Augustskravla

Fin fin dag, vi syklet for å se på nm et stykke borti veien her.
Nå google jeg julelandsbyer, må jo få noen tips

I dag ble det rett og slett høst.

Regn var det meldt, det kom på lørdag og fortsetter til onsdag. Ingenting nytt det. Men i natt skjedde det noe med temperaturen. Fra å være varmt så vi har luftet, så lukker vi viduer og slår på varme. Jeg sitter under pleddet og skulle spist noe men utsetter tanken på å åpne kjøleskapet....

Syns ikke det er morsomt å fylle ut skjemaet for PPA vurdering av frøkna, føler nesten jeg må fokusere på det negative med min skjønne lille jente når jeg gjøre det :(

Syns ikke det er morsomt å fylle ut skjemaet for PPA vurdering av frøkna, føler nesten jeg må fokusere på det negative med min skjønne lille jente når jeg gjøre det :(
Det er kjedelig med sånne skjema. Men man må fakrisk det. Tungt.

Klem. Hun er den samme gode uansett!

IMG_20200824_213825.jpg neida, jeg prøver fakrisk å slå den PÅ!

Det er kjedelig med sånne skjema. Men man må fakrisk det. Tungt.

Klem. Hun er den samme gode uansett!
Er litt det jeg tenker også.
Var frekk og la ikke kommentarer på enkelte av spørsmålene som for eksempel på om hun kan finne på å reagere sterkt på nye situasjoner, la inn kommentaren at ja hun gjøre det iblant, men både positivt og negativt (altså kan bli sur/lei seg, men kan også bli veldig glad).

Hva så om de finner noe "galt" med henne, det vil bare bety at hun kan få hjelp, hun får det ikke over natten bare fordi de finner det, hun har hatt det hele tiden. Hun vil være den samme som hun var før og alltid har vært

Er litt det jeg tenker også.
Var frekk og la ikke kommentarer på enkelte av spørsmålene som for eksempel på om hun kan finne på å reagere sterkt på nye situasjoner, la inn kommentaren at ja hun gjøre det iblant, men både positivt og negativt (altså kan bli sur/lei seg, men kan også bli veldig glad).

Hva så om de finner noe "galt" med henne, det vil bare bety at hun kan få hjelp, hun får det ikke over natten bare fordi de finner det, hun har hatt det hele tiden. Hun vil være den samme som hun var før og alltid har vært
Hu er den hu er, samme om hu har en diagnose eller ikke. :)
Og den eventuelle diagnosen er sannsynligvis grunnen til at hu er den hu er!
Mannen min har Aspergers, og det kan være både frustrerende og fantastisk.

Hu er den hu er, samme om hu har en diagnose eller ikke. :)
Og den eventuelle diagnosen er sannsynligvis grunnen til at hu er den hu er!
Mannen min har Aspergers, og det kan være både frustrerende og fantastisk.
Har bare så vondt av lille jenta mi.
Først måtte vi prøve i 2,5 år for å klare å bli gravid med henne etter å ha mistet 3 stykker på veien.
Etter hun ble født har det vært ut og inn av sykehus, spesialister, fyseo og så videre siden den ene tingen som har vært "galt" med henne har avløst den andre.
Og nå dette

Har bare så vondt av lille jenta mi.
Først måtte vi prøve i 2,5 år for å klare å bli gravid med henne etter å ha mistet 3 stykker på veien.
Etter hun ble født har det vært ut og inn av sykehus, spesialister, fyseo og så videre siden den ene tingen som har vært "galt" med henne har avløst den andre.
Og nå dette
Stakkar ❤️

Ble ringt etter fra bhg idag, pga minsten. Han har snørret litt siden fredag (trodde det hadde med væromslaget den dagen å gjøre), men ingenting annet (ikke feber, redusert allmenntilstand, hosting/nysing osv). Men nå kom det noe mer misfarget snørr, så måtte hente ham.

Ble ringt etter fra bhg idag, pga minsten. Han har snørret litt siden fredag (trodde det hadde med væromslaget den dagen å gjøre), men ingenting annet (ikke feber, redusert allmenntilstand, hosting/nysing osv). Men nå kom det noe mer misfarget snørr, så måtte hente ham.
Her er de ikke fullt så strenge tydeligvis. Snør er ok. Men om det er ett symptom til, må de være hjemme - det er forståelig, vanskelig å skille hva som er hva dessverre.

Her er de ikke fullt så strenge tydeligvis. Snør er ok. Men om det er ett symptom til, må de være hjemme - det er forståelig, vanskelig å skille hva som er hva dessverre.
Skal høre hvordan man vet når han kan i bhg igjen :p snørret i 3,5 dag uten andre symptomer. Må han da være hjemme til han slutter å snørre uten at det evnt kommer mer symptomer? Det hadde vært enklere hvis han fikk feber en dag, slik at en har noooe å gå ut fra :p

Back
Topp