Det var ikke beskjeden fra sjefen sist jeg var forkjølet og ble testetSkulle vel egentlig bare mangle

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var ikke beskjeden fra sjefen sist jeg var forkjølet og ble testetSkulle vel egentlig bare mangle

Skjønner...greit å ta det rolig da ja...ingen store planer her heller i grunn . Typisk lørdag med film , snop , god mat ++. Ungene holder på med lego. Akvariet i morra daNei ikke nå lenger, får se hva vi finner på men blir nok rimelig rolig helg, siden jeg var dum nok til å si ja til å jobbe 3 dager nesre uke ohså
Gubben styrer påNope
Sier vel litt om sjefen, man må jo bli frisk før jobb igjenDet var ikke beskjeden fra sjefen sist jeg var forkjølet og ble testet![]()
Vi skulle jo være barnevakt, hadde liksom lagt planer utfra det men når det ble avlyst tar vi heller ikke turen dit vi skulle først. Vi så film i går kveld vi.Skjønner...greit å ta det rolig da ja...ingen store planer her heller i grunn . Typisk lørdag med film , snop , god mat ++. Ungene holder på med lego. Akvariet i morra da![]()
Hvilken film så dere?Vi skulle jo være barnevakt, hadde liksom lagt planer utfra det men når det ble avlyst tar vi heller ikke turen dit vi skulle først. Vi så film i går kveld vi.
Jeg liker sjefen veldig godt (minner veldig om min tidligere sjef), så ble litt overrasketSier vel litt om sjefen, man må jo bli frisk før jobb igjen
men nå har jeg det svart på hvitt fra kommunen selv at man skal holde seg hjemme til man er frisk, selv om test er negativ SearchingHvilken film så dere?![]()
God?Searching
Seretide, den mildeste, 25/50Hva medisin bruker han?![]()
Oki skjønnerSeretide, den mildeste, 25/50
Også står han på allergimedisin da, men det er jo aldre grunner til
Ja var bra denGod?
Håper det funker braDa prøver jeg migrenetablett for første gang.
Så bra at du endelig har fått dem (dog, ikke like bra at du trenger dem).Da prøver jeg migrenetablett for første gang.
Maxalt rapitab. Fått 3 stk for utprøvning.Så bra at du endelig har fått dem (dog, ikke like bra at du trenger dem).
Masse god bedring.
Hvilke har du fått?
Ble film på meg og mannen i kveld, kengubarnwt har vært med venner. Utrolug dårlig oversettelse på ene tingen da: primeminister = premiereminister