Augustskravla

Deilig dag ser det ut til å bli, tenker jeg tar rn ny svømmeøkr i bassenget i dag selv om jeg er stol i magen etter i går.. Sier vel sitt om hvor lite jeg har brukt de siste tiden

Wee, så stolt. Vi har hatt litt problemer med tilfeldig tissing når minsten går uten bleie. Så gikk vi til stranda (6-7min gåtur fra oss) for å vasse og leke i sanden. Selvfølgelig gikk han uti med bleie på slik at den måtte tas av, og måtte gå i truse og shorts på vei hjem. Han var helt tørr i trusa da vi kom hjem og tisset på potta da vi kom inn døra :D

Deilig dag ser det ut til å bli, tenker jeg tar rn ny svømmeøkr i bassenget i dag selv om jeg er stol i magen etter i går.. Sier vel sitt om hvor lite jeg har brukt de siste tiden
Hørtes deilig ut.

Rart at det irriterer meg at mamma og pappa hele tiden sier til meg at jeg ikke må la de gjøre meg sint under rettssaken? Jeg vet så klart at jeg må forholde meg rolig osv, men hver gang de sier det, som er hver gang, irriterer det meg litt.
Haha, blir litt slik "jaaada, masa" :p

Usj!! :depressed:
Fant nettopp at katten har dratt inn en mus(?), revet den i filler og spiste. Måtte da få tørket dette opp, stod og brakk meg i ett sett og kastet nesten opp:grumpy::grumpy:

Rart at det irriterer meg at mamma og pappa hele tiden sier til meg at jeg ikke må la de gjøre meg sint under rettssaken? Jeg vet så klart at jeg må forholde meg rolig osv, men hver gang de sier det, som er hver gang, irriterer det meg litt.
Det er da en kan føle på den litt barnslige trangen til å svare at jeg var ikke sint før du gjorde meg sint ;)

Dette skal gå bra. Dette skal gå over.

Helt innafor, økten ble på 32 min. Nå skal jeg ligge til tørk å lese bok
Jeg vasker klær. Bretter klær. Legger på plass klær. Er drittlei klesvask og lander i sofaen.

Å ligge til tørk og lese bok hørtes mye hyggeligere ut.

Vel. Her er maskina snart klar så jeg får gå og tømme tørkeskapet så det kan henges opp, neste vask ligger klar på badet, og derved har jeg enda mer å brette og legge vekk. Og sortere frem en vask til. Sånn går nå dagene....

Jeg vasker klær. Bretter klær. Legger på plass klær. Er drittlei klesvask og lander i sofaen.

Å ligge til tørk og lese bok hørtes mye hyggeligere ut.

Vel. Her er maskina snart klar så jeg får gå og tømme tørkeskapet så det kan henges opp, neste vask ligger klar på badet, og derved har jeg enda mer å brette og legge vekk. Og sortere frem en vask til. Sånn går nå dagene....
Å den jobben tok mannen i dag, jeg gjorde det i går.

alrfor mye som vaskes
Helt klart det også.

I tillegg til at vi har altfor mye klær.

Og det er fem av oss. Det merkes på håndklær og kluter, på undertøy, når vi skifter på sengene, det er flere gensre (den minste er i den alderen hvor den må skiftes daglig fordi hun søler. Den eldste er kommet til den alderen hvor det må skiftes for det luktet svette) det er mye alt rett og slett.

Og vi er enda i et etterslep ettersom jeg har vært lat og ikke tatt unna etter ferien enda. På tross av at vi ikke hadde to sekker med arvetøy i år. Eller kanskje derfor. Da MÅ jeg jo vaske aktivt etter ferien....

Jeg har er vagt håp om å kunne komme ajour med klesvasken når ungene flytter ut og jeg bare må holde styr på mitt og mannens.

Back
Topp