Augustskravla

Har så lyst å jobbe, hater å leve spnn i det uvisse å ikke vite når jeg kan søke jobber igjen.
Frykter å må gå hjemme til etter jul,.

Vi skal delvis tilbake og ha 2-3 dager på kontoret i uken
Det fungerer ikke for meg så sånn skal vi helsigvis ikke ha det.

Da må jeg i så fall skaffe en skjerm og tastatur og evt mus, for å drive å ta med det hjem hver dag er litt styr. Tastatur og mus går, men skjerm tok jeg med hjem da vi lukket ned i mars, men det funker ikke å dra på daglig.

Jeg har ikke kontorplass hjemme men rigger meg til på spisebordet når jeg må. Hadde ser fast i ene enden av stort bor fra da vi strengte ned, men tok med alt tilbake da før ferien

Det fungerer ikke for meg så sånn skal vi helsigvis ikke ha det.

Da må jeg i så fall skaffe en skjerm og tastatur og evt mus, for å drive å ta med det hjem hver dag er litt styr. Tastatur og mus går, men skjerm tok jeg med hjem da vi lukket ned i mars, men det funker ikke å dra på daglig.

Jeg har ikke kontorplass hjemme men rigger meg til på spisebordet når jeg må. Hadde ser fast i ene enden av stort bor fra da vi strengte ned, men tok med alt tilbake da før ferien
Mannen har hatt base på kjøkkenbordet, det driver vi å lrdne nå så da får han kontor i 2 etasje heldigvis.

Det er færre enn her tror jeg.
Misunner de som bor i Oslo, det fins oversikt over utviklingen i de forskjellige bydelene.
Etter kommunesammenslåingen har vi blitt en veldig stor kommune, og jeg kunne godt ha tenkt meg en tilsvarende oversikt i kommunene her, spesielt siden den på VG sitt barometer er en av kommunene med økende smitte trend.
Ja, er jo ikke mange, men ubehagelig med økende smitte likevel :shy:

Gubben har annenhver uke 2 dager på jobb og 3 dager hjemmekontor. Så 3 dager jobb og 2 dager hjemmekontor. Så har alle fått 3000,- for å forbedre hjemmekontoret om man skulle trenge noe.

Begynt å rydde i 2 etasje.. Soverommet vårt vår litt lager så godt å få ryddet der , må sksl julegavene opo på løftet, men det må mannen ordne.
Så må jeg begynne med det som skal bli kontor og gjesterom

O spurte hos tannlegen. Siden alt er fint er det greit jeg kan spise mer nugatti og godis da :p

Haha smarting!
Fikk som svar; det er nettop fordi du ikke får dette hver dag at tennene dine er fine , men at man skal kose seg av og til :) Hehe . Han er høflig , men spør om mye og sier det meste.

På kommunen sin side står det at mer info om skolestarten på mandag står på its learning , men det står ingenting der.

Back
Topp