Augustskravla

Så godt han O har gode/normale tenner. Alt Ok der. S har emaljefeil, lite spytt og får lett hull. Hun er stamgjest. Så kjenner navna på de fleste der nede:p

Tredje smittetilfelle på tre dager i kommunen her :sorry:
Det er færre enn her tror jeg.
Misunner de som bor i Oslo, det fins oversikt over utviklingen i de forskjellige bydelene.
Etter kommunesammenslåingen har vi blitt en veldig stor kommune, og jeg kunne godt ha tenkt meg en tilsvarende oversikt i kommunene her, spesielt siden den på VG sitt barometer er en av kommunene med økende smitte trend.

Her hos oss er det, sist jeg sjekket i alle fall, ikke noe nytt etter sommeren enda

Eller jo, faktisk, en ny i Ålesund kommune (som er diiiiiiger) i går, den eneste positive så langt denne uken, over 300 testet på to dager, og altså ikek komemt noe nytt etter det. Alle nærkontakter av den ene smittede skal testes etter at den testen ble positiv i går, så får vi se hva det medfører når de resultatene kommer kanskje i morgen da. Symptimer 6. og testet 11. medfører jo en viss mengde nærkontakter som er utsatt...

Jeg jobber i Ålesund kommune, men bor i nabokommune som ikke inngikk i kommunesammenslåingen. I vår lille kommune er det ikke noen nye smittede på lenge. enda. Holder bare pusten, det kommer.

I dag går mannen vite om de blir sittende på hjemmekontor, det sbakkes om til over jul..

Eller jo, faktisk, en ny i Ålesund kommune (som er diiiiiiger) i går, den eneste positive så langt denne uken, over 300 testet på to dager, og altså ikek komemt noe nytt etter det. Alle nærkontakter av den ene smittede skal testes etter at den testen ble positiv i går, så får vi se hva det medfører når de resultatene kommer kanskje i morgen da. Symptimer 6. og testet 11. medfører jo en viss mengde nærkontakter som er utsatt...

Jeg jobber i Ålesund kommune, men bor i nabokommune som ikke inngikk i kommunesammenslåingen. I vår lille kommune er det ikke noen nye smittede på lenge. enda. Holder bare pusten, det kommer.
Sånn sett har vi det egentlig ganske ille.
Vi bor i Lillestrøm kommune, og jobber i Oslo...

Back
Topp