Augustskravla

Jeg vil ha ny bil. Jeg har mannen på gli:hilarious: også vil jeg ha en amerikaner i tillegg . En smule Harry i know, men så er jeg jo opprinnelig fra amcar miljø :hilarious:
Selvfølgelig er du det, er ikke du opprinnelig fra Østfold :p
 
Da har frøkna funnet ut hvordan hu skal komme seg opp i sofaen. Problemet er at hu ikke vet hvordan hu skal komme seg ned enda :p

Det er mange sånne gitt. Jeg husker frustrasjonen da ungen kunne å snu seg bare en vei... Og slett ikke ville ligge sånn. Ble snudd tilbale og jobbet ivei med å snu seg igjen.....

Komme seg opp, ikke ned. Komme seg inn, ikke ut. Livet, ass
 
Akkurat nå, 4,5 år gammel og innmari frustrert for å ikke få svar på spørsmål ropt mange ganger.

Hører du meg? Ingen svar. Hører du meg, sier jeg!!!

Mors forsøk på å forklare at svaret nok er "nei" falt på stengrunn. Søster måtte jo svare!!! Hører du meg?????
 
Jeg har måttet ta av brillene før jeg begynner å kle meg i smitteutstyr, for kan ikke begynne med å fikle med å få av brillene når jeg har gått inn der jeg skal. Så da får jeg heller se litt dårlig :p

Eg klarer meg ikkje uten briller og skal starte å jobbe på legevakten snart.
 
Jepp.

Og ja. Det er sensommer. Og den kan være deilig den. Feilaktig kaller noen det indian summer snart det kommer litt varme i august. Men det er jo bare helt vanlig (sen)sommer. Indian summer er dersom den kommer tilbake etter at høsten har begynt.
Som det året ungene gikk halloween i 20 grader.

Helt enig om indian summer:)
 
Skaffe deg nett over? Det hadde alltid farmor på busker og trær.
Jeg ønsker meg sånne nett som mine bestemødre hadde over. Som var av tråd. De man får kjøpt kostet ikke allverdens men de er av plast og rivner. Ikke kan de brukes om igjen. Og plast. Det strider mot alle miljø - tanker å pakke buskene inn i plast. Som altså hekter i seg selv og alt annet å rivner. Ute.
 
Back
Topp