Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes deilig ut.Deilig dag ser det ut til å bli, tenker jeg tar rn ny svømmeøkr i bassenget i dag selv om jeg er stol i magen etter i går.. Sier vel sitt om hvor lite jeg har brukt de siste tiden
Haha, blir litt slik "jaaada, masa"Rart at det irriterer meg at mamma og pappa hele tiden sier til meg at jeg ikke må la de gjøre meg sint under rettssaken? Jeg vet så klart at jeg må forholde meg rolig osv, men hver gang de sier det, som er hver gang, irriterer det meg litt.
Ja! Jeg er ikke en idiot. Jeg vet at jeg må forholde meg rolig!!Haha, blir litt slik "jaaada, masa"![]()
Ja... jeg ville ringt politiet.Kjenner jeg blir sur på avisene som biter på folk som vil komme i avisen..
https://www.dagbladet.no/nyheter/forbikjort-dagen-for---helt-galskap/72747602
Hvorfor ringte han ikke til politiet om det var så ille
Å merkelig at han som må i 90 vet at northug kjørte i minstv160Ja... jeg ville ringt politiet.
Ja rart det derÅ merkelig at han som må i 90 vet at northug kjørte i minstv160
Helt innafor, økten ble på 32 min. Nå skal jeg ligge til tørk å lese bokHørtes deilig ut.
Det er da en kan føle på den litt barnslige trangen til å svare at jeg var ikke sint før du gjorde meg sintRart at det irriterer meg at mamma og pappa hele tiden sier til meg at jeg ikke må la de gjøre meg sint under rettssaken? Jeg vet så klart at jeg må forholde meg rolig osv, men hver gang de sier det, som er hver gang, irriterer det meg litt.
Jeg vasker klær. Bretter klær. Legger på plass klær. Er drittlei klesvask og lander i sofaen.Helt innafor, økten ble på 32 min. Nå skal jeg ligge til tørk å lese bok
YaiksUsj!!
Fant nettopp at katten har dratt inn en mus(?), revet den i filler og spiste. Måtte da få tørket dette opp, stod og brakk meg i ett sett og kastet nesten opp![]()
Å den jobben tok mannen i dag, jeg gjorde det i går.Jeg vasker klær. Bretter klær. Legger på plass klær. Er drittlei klesvask og lander i sofaen.
Å ligge til tørk og lese bok hørtes mye hyggeligere ut.
Vel. Her er maskina snart klar så jeg får gå og tømme tørkeskapet så det kan henges opp, neste vask ligger klar på badet, og derved har jeg enda mer å brette og legge vekk. Og sortere frem en vask til. Sånn går nå dagene....
Never ending story.Å den jobben tok mannen i dag, jeg gjorde det i går.
alrfor mye som vaskesNever ending story.
Helt klart det også.alrfor mye som vaskes
Mhm....Det er da en kan føle på den litt barnslige trangen til å svare at jeg var ikke sint før du gjorde meg sint
Dette skal gå bra. Dette skal gå over.