Augustskravla

Her står det under ett av punktene på kommunens side at "mange barn har ofte rennende nese uten andre symptomer på luftveisinfeksjon, og særlig etter at de har vært ute. Disse barna kan komme i barnehagen såfremt barnet ikke har feber og ellers er friskt".
Dette sier meg at minsten egentlig burde kunne gå. Ingen problem akkurat imorgen uansett, men er jo spent på mnd fremover :)
Her skilles set på fargen

Minstemor her hsr forresten hatt grønne, tørre buser i nesen som vi blåser ut en gang i døgnet sånn siden jul omtrent. Det renner ikke, men det er ikke blankt

Ja.

Men det er ikke alltid like lett å forholde seg til alle retningslinjer heller, det er jo varierende hva som sies fra alle hold og lett å bli usikker.

Ja.

Men det er ikke alltid like lett å forholde seg til alle retningslinjer heller, det er jo varierende hva som sies fra alle hold og lett å bli usikker.
Jo men det er dumt før de som overholder retningslinjer, for de kan fort bli oppfattet som kjipe og vanskelige

Jo men det er dumt før de som overholder retningslinjer, for de kan fort bli oppfattet som kjipe og vanskelige

Tidvis er det de som ikke overholder dem som er enda kjipere, så det går begge veier.

Jeg fryser, der er kaldt i huset synes jeg.

Mannen forteller at tåka er tykk og lav. Han ser nesten ikke vannet nedenfor huset (20-30 meter? Hagen vår, utmark på størrelse med ei lita tomt, en gangvei og litt buskas.),Men ser himmelen over fjellet da.

Jeg tror tåka er kommet inn, sier jeg, jeg fryser inn til margen.

Hva er margen, mamma? Sier en oppriktig undrende fireåring som ser på meg.

Jaja, husj, så fryser jeg kanskje ikke inni beinmargen, men det er kaldt i huset.

Ville ikke planlagt for nøye en slik reise i 2021 nei. Desverre.

Jeg satt i bilen på vei til jobb i dag og lurte på om det noen gang blir normalt igjen.

At vi sitter side om side med fremmede på kino, på bussen, står tett på konsert, eller i køa for å hente premier på 17. Mai loddene for den del. Kan reise, samles, rett og slett.... Alt vi tok for gitt.

Vet ikke... tviler på om det går helt tilbake til normalen. Kanskje tilnærmet?
Kanskje

Håper.

Vet ikke.

Frykter.

Rett og slett.... Liker ikke tanken på denne verden

Kanskje

Håper.

Vet ikke.

Frykter.

Rett og slett.... Liker ikke tanken på denne verden
Nei ikke jeg heller.
Liker ikke verden nå.
Jeg har aldri vært veldig sosial, så det at folk ikke setter seg ved siden av meg på bussen er greit nok. Men jeg liker å se familie. I korte perioder av gangen.

Back
Topp