Jeg prøvde meg på ripssaft idag. Minsten elsket den, eldste syns den var noe surlaget smuldrepai av blåbær og rips som barna plukket i dag. elsker å ha busker i hagen <3

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg prøvde meg på ripssaft idag. Minsten elsket den, eldste syns den var noe surlaget smuldrepai av blåbær og rips som barna plukket i dag. elsker å ha busker i hagen <3

sånn det er her også!! elsk!Dere ser der hvor det er noen busker om litt gress nederst på bildet, der slutter hagen vår.
Oppi det er det fult av blåbær
Vis vedlegget 332734 Vis vedlegget 332735
Vi fant en blåbærbusk (med slike bær som man kjøper i butikken) inni et buskas i hagen til det nye husetDere ser der hvor det er noen busker om litt gress nederst på bildet, der slutter hagen vår.
2 av 3 unger liker det her.Jeg prøvde meg på ripssaft idag. Minsten elsket den, eldste syns den var noe surneste år skal jeg få nett på buskene ved det nye huset. Mye bærbusker, og fuglene elsker det
![]()
Jøss, tør folk fremdeles feste i Bergen etter det siste smitteutbruddet?Fest herbråk
Tydeligvis. Aner jo ikke hvor mange de er. Er vel ikke forbudt bare frarådet og de maks er 20. Men liker ikke neiJøss, tør folk fremdeles feste i Bergen etter det siste smitteutbruddet?
Ringe politiet?

Ca sånn har naboen det. Ungene får plukke og kose seg, men det er faktisk naboens eiendom. De tillater altså at alle ungene omkring har det som sin blåbærhimmel. Men jeg kan jo ikke akkurat gå der og plukke, annet enn det jeg spiser langs stien.Dere ser der hvor det er noen busker om litt gress nederst på bildet, der slutter hagen vår.
Er ikke noe verre enn å ringe å spørre om råd så er det opp til dem om de tar en tur eller ikke.Tydeligvis. Aner jo ikke hvor mange de er. Er vel ikke forbudt bare frarådet og de maks er 20. Men liker ikke nei![]()
TrueEr ikke noe verre enn å ringe å spørre om råd så er det opp til dem om de tar en tur eller ikke.
Dette er felles for sameie og går bak hele rekken.Ca sånn har naboen det. Ungene får plukke og kose seg, men det er faktisk naboens eiendom. De tillater altså at alle ungene omkring har det som sin blåbærhimmel. Men jeg kan jo ikke akkurat gå der og plukke, annet enn det jeg spiser langs stien.
ÆsjDet er faktisk mørkt ute.
Vel. Sånn etter definisjonene blir der ikke natt dette døgnet og ikke astronomisk tussmørke (som altså er mørkt) men nautisk tussmørke er det nå. Hvilket er rimelig mørkt. Fakrisk.
Det går mot høst
Det må jo være helt fantastisk å ha det sånn.Dette er felles for sameie og går bak hele rekken.
Få som går her og plukker noe som egentlig er rart siden det er rett utenfor døren