Det skjlnner jegDet er det, vi var der i junimen blir en stund til neste gang, ikke særlig å gå rundt der med en sta gutt på 2,5 som kun vil ut på kantene
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjlnner jegDet er det, vi var der i junimen blir en stund til neste gang, ikke særlig å gå rundt der med en sta gutt på 2,5 som kun vil ut på kantene
![]()
Jeg har mye, mye rips som skulle vært plukket.Prøver å lage ripssaft for første gang, av den ripsen jeg rakk å redde fra fuglene![]()
Jeg har ikke saftkoker, og det ble ikke kjempemye bær. Men da får vi prøvd og ser hvordan det blir. Og heller dekke til buskene med nett før bærene kommer til neste sesongJeg har mye, mye rips som skulle vært plukket.
Mannen skulle plukke i går da han. De (han og ungene) har ikke plukket mer enn 1/3 av det jeg og ungene pleier å plukke, og for lite til saft eller gele synes jeg. Trolig litt mye moden for gele også, kanskje vi må gjøre som svigermor og kjøpe pektin, pleier lage det med lite moden bær, naturlig rik på pektin, men er sent ute å plukke. Har lurt på å lage saft. Gjort bare en gang før, og jeg har da tross alt saftkoker! Som altså er lite brukt...
KjedeligDa har posten klart å rote til leveringen av min nye mobil for andre gang.
Ikke imponert
KjiptDa har posten klart å rote til leveringen av min nye mobil for andre gang.
Ikke imponert
Ja.. er nesten nervevrak jeg. Hoster fremdeles etter vanlig forkjølelse. Så vet ikke hvor mye jeg tør å gå ut egentlig.Jeg vet ikke om det er det at jeg hørte pressekonferansen for første gang siden før sommeren en gang eller om det er det at de var veldig tydelige i den på økende smitte og viktigheten av den meteren, eller om det bare er at jeg handlet på en litt trang butikk som er praktisk plassert på vei hjem for mange flere enn meg, en fredag ettermiddag og skulle ha taco som åpenbart mange andre, vi sirkla i kø for å holde avstand... Men jeg har knapt vært så stressa på butikken siden mars.
Det var ren terapi å stå hjemme og plukke rips i en time. Det er dørgende kjedelig (og der er nær nok til mange, mange timer til) men det er i alle fall ikke så folkestressende
Kjedelig
Først klarte de å la være å ringe når de kom og skulle levere den slik at den ble returnert.Kjipt
Det er godt.Indisk kyllingsuppe idag
Ja det er godt. Koser meg med litt vin også da jeg trenger at musklene mine skal slappe av...Det er godt.
Det blir kamskjell med chiritso og blomkålpure her i kveld, ungene ønsker seg pizza Grandiosa som de fikk
Blir litt vin her etterhvert ogsåJa det er godt. Koser meg med litt vin også da jeg trenger at musklene mine skal slappe av...
Godt med litt vinBlir litt vin her etterhvert også![]()
Det er godt det.laget smuldrepai av blåbær og rips som barna plukket i dag. elsker å ha busker i hagen <3
luksus! ønsker meg frukttrær når vi får ordnet ferdig uteområdet her. både eple og morellerDet er godt det.
Har masse blåbær 0,5 m utenfor hagen![]()
Kommer på besøk !Det er godt det.
Har masse blåbær 0,5 m utenfor hagen![]()