Augustskravla

Ny pumpe er installert i kjelleren (takker pappa for hjelp og pumpe:p) og fikk revet mesteparten av tapeten på den ene veggen i stua. Tre lag er det av gammel tapet:woot:

Ny pumpe er installert i kjelleren (takker pappa for hjelp og pumpe:p) og fikk revet mesteparten av tapeten på den ene veggen i stua. Tre lag er det av gammel tapet:woot:
Fått gjort mye i dag da

Rennende nese på frøkna :facepalm: kan hende det er ettervirkning etter dagen i bhg med dette stygge været, men vi får se.

Trøtt.no
Regnet har det gjort her også. Nå er det helg, skulle vært barnevakt i morgen men det ble sykdom så da trengte ci ikke likevel

Kjenner jeg blir bittelitt grinete i grunn, Kemgubarnet får spørsmål fra kompis om han kan overnatte her, for han må ut av huset.. Han har altså ikke vært på skolen heke uken pga syk

Æsj, nå begynner jeg å bli rusken/sår i halsen og tett i nesa, nesene til ungene har begynt å renne :facepalm:

Æsj, nå begynner jeg å bli rusken/sår i halsen og tett i nesa, nesene til ungene har begynt å renne :facepalm:
Kjedelig

Det er jo årstiden for slikt fremover.

Mm, det er det som gjør det ekstra kjedelig i år.
Vi skulle feire niesa og nevøen vår imorgen, men blir nok hjemmedag på oss tre. Så ingen bhg på ungene til uka og ingen jobb på meg hvis det fortsetter slik. Æsj da! *dårlig samvittighet hvis det blir slik, høyt press på jobb*

Vi skulle feire niesa og nevøen vår imorgen, men blir nok hjemmedag på oss tre. Så ingen bhg på ungene til uka og ingen jobb på meg hvis det fortsetter slik. Æsj da! *dårlig samvittighet hvis det blir slik, høyt press på jobb*
Det skjønner jeg du får! Men ikke noe å gjøre med❤️ Sjefen min testa seg tors, spent på svaret der...

Back
Topp