God morgenGod morgen
Sol ute, deilig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen
Sol ute, deilig.
Takk. Dyrkningen viste bakterievekst så blir kur på meg. Selv om urinprøvene ikke har vist noe som helst.![]()
![]()
Masse god bedring
Det er 2 typer UIV etter hva jeg husker, en som vises i urinprøve, og en som ikke vises.Takk. Dyrkningen viste bakterievekst så blir kur på meg. Selv om urinprøvene ikke har vist noe som helst.
Å? Det visste jeg ikke.Det er 2 typer UIV etter hva jeg husker, en som vises i urinprøve, og en som ikke vises.
Den som ikke vises vises på dyrking.
Er ikke sikker, men mener å fuske legen sa noe slikt noe når jeg hadde UIV for en del år siden.Å? Det visste jeg ikke.
Takk. Dyrkningen viste bakterievekst så blir kur på meg. Selv om urinprøvene ikke har vist noe som helst.
Ja det skal jeg. Håper bare det ikke er noe restriksjoner på når det kan tas (med/uten mat) osv. Får se, mannen henter den nå.Da håper jeg du blir fort bedre. Og selvsagt husk å fullføre kuren uansett![]()
Ja for all del. Håper kuren funker fort.Er ikke sikker, men mener å fuske legen sa noe slikt noe når jeg hadde UIV for en del år siden.
Kan også hende jeg husker feil
Ja det skal jeg. Håper bare det ikke er noe restriksjoner på når det kan tas (med/uten mat) osv. Får se, mannen henter den nå.
Ja, hadde det ved juletider, var sykt kjipt.Åhh, det er et dill med medisiner som skal tas "minst en halv time før eller to timer etter" måltid og sånne ting.
God bedringTakk. Dyrkningen viste bakterievekst så blir kur på meg. Selv om urinprøvene ikke har vist noe som helst.
TakkGod bedring
Så bra, da håper vi den andre er fin og.Fikk svar på celleprlven , alt fint der. Bare pipelleprøve ighen da, er den jeg er spent på
Ja her også, deiligGod morgenSol i dag her også. Vært flere varme dager nå
![]()
Ja den håper jeg virkelig er detSå bra, da håper vi den andre er fin og.
Veldig spennende, hva er det dere håper på?Takstmann vær her, blir spennende å høre![]()
2 mill stigning eller merVeldig spennende, hva er det dere håper på?
Forresten nå som jeg har deg her, hvordan gikk det med makrellmiddagen?
Makrell er veldig lett å få til, og det er bare så godt2 mill stigning eller merduuu,det gikk veldig fint. Lagde nøyaktig det du sa og det falt i god smak
er ikke en god kokk, så kjekt å få skryt for maten
![]()