Augustskravla

Jeg skal ikke klage på varmen... Jeg skal ikke klage på varmen... *sitter og gjemmer meg i skyggen mens jeg svetter ved hver bevegelse :hilarious:*

Nei, får visst bade i bassenget idag *haaater å gå i badetøy*
 
Hvis vi vil ha noe rips til neste år, så må vi nok det :)
Det er nok lurt.

Mye er spist på våre busker også. Det er bare det at det er 10 av dem! Mer bær enn vi klarer å plukke.
 
Jeg skal ikke klage på varmen... Jeg skal ikke klage på varmen... *sitter og gjemmer meg i skyggen mens jeg svetter ved hver bevegelse :hilarious:*

Nei, får visst bade i bassenget idag *haaater å gå i badetøy*

Her er 16 grader eller noe sånt. Ingen basseng er blåst opp. Det er ikke så varmt. Skal bli opp i 22 over helga da. Et par dager.
 
Her er 16 grader eller noe sånt. Ingen basseng er blåst opp. Det er ikke så varmt. Skal bli opp i 22 over helga da. Et par dager.
Bilen viste 23 i formiddag, usikker på temp nå. Og skal holde seg fint en stund, så får en fin siste uke med ferie:D
 
Bilen viste 23 i formiddag, usikker på temp nå. Og skal holde seg fint en stund, så får en fin siste uke med ferie:D
Nyt det

Her plaskregnet det, intenst, i formiddag. Men det kom seg så nå er det litt sol. Og en del vind.

Jeg er seriøst snart fristet til å flytte til bedre vær.
 
Nyt det

Her plaskregnet det, intenst, i formiddag. Men det kom seg så nå er det litt sol. Og en del vind.

Jeg er seriøst snart fristet til å flytte til bedre vær.
Det var herlig å bade, til og med minsten som ikke har villet nærmet seg det "store" bassenget ble med idag:D jeg er sånn sett glad for å bo her jeg bor, selv om været selvfølgelig kan være variabelt her også:)
Dårlig kvalitet på bildet, men melder fint fremover :D
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200808_184231_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20200808_184231_com.android.chrome.jpg
    26,4 KB · Visninger: 8
Nå er jeg urolig her. Ingen tr. Mannen er sterilisert og har fått bekreftet at han er steril.
jeg har ikke vært utro.
Så hva skjer?
Ta en test, først og fremst
 
Der skal bli ripssaft. IMG_20200808_192053.jpg
 
Skal kjøpe på mandag, men det uroer meg.
Det er jo ikke helt uvanlig at syklusen kan trøble litt, men også teoretisk mulig at en sniker kan ha funnet veien, dog mest trolig det første alternativet.
 
God morgen
Plan for dagen å få skikk på huset.. Så må jeg se om vi har noe gøy bursdagsgreier..
 
Dro i svømmehallen vi. Der var der ikke mange så det gikk helt fint å holde avstand. Men jeg tror ikke de ropte oss opp så ofte som de pleier. Det er 1 times badetid i svømmehallen vår. Alle får et nummer på hånden også roper de med jevne mellomrom opp de som må opp av vannet.

I parkerte 1219 og kjørte ut derfra 1423.

Sulten gjeng med lavt blodsukker som kom ut. Men vi har hatt det kjekt og fått litt svømmetrening på ungene.
Minstemor svømmer ikke. Men har lyst å lære så hun plasker ivei. Flyter ikke på egenhånd. Med armringer flyter hun men vi prøver å øve ute. Å ha dem på er litt avslappende for de voksne og hun elsker det selv, men hun lærer jo ikke å svømme på den måten. Greit å ha på stranda, da
 
Vi prøver å finne ut hva bestefaren til mannen gjorde under krigen.
Vi har en del spor og kontakter vi kan bruke men hver gang vi nærmer oss noe informasjon er det hemmeligstemplet.
 
Back
Topp