Avocado's voksende spire

Haha, jeg er så utålmodig ass :p
Skulle ha TUL om 8 dager, men flyttet den til onsdag siden gyn fikk en avbestilling :D
Veldig spent nå altså :D

Haha, jeg er så utålmodig ass :p
Skulle ha TUL om 8 dager, men flyttet den til onsdag siden gyn fikk en avbestilling :D
Veldig spent nå altså :D

Så bra da! Ble du oppringt om avbestillingen?
Skulle så sykt ønske jeg kunne fremskynde timen min, men vare bare såvidt jeg fikk skvist meg inn før gyn tar ferie :sorry:

Så bra da! Ble du oppringt om avbestillingen?
Skulle så sykt ønske jeg kunne fremskynde timen min, men vare bare såvidt jeg fikk skvist meg inn før gyn tar ferie :sorry:

Nei, fikk ikke beskjed, men har fulgt med på bookingtimene hans som en gal stalker :p
Nå snek jeg litt i køen her, du skulle jo før meg ;)
Heldigvis ikke lenge til fredag heller :)

Nei, fikk ikke beskjed, men har fulgt med på bookingtimene hans som en gal stalker :p
Nå snek jeg litt i køen her, du skulle jo før meg ;)
Heldigvis ikke lenge til fredag heller :)

Ohhhhh, har de en sånn online portal hvor en kan følge med? Så greit!!
Skulle ønske min gyn også hadde slik! Kan gjøre det hos fastlegen, men har ikke sett om gyn har....åhhh, nå må jeg leke litt detektiv her kjenner jeg :D

Ohhhhh, har de en sånn online portal hvor en kan følge med? Så greit!!
Skulle ønske min gyn også hadde slik! Kan gjøre det hos fastlegen, men har ikke sett om gyn har....åhhh, nå må jeg leke litt detektiv her kjenner jeg :D

Lykke til :D

Jeg har vært hos legen i dag. Følte det var på tide med en sjekk siden jeg er såpass dårlig som jeg er.. Fikk målt HB og tatt urinprøve + blodtrykk.
Fikk skrevet ut afipram kvalmestillende, så håper de kan bidra til å snu trenden.
I tillegg ble jeg 100% sykemeldt denne uken. Vi har jo ferie, men det vil si at jeg vil få en ny ferieuke senere. Kan komme godt med ;)

Håper afipram kan hjelpe litt på formen, ikke noe greit å være så dårlig. [emoji173]️

Håper afipram kan hjelpe litt på formen, ikke noe greit å være så dårlig. [emoji173]️

Håper virkelig jeg og! Er kanskje naivt, men føler at hvis jeg bare klarer å snu kvalme- og vekttrenden så vil alt gå seg til. Tiden vil vise..

Masse lykke til i dag [emoji8]

Masse lykke til i dag
emoji8.png
Lykke til på TUL [emoji2]

Takk fininger ❤️
Bare 1,5 time igjen nå :nailbiting:

Lykke til i dag!

Masse lykke til idag snupp [emoji173][emoji173][emoji173]

Alt vel med den lille kotten vår på UL ❤️
Han gjorde utvendig UL og det er jo litt digg siden jeg hadde mye ubehag oppi der sist da det var innvendig :D
Knotten var 22 mm nå og sprella litt inni der. Alle mål var normale og stemte overens med hvor langt jeg antar at jeg er. Hjertelyden hamret som et 90-talls rave :p
I'm in love! ❤️
Fikk bare et litt uklart bilde, men skal se om jeg får lagt ut etterpå :)

Etterpå kommer svigers på besøk, og vi har bestemt oss for å fortelle dem. Blir første barnebarn for dem, så spent på reaksjonen :D

Back
Topp