Augustskravla

På kommunen sin side står det at mer info om skolestarten på mandag står på its learning , men det står ingenting der.
For O i andre klasse. Så er det møtes ute og gå inn med lærer. 8.30-1200

For O i andre klasse. Så er det møtes ute og gå inn med lærer. 8.30-1200
Oppmøte 8.15, men står de skal møte på faste plasser å se vet vi ikke hvor er.

Så 8trinn skulle samles i gymsalen, rart synes jrg for de er mange

Wow, blir sjokkert over ei i familien. Hun driver med konspirasjonsteorier så det holder, og deler alt mulig på fb :eek:

Wow, blir sjokkert over ei i familien. Hun driver med konspirasjonsteorier så det holder, og deler alt mulig på fb :eek:
Kan du ikke bare svare med at de som slår seg på flaska har større sannsynlighet til å bli bortført av aliens :P

Off. Hva da? Øgler styrer verden?:p
F.eks at covid er en sykdom med skjult agenda. At donald trump er den beste presidenten usa har hatt. At vaksiner er "dyrets merke", som hun så fint skrev.
At bill gates osv er pedofile som holder mye skjult. At erna solberg og gjengen har visse planer for å utnytte covid.

Osv osv osv :eek:
Vi er visst bare noen hjernevaskede sauer, vi som følger alle retningslinjer og i det hele tatt tenker på muligheten for å bruke munnbind. Covid er jo ikke farlig for så veldig mange, kunne være greit å renske opp litt ved hjelp av naturen (aka la de eldre bli smittet og dø)

Jeg må.finne noe å gjøre på når jeg bare går hjemmr altså flr jeg havner nedpå igjen, men ikke kan jeg strikke ,hekle eller sy, puslespill var ikke tingen,..

F.eks at covid er en sykdom med skjult agenda. At donald trump er den beste presidenten usa har hatt. At vaksiner er "dyrets merke", som hun så fint skrev.
At bill gates osv er pedofile som holder mye skjult. At erna solberg og gjengen har visse planer for å utnytte covid.

Osv osv osv :eek:
Vi er visst bare noen hjernevaskede sauer, vi som følger alle retningslinjer og i det hele tatt tenker på muligheten for å bruke munnbind. Covid er jo ikke farlig for så veldig mange, kunne være greit å renske opp litt ved hjelp av naturen (aka la de eldre bli smittet og dø)
Åh en av de ja

Back
Topp