Tror det mest krevende er å få tak i rett stoff. Ingen fysiske butikker her, og jeg har jo ikke noe særlig. Litt mer tiltak å bestille uten helt å vite hva en vil ha.Har hørt det ikke er så vanskelig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det mest krevende er å få tak i rett stoff. Ingen fysiske butikker her, og jeg har jo ikke noe særlig. Litt mer tiltak å bestille uten helt å vite hva en vil ha.Har hørt det ikke er så vanskelig![]()
Oki. Jeg sliter nemlig allerede. Tenkte å kjøpe vaskbare da.Det er også bare en anbefaling, ikke påbud.
En kollega av meg tar kollektivt hver dag og sier at det foreløpig er lett å holde avstand.
Så lenge det er slik kan man gå uten, men bør ha med i tilfelle det kommer mange på på et stopp etter du går på.
Det er kun anbefalt dersom man er eldre enn barnetrinnet og ikke kan holde avstand.
Jepp.Jeg synes det er ikke med de som må valfarter over grensa før midnatt.. Litt som de som skyndte seg å ombooke fly for å komme hjem rett før det ble krav om karantene
Ja det skjønner jegTror det mest krevende er å få tak i rett stoff. Ingen fysiske butikker her, og jeg har jo ikke noe særlig. Litt mer tiltak å bestille uten helt å vite hva en vil ha.
Mhm, helt håpløst spør du meg. Men når jeg leser hva enkelte lirer ut av seg så innser jeg at mange kun er opptatt av seg selvJepp.
Statsministeren sa at man skulle IKKE utnytte den lommen. Og likevel, hva gjør Ola Normann? Valfarter til Sverige. Hva gjør svenske kjøpesenter? Utvider åpningstiden i kveld så flest mulig skal rekke det før i morgen.
Jahh...
Wow...Jepp.
Statsministeren sa at man skulle IKKE utnytte den lommen. Og likevel, hva gjør Ola Normann? Valfarter til Sverige. Hva gjør svenske kjøpesenter? Utvider åpningstiden i kveld så flest mulig skal rekke det før i morgen.
Jahh...
Fant da med litt googling en side som fakrisk selger pakker med stoff til slikt. Det gjør at jeg j alle fall vet sånn løselig hva jeg ser etter.Ja det skjønner jeg
Enkelte av de stoff munnbinnene på Zalando er heller ikke så veldig dyre...Fant da med litt googling en side som fakrisk selger pakker med stoff til slikt. Det gjør at jeg j alle fall vet sånn løselig hva jeg ser etter.
Det er noe metervare på en hobbybutikk lokalt så jeg skal se om de har noe slikt der. Sånn at jeg evt slipper å bestille på nett. Men vi får se.
Sant det, så ikke utenkelig at jeg kjøper noen. Har bare rett og slett litt lyst å prøve. Sånn for å ha prøvd. Må bare finne ut ang tett nok stoffEnkelte av de stoff munnbinnene på Zalando er heller ikke så veldig dyre...
Wow.Hmmf, 3 av de 4 fastlegene vi har i kommunen slutter ved nyttår, deriblant min![]()
Å usjBlæ, alltid noe som skjer i denne familien min. Kjæresten til mamma har fått slag![]()
Håper du at denne personen skal bli smittet fordi h*n besøker broren? Eller har h*n gjort noe mot deg?Jeg pleier å være en snill person.
Jeg har vanskelig for å ønske noen som helst noe vondt.
Men nå sliter jeg litt.
En viss person sin lillebror har blitt veldig syk, og innlagt på sykehus.
Denne visse personen skal besøke lillebror.
Jeg er sint på meg selv for innerst inni meg håper jeg det er korona, at denne visse personen blir smittet og faller bort..

Denne personer har sammer fornavn som sen Disneyfigur, er totalt idiot og president i et stort landHåper du at denne personen skal bli smittet fordi h*n besøker broren? Eller har h*n gjort noe mot deg?
Det er ikke akkurat unormalt å få slike følelser iblant altså. Jeg pleier også å være snill, men har opplevd at jeg har ønsket andre vondt![]()
Det poenget tok jeg faktisk fra første innleggetDenne personer har sammer fornavn som sen Disneyfigur, er totalt idiot og president i et stort land
MhmÅ usj![]()
Haha, da henger jeg medDenne personer har sammer fornavn som sen Disneyfigur, er totalt idiot og president i et stort land

Jeg bare føler at denne personen gjør verden alt for mye vondtHaha, da henger jeg medjeg hadde senest igår stygge tanker mot min kusine som er full av konspirasjonsteorier. "At korona ikke er særlig farlig, for det tar jo bare livet av eldre og svake? Er vel fint å få ryddet opp litt i menneskeheten?"
Nei, da tenkte jeg at jeg håpet hun skulle oppleve å bli smittet så hun kunne få kjent på realiteten![]()