Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flottMer enn forventet. 6,7![]()

Det er sant, men ikke noe god følelse av å gå fraSlik er det noen ganger, og begynner et barn så smitter det og de andre som kommer omtrent samtidig gjør akkurat det samme

Ja veldigSå flott![]()
Usj :/Tredje smittetilfelle på tre dager i kommunen her![]()
Spent på hvordan det blir fremoverUsj :/

Det er helt sant. Kollega som skal testes i dag her. Har ikke jobba med hun selv i det siste. Håper den er negativ!Spent på hvordan det blir fremover![]()
OkeyDet er helt sant. Kollega som skal testes i dag her. Har ikke jobba med hun selv i det siste. Håper den er negativ!
Så bra, gratulererMer enn forventet. 6,7![]()
Det er færre enn her tror jeg.Tredje smittetilfelle på tre dager i kommunen her![]()
Kjedelig med sånne dagerUsj, gikk ikke så godt med levering idagminsten ville ikke slippe taket i samboer. Var flere barn som var litt lei seg idag, så jeg
![]()
Huff daTredje smittetilfelle på tre dager i kommunen her![]()
Sånn sett har vi det egentlig ganske ille.Eller jo, faktisk, en ny i Ålesund kommune (som er diiiiiiger) i går, den eneste positive så langt denne uken, over 300 testet på to dager, og altså ikek komemt noe nytt etter det. Alle nærkontakter av den ene smittede skal testes etter at den testen ble positiv i går, så får vi se hva det medfører når de resultatene kommer kanskje i morgen da. Symptimer 6. og testet 11. medfører jo en viss mengde nærkontakter som er utsatt...
Jeg jobber i Ålesund kommune, men bor i nabokommune som ikke inngikk i kommunesammenslåingen. I vår lille kommune er det ikke noen nye smittede på lenge. enda. Holder bare pusten, det kommer.
Vi skal delvis tilbake og ha 2-3 dager på kontoret i ukenI dag går mannen vite om de blir sittende på hjemmekontor, det sbakkes om til over jul..