Trasig. Hvordan er det med skaden nå?ekstra kjipt å ha fått tilbud om vikariat før jeg skadet meg, men så ikke kunne ta den fordi jeg ikke vet når jeg kan jobbe igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trasig. Hvordan er det med skaden nå?ekstra kjipt å ha fått tilbud om vikariat før jeg skadet meg, men så ikke kunne ta den fordi jeg ikke vet når jeg kan jobbe igjen.
For O i andre klasse. Så er det møtes ute og gå inn med lærer. 8.30-1200På kommunen sin side står det at mer info om skolestarten på mandag står på its learning , men det står ingenting der.
Går opp og med, men å gå mye fungerer ikke. Prøvde meg på å skulle gå 1 km til sammen i går, mannen måtte komme med sykkel etter 500 m...Trasig. Hvordan er det med skaden nå?
Oppmøte 8.15, men står de skal møte på faste plasser å se vet vi ikke hvor er.For O i andre klasse. Så er det møtes ute og gå inn med lærer. 8.30-1200
Huff daWow, blir sjokkert over ei i familien. Hun driver med konspirasjonsteorier så det holder, og deler alt mulig på fb![]()
Høres... gøy utWow, blir sjokkert over ei i familien. Hun driver med konspirasjonsteorier så det holder, og deler alt mulig på fb![]()
Off. Hva da? Øgler styrer verden?Wow, blir sjokkert over ei i familien. Hun driver med konspirasjonsteorier så det holder, og deler alt mulig på fb![]()
Godt spørsmålLurer på om det blir lov å reise til utlandet neste år jeg..
Mhm, vi skal egwntlig til Mauritius..Godt spørsmål
Kan du ikke bare svare med at de som slår seg på flaska har større sannsynlighet til å bli bortført av aliensWow, blir sjokkert over ei i familien. Hun driver med konspirasjonsteorier så det holder, og deler alt mulig på fb![]()
F.eks at covid er en sykdom med skjult agenda. At donald trump er den beste presidenten usa har hatt. At vaksiner er "dyrets merke", som hun så fint skrev.Off. Hva da? Øgler styrer verden?![]()
Åh en av de jaF.eks at covid er en sykdom med skjult agenda. At donald trump er den beste presidenten usa har hatt. At vaksiner er "dyrets merke", som hun så fint skrev.
At bill gates osv er pedofile som holder mye skjult. At erna solberg og gjengen har visse planer for å utnytte covid.
Osv osv osv
Vi er visst bare noen hjernevaskede sauer, vi som følger alle retningslinjer og i det hele tatt tenker på muligheten for å bruke munnbind. Covid er jo ikke farlig for så veldig mange, kunne være greit å renske opp litt ved hjelp av naturen (aka la de eldre bli smittet og dø)
Pappa prøvde å kommentere noe hun hadde lagt ut, og fikk bare tilbake at hvis han var uenig så kunne han bare slette henne både som venn på fb og fra familienÅh en av de ja
WowPappa prøvde å kommentere noe hun hadde lagt ut, og fikk bare tilbake at hvis han var uenig så kunne han bare slette henne både som venn på fb og fra familien![]()
Ikke håp når det er sånnPappa prøvde å kommentere noe hun hadde lagt ut, og fikk bare tilbake at hvis han var uenig så kunne han bare slette henne både som venn på fb og fra familien![]()
NeiIkke håp når det er sånn

Jeg vet