At du orker!Jepp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
At du orker!Jepp![]()
Det er det jeg egentlig ikke gjørAt du orker!
Han har gått på en smell eller to, håpee han får den hjelpen han trengerHva skjer med Petter Northug egentlig![]()
Ikke lurt antar jegHjelpes, klarte å forville meg inn i en diskusjon med kusinen med alle teoriene![]()
Absolutt ikke, for hun gir seg ikke selv om jeg har sagt at vi får være enige om at vi er uenige..Ikke lurt antar jeg

He he lykke til sier jeg,Absolutt ikke, for hun gir seg ikke selv om jeg har sagt at vi får være enige om at vi er uenige..![]()
Og folk dømmer han opp og ned, fordi han er kjent. Hadde han vært ukjent så hadde det ikke vært noe big deal, kanskje en liten fotnote.Han har gått på en smell eller to, håpee han får den hjelpen han trenger
Jupp, det var mye dritt rundt. Jeg tenker han sliter så han trenger hjelp.Og folk dømmer han opp og ned, fordi han er kjent. Hadde han vært ukjent så hadde det ikke vært noe big deal, kanskje en liten fotnote.
De skal bare være perfekte disse heltene. De kan ikke gjøre feil.Jupp, det var mye dritt rundt. Jeg tenker han sliter så han trenger hjelp.
Det så han vel selv også, men i følge kommentarfelt var jo det bare tull
Viktig å sparke de som ligger nede virker det som, synew Anders Aukland så det fornuftig jeg i vg.De skal bare være perfekte disse heltene. De kan ikke gjøre feil.
Men de er mennesker de og.
Det er tragisk egentlig.Viktig å sparke de som ligger nede virker det som, synew Anders Aukland så det fornuftig jeg i vg.
Det er det.Det er tragisk egentlig.
Det klarer du fint! Skjønner jo de blandede følelseneJaja, siste feriedag imorgen før jobb igjen på mandag. Litt blandede følelser![]()
Åh som jeg kunnenønske det var meg.Jaja, siste feriedag imorgen før jobb igjen på mandag. Litt blandede følelser![]()
Den ser jegÅh som jeg kunnenønske det var meg.
Det skjlnner jegDen ser jegblir nok godt å komme tilbake på jobb, men vært fint med ferie
![]()