Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra. Sikkert mye igjen da?Ny pumpe er installert i kjelleren (takker pappa for hjelp og pumpe) og fikk revet mesteparten av tapeten på den ene veggen i stua. Tre lag er det av gammel tapet
![]()
Jepp, stua er relativt lang, så har to kortsider, en langside og en liten kant igjenSå bra. Sikkert mye igjen da?
Oooh snart ferdigJepp, stua er relativt lang, så har to kortsider, en langside og en liten kant igjenmen det er siste rom å rive tapet i
![]()
Fått gjort mye i dag daNy pumpe er installert i kjelleren (takker pappa for hjelp og pumpe) og fikk revet mesteparten av tapeten på den ene veggen i stua. Tre lag er det av gammel tapet
![]()
Litt hvertfallFått gjort mye i dag da
Kompisen som har vært borte fra skolen?Kjenner jeg blir bittelitt grinete i grunn, Kemgubarnet får spørsmål fra kompis om han kan overnatte her, for han må ut av huset.. Han har altså ikke vært på skolen heke uken pga syk
KjedeligÆsj, nå begynner jeg å bli rusken/sår i halsen og tett i nesa, nesene til ungene har begynt å renne![]()
Jeg vetKjedelig
Det er jo årstiden for slikt fremover.
men ååårh! Ser hvordan jeg er imorgen, muligens testes igjen...Jeg vetmen ååårh! Ser hvordan jeg er imorgen, muligens testes igjen...
Vi skulle feire niesa og nevøen vår imorgen, men blir nok hjemmedag på oss tre. Så ingen bhg på ungene til uka og ingen jobb på meg hvis det fortsetter slik. Æsj da! *dårlig samvittighet hvis det blir slik, høyt press på jobb*Mm, det er det som gjør det ekstra kjedelig i år.
Æsj. Kjedelig! Håpe det går over!Æsj, nå begynner jeg å bli rusken/sår i halsen og tett i nesa, nesene til ungene har begynt å renne![]()
Det skjønner jeg du får! Men ikke noe å gjøre medVi skulle feire niesa og nevøen vår imorgen, men blir nok hjemmedag på oss tre. Så ingen bhg på ungene til uka og ingen jobb på meg hvis det fortsetter slik. Æsj da! *dårlig samvittighet hvis det blir slik, høyt press på jobb*
Håper det!Æsj. Kjedelig! Håpe det går over!![]()
Merkelig nok ikke vært noe sykdom hos oss...men det er farlig å si...vi pleier dog få det ganske heftig om vinteren. Dvs alle unntatt meg som regelHåper det!![]()