❤️

Så fantastisk Avocado❤️ Nå håper jeg du kan senke skuldrene litt og nyte tiden fremover!! Dette kommer garantert til å gå bra og jeg er så glad på deres vegne :D Blir sikkert kjempe moro å fortelle de kommende besteforeldrene, våre er i ekstase! Nyt dagen, fine du❤️

Skuldrene datt enda et hakk ned nå ja :D
Vi er ikke heeelt safe enda, men oddsen er på vår side ;)
Veldig koselig å fortelle svigers. Masse glede og tårer ❤️
God sommerdag til deg og søta ❤️

Ååå, gratulerer så mye, vennen!! [emoji173][emoji173] Så fantastisk at alt så fint ut! Du skal bli mamma, du [emoji7] Hurra!!

Ååå, gratulerer så mye, vennen!! [emoji173][emoji173] Så fantastisk at alt så fint ut! Du skal bli mamma, du [emoji7] Hurra!!

Tuuusen takk sweety ❤️

Tror jeg får en titt igjen hos fastlegen på fredag:love7 Ellers har jeg time på sykehuset 12+5, usikker på om jeg skal bestille en privat i sommer også :p Lenge å vente 4 uker :p

Åh! Heldig du som har lege med UL ✌
Men 4 uker er en evighet :wideyed: Jeg skulle jo egentlig vente 3 uker, men sprakk etter 2 :p
To uker var lenge nok for meg ;)

Åh! Heldig du som har lege med UL ✌
Men 4 uker er en evighet :wideyed: Jeg skulle jo egentlig vente 3 uker, men sprakk etter 2 :p
To uker var lenge nok for meg ;)
Ja, kjempefint det :D Men nå tar hun ferie i tre uker så da må det evt bli privat :P Vi skulle fått minst annenhver uke :P tenk så mye de vokser nå :love7

Ja, kjempefint det :D Men nå tar hun ferie i tre uker så da må det evt bli privat :p Vi skulle fått minst annenhver uke :p tenk så mye de vokser nå :love7

Ja, tenk å vokse så enormt. Lille hadde blitt 2,5 ganger større bare på 14 dager :eek:

Så koselig å høre om reaksjonen til besteforeldrene [emoji8]

Håper du får en fin sommer med fredfull ruging og at formen stiger [emoji1305]

Så herlig med vellykket ultralyd og deling av gode nyheter til kommende besteforeldre. [emoji173][emoji4]

Vi tok gjetteleken og de klarte det til slutt ;)
De ble kjempeglade og gråt så det var veldig koselig [emoji173]️

Herlig!! [emoji847][emoji176] Er så koselig når kommende besteforeldre blir så glade at tårene triller.

Back
Topp