Augustskravla

Nei ikke nå lenger, får se hva vi finner på men blir nok rimelig rolig helg, siden jeg var dum nok til å si ja til å jobbe 3 dager nesre uke ohså
Skjønner...greit å ta det rolig da ja...ingen store planer her heller i grunn . Typisk lørdag med film , snop , god mat ++. Ungene holder på med lego. Akvariet i morra da:)

Skjønner...greit å ta det rolig da ja...ingen store planer her heller i grunn . Typisk lørdag med film , snop , god mat ++. Ungene holder på med lego. Akvariet i morra da:)
Vi skulle jo være barnevakt, hadde liksom lagt planer utfra det men når det ble avlyst tar vi heller ikke turen dit vi skulle først. Vi så film i går kveld vi.

Sier vel litt om sjefen, man må jo bli frisk før jobb igjen
Jeg liker sjefen veldig godt (minner veldig om min tidligere sjef), så ble litt overrasket:shy: men nå har jeg det svart på hvitt fra kommunen selv at man skal holde seg hjemme til man er frisk, selv om test er negativ :)

Da prøver jeg migrenetablett for første gang.
Så bra at du endelig har fått dem (dog, ikke like bra at du trenger dem).
Masse god bedring.

Hvilke har du fått?

Ble film på meg og mannen i kveld, kengubarnwt har vært med venner. Utrolug dårlig oversettelse på ene tingen da: primeminister = premiereminister

Ble film på meg og mannen i kveld, kengubarnwt har vært med venner. Utrolug dårlig oversettelse på ene tingen da: primeminister = premiereminister

Nesten som min 4 åring.

Mamma, vet du hva prim er på engelsk?

Præim! sier hun stolt. Det synes hun. Jepp. Så da kan primeminister være en prim-minister da. Kosthold-minister?

Back
Topp