Nei, det er jo regler. Nå har kommunen lagt ut på hjemmesiden at en SKAL holde seg hjemme til et døgn symptomfri, selv med negativ test.Det skjønner jeg du får! Men ikke noe å gjøre medSjefen min testa seg tors, spent på svaret der...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er jo regler. Nå har kommunen lagt ut på hjemmesiden at en SKAL holde seg hjemme til et døgn symptomfri, selv med negativ test.Det skjønner jeg du får! Men ikke noe å gjøre medSjefen min testa seg tors, spent på svaret der...
Her pleier det å være alle unntatt samboerMerkelig nok ikke vært noe sykdom hos oss...men det er farlig å si...vi pleier dog få det ganske heftig om vinteren. Dvs alle unntatt meg som regel
MhmNei, det er jo regler. Nå har kommunen lagt ut på hjemmesiden at en SKAL holde seg hjemme til et døgn symptomfri, selv med negativ test.
vi har jo testa engang selv ...men ungene slapp jo i nesa heldigvis. Noe vi var med som testa pos...Her pleier det å være alle unntatt samboerheldigvis for ham nå, han kvier seg skikkelig for å teste seg
![]()
OidaMhm
vi har jo testa engang selv ...men ungene slapp jo i nesa heldigvis. Noe vi var med som testa pos...
Vi hadde heldigvis ingentingOida
Ja, jeg er testet to ganger til nå.. Blir vel noen ganger ila høsten/vinteren også![]()
Astmatiker her og...så spent for tiden fremover jaDa klarerer vi mellomste for karantene, hun er ikke forkjøla, og har ikke korona.
La oss håpe det holder en uke eller to før nestemann kommer med sår hals og hoste... Astmatiker - sønnen pleier jo være forkjøla fra september til mai sånn ca....
Min er ikke mye plaget med astmaen. Heldigvis.Astmatiker her og...så spent for tiden fremover ja
Æsj daÆsj, nå begynner jeg å bli rusken/sår i halsen og tett i nesa, nesene til ungene har begynt å renne![]()
God morgenGod morgen ja![]()
ja kengubarnet er frisk som en fisk, så kompisen ja. Testet vel og merke negativt på corona men likevelKompisen som har vært borte fra skolen?
Skulle vel egentlig bare mangleNei, det er jo regler. Nå har kommunen lagt ut på hjemmesiden at en SKAL holde seg hjemme til et døgn symptomfri, selv med negativ test.
Jeg håper vi slipper sånn høst som u fjor,fra for da kommer ikke min til å være på skolen i det hele tattDa klarerer vi mellomste for karantene, hun er ikke forkjøla, og har ikke korona.
La oss håpe det holder en uke eller to før nestemann kommer med sår hals og hoste... Astmatiker - sønnen pleier jo være forkjøla fra september til mai sånn ca....
Hva medisin bruker han?Min er ikke mye plaget med astmaen. Heldigvis.
Litt tyngre i pusten når han er forkjølet. Så vi trapper opp medisinen da. Men han er liksom astma - light. Så lenge han tar medisin så merker vi nesten ikke noe til det.
Men han hoster liksom et par uker ekstra etter hver forkjølelse. Så det går i ett mer eller mindre
Planer for helgen?God morgen
Det er da ingen vits i å smitte Kengubarnet for det. Har ikke han vært nok syk det siste året?ja kengubarnet er frisk som en fisk, så kompisen ja. Testet vel og merke negativt på corona men likevel
Planer for helgen?![]()
NopeNoen som driver med bitcoin her?![]()