Augustskravla

Det skjønner jeg du får! Men ikke noe å gjøre med❤️ Sjefen min testa seg tors, spent på svaret der...
Nei, det er jo regler. Nå har kommunen lagt ut på hjemmesiden at en SKAL holde seg hjemme til et døgn symptomfri, selv med negativ test.

Merkelig nok ikke vært noe sykdom hos oss...men det er farlig å si...vi pleier dog få det ganske heftig om vinteren. Dvs alle unntatt meg som regel
Her pleier det å være alle unntatt samboer :p heldigvis for ham nå, han kvier seg skikkelig for å teste seg :p

Nei, det er jo regler. Nå har kommunen lagt ut på hjemmesiden at en SKAL holde seg hjemme til et døgn symptomfri, selv med negativ test.
Mhm :)
Her pleier det å være alle unntatt samboer :p heldigvis for ham nå, han kvier seg skikkelig for å teste seg :p
vi har jo testa engang selv ...men ungene slapp jo i nesa heldigvis. Noe vi var med som testa pos...

Da klarerer vi mellomste for karantene, hun er ikke forkjøla, og har ikke korona.

La oss håpe det holder en uke eller to før nestemann kommer med sår hals og hoste... Astmatiker - sønnen pleier jo være forkjøla fra september til mai sånn ca....

Da klarerer vi mellomste for karantene, hun er ikke forkjøla, og har ikke korona.

La oss håpe det holder en uke eller to før nestemann kommer med sår hals og hoste... Astmatiker - sønnen pleier jo være forkjøla fra september til mai sånn ca....
Astmatiker her og...så spent for tiden fremover ja

Jeg har i alle fall bestemt meg for en ny rutine.

Hver ettermiddag pakker jeg pc og mus i veska mi fra jobb og tar med hjem.

Trolig ligger det der til jeg reiser tilbake neste morgen. Men da slipper jeg å reise på jobb for å hente det slik jeg gjorde torsdag, neste gang noen våkner med vondt i halsen eller vi vekkes av hostekuler på natt.

Mannen har kjøpt en ny kabel til skjermen vi har hjemme, som har en sånn utgang at den passer i pc'n min fra jobb. Vi har fra før en som passer til hans og han tar alltid med pc hjem og jobber ofte litt hjemme på kveld

Derved er vi klare. For vi har begge mulighet for hjemmekontor. Heldig sånn. Skolen imponerte ikke med å ha klare planer for unger i karantene men mulig planene ikke kicker inn før det er langvarig karantene? Lov å håpe de har en plan. For timeplanen er slik lagt opp at dersom en lærer tester positivt er over halve skolen i karantene. Mine to elever, en i småskolen og en på mellomtrinnet, deler på to lærere og en assistent. Som trolig også har flere klasser. Hver av ungene har 5-6 voksne i uka.

Vi har ikke hatt smittede her siden juli, det er sant det. Men om det kommer, så kan det smelle hardt, for folk er ikke så forsiktige

Astmatiker her og...så spent for tiden fremover ja
Min er ikke mye plaget med astmaen. Heldigvis.

Litt tyngre i pusten når han er forkjølet. Så vi trapper opp medisinen da. Men han er liksom astma - light. Så lenge han tar medisin så merker vi nesten ikke noe til det.

Men han hoster liksom et par uker ekstra etter hver forkjølelse. Så det går i ett mer eller mindre

Jeg håper vi slipper sånn høst som u fjor,fra for da kommer ikke min til å være på skolen i det hele tatt

Min er ikke mye plaget med astmaen. Heldigvis.

Litt tyngre i pusten når han er forkjølet. Så vi trapper opp medisinen da. Men han er liksom astma - light. Så lenge han tar medisin så merker vi nesten ikke noe til det.

Men han hoster liksom et par uker ekstra etter hver forkjølelse. Så det går i ett mer eller mindre
Hva medisin bruker han?:)

Back
Topp