Augustskravla

Står ikke i avisa eller kommunens nettside enda, men VG angir en ny smittet i Ålesund i dag. Så det kommer vel. Pappa fikk nemlig trlefonnfra sykehjemmet der farmor ligger, han skulle på besøk til henne i dag men det får han ikke. De har smitte på avdelingen

Min farmor er over 90 år gammel. Jeg har ikke sett henne siden før korona. Jeg er litt redd jeg ikke får se henne igjen.

F.eks at covid er en sykdom med skjult agenda. At donald trump er den beste presidenten usa har hatt. At vaksiner er "dyrets merke", som hun så fint skrev.
At bill gates osv er pedofile som holder mye skjult. At erna solberg og gjengen har visse planer for å utnytte covid.

Osv osv osv :eek:
Vi er visst bare noen hjernevaskede sauer, vi som følger alle retningslinjer og i det hele tatt tenker på muligheten for å bruke munnbind. Covid er jo ikke farlig for så veldig mange, kunne være greit å renske opp litt ved hjelp av naturen (aka la de eldre bli smittet og dø)

Jeg blir så eitrende sint av å lese der der nå kjenner jeg.

Står ikke i avisa eller kommunens nettside enda, men VG angir en ny smittet i Ålesund i dag. Så det kommer vel. Pappa fikk nemlig trlefonnfra sykehjemmet der farmor ligger, han skulle på besøk til henne i dag men det får han ikke. De har smitte på avdelingen

Min farmor er over 90 år gammel. Jeg har ikke sett henne siden før korona. Jeg er litt redd jeg ikke får se henne igjen.
Ånei!

Ja da kommer det nok

Lyn og torden, vi har vært å hentet kengubarnwt og kompis, de har vært i byen med ett par jenter i 7 t

Uff :(

Jeg blir så eitrende sint av å lese der der nå kjenner jeg.
Jeg blir så provosert, men vet at det er som å snakke til en vegg ved å begynne å diskutere med henne:banghead:

Sendte bare en slik ":facepalm:" til en artikkel hun delte at covid-19 ikke er et spesielt problem.

Jeg blir så provosert, men vet at det er som å snakke til en vegg ved å begynne å diskutere med henne:banghead:

Sendte bare en slik ":facepalm:" til en artikkel hun delte at covid-19 ikke er et spesielt problem.
Diskutere hadde jeg ikke orket nei

Men når jeg sitter her redd for å miste en bestemor jeg ikke har sett på et halvt år, så er det at bare eldre dør...... Vonde meninger. Og dessuten stemmer det ikke engang.

Uten strøm, det buldrer iog braker å lyner i ett sett. Strømselskapet får ikke sjekket før tordenværet har gitt seg.

:( :( :(
Håper virkelig du får se henne igjen XXXXX

Back
Topp