Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok ikke det hos mannen tror jeg, de er så mange små dwå uansett deles oppVi skal delvis tilbake og ha 2-3 dager på kontoret i uken
Det er noe helt annet enn å bo og jobbe her ja.Sånn sett har vi det egentlig ganske ille.
Vi bor i Lillestrøm kommune, og jobber i Oslo...
Det fungerer ikke for meg så sånn skal vi helsigvis ikke ha det.Vi skal delvis tilbake og ha 2-3 dager på kontoret i uken
Mannen har hatt base på kjøkkenbordet, det driver vi å lrdne nå så da får han kontor i 2 etasje heldigvis.Det fungerer ikke for meg så sånn skal vi helsigvis ikke ha det.
Da må jeg i så fall skaffe en skjerm og tastatur og evt mus, for å drive å ta med det hjem hver dag er litt styr. Tastatur og mus går, men skjerm tok jeg med hjem da vi lukket ned i mars, men det funker ikke å dra på daglig.
Jeg har ikke kontorplass hjemme men rigger meg til på spisebordet når jeg må. Hadde ser fast i ene enden av stort bor fra da vi strengte ned, men tok med alt tilbake da før ferien
Ja, er jo ikke mange, men ubehagelig med økende smitte likevelDet er færre enn her tror jeg.
Misunner de som bor i Oslo, det fins oversikt over utviklingen i de forskjellige bydelene.
Etter kommunesammenslåingen har vi blitt en veldig stor kommune, og jeg kunne godt ha tenkt meg en tilsvarende oversikt i kommunene her, spesielt siden den på VG sitt barometer er en av kommunene med økende smitte trend.

Jo takkSå bra, gratulerer![]()
Det er trasig...Har så lyst å jobbe, hater å leve spnn i det uvisse å ikke vite når jeg kan søke jobber igjen.
Frykter å må gå hjemme til etter jul,.
Mhm synes detDet er trasig...
Forstår det godtMhm synes det
Det er jo noe med lønn ogsp, det å gå ned 12000 i mnd er mye når man ikke akkurat har høy lønn fra før.Forstår det godt
Haha smarting!O spurte hos tannlegen. Siden alt er fint er det greit jeg kan spise mer nugatti og godis da![]()
Det er helt sant.Det er jo noe med lønn ogsp, det å gå ned 12000 i mnd er mye når man ikke akkurat har høy lønn fra før.
Fikk som svar; det er nettop fordi du ikke får dette hver dag at tennene dine er fine , men at man skal kose seg av og tilHaha smarting!
KoseligFikk som svar; det er nettop fordi du ikke får dette hver dag at tennene dine er fine , men at man skal kose seg av og tilHehe . Han er høflig , men spør om mye og sier det meste.
ekstra kjipt å ha fått tilbud om vikariat før jeg skadet meg, men så ikke kunne ta den fordi jeg ikke vet når jeg kan jobbe igjen.Det er helt sant.