Augustskravla

Halv-effektivt hjemmekontor, men straks lunsj tenker jeg.

Kommunen oppdaterer om to nye smittede, men ingenting som samsvarer med opplysningen om smitte på sykehjemmet der min bestemor er, så jeg vet ikke helt om det er en misforståelse ute å går, lurer på om det er mistenkt smitte som ikke er påvist enda, men testet.

Time Will tell.

Halv-effektivt hjemmekontor, men straks lunsj tenker jeg.

Kommunen oppdaterer om to nye smittede, men ingenting som samsvarer med opplysningen om smitte på sykehjemmet der min bestemor er, så jeg vet ikke helt om det er en misforståelse ute å går, lurer på om det er mistenkt smitte som ikke er påvist enda, men testet.

Time Will tell.
vi har ny smittet i nabokommunen, grunnet utenlandsreise.
Grensen for kommunene går 700 m lenger bort fra huset vårt.

vi har ny smittet i nabokommunen, grunnet utenlandsreise.
Grensen for kommunene går 700 m lenger bort fra huset vårt.
Var utenlandssmitte de to bekreftet her også i går, men de hadde reist smitteforsvarig hjem og holdt seg i karantene inntil svaret på testen forelå grunnet at de hadde mistanke om smitte. Så det sprer seg nok ikke.

Men venter derved på om der kommer sent i kveld, i morgen om de oppdaterer i helga eller over helga, om det er smitte på sykehjemmet med min bestemor og mkn kollega som ble testet i går.

Fire nye tilfeller her siden igår.
Ingen i kommunen jeg bor i, men 15 de siste 14 dagene.
Ingen (???) i kommunen jeg jobber i, men 178 de siste 14 dagene.

Usj..
Kjenner at jeg er litt frustrert over de som absolutt måtte reise på utenlandsferie...
Nå var jo jeg på utenlandsferie (dk), men dog med å være beredt på nok dager hjemme før vi begynte på jobb og i bhg da :)

Da har jeg satt på NRK på privat pc ved siden av meg her jeg sitter på hjemmekontor for å se pressekonferansen ang munnbind

Skjønner ikke at det er så ille, spesielt med epidemi eller pandemi eller hva det enn heter i verden. Jeg syns de kanskje er litt egoistiske. Men jeg forstår trangen.
Jeg skjønner man har lyst, det hadde jeg også det, men jeg skjønner likevel ikke at man må dra selv om det var grønt.

Jeg trenger ikke kjøpe munnbind ser jeg
Ikke jeg heller

Men på sikt når jeg har fått bursdag og et par andre ting over så tenker jeg å forsøke å sy et par tror jeg. For å ha prøvd.

Ikke jeg heller

Men på sikt når jeg har fått bursdag og et par andre ting over så tenker jeg å forsøke å sy et par tror jeg. For å ha prøvd.
Sy ghør jeg ikke, måtte ha kjøpt men tviler vel på det blir påbud over alt uansett.

Jeg skjønner man har lyst, det hadde jeg også det, men jeg skjønner likevel ikke at man må dra selv om det var grønt.
Det skjønner ikke jeg heller.

Men så har vi alltid norgesferie vi da. Hadde planer om Danmark i år egentlig men det bare utsatte vi. Null stress.

Back
Topp