Augustskravla

Usj, hvorfor må man være så skvetten? :arghh:
Dro bort i nyhuset for å fjerne noe tapet, men klarte ikke å finne roen i det hele tatt. Tapeten vil ikke av på to av rommene, så de plater vi bare. Så stakk jeg hull i colaboksen jeg hadde med meg, med skrapen til tapeten:arghh:
Attpåtil står jeg og lytter hvert minutt fordi jeg tror jeg hører noe i huset (helt tomt hus, bare meg)... Nervene helt utpå huden! Nei, ikveld var ikke kvelden for meg :hilarious::dead:
 
Usj, hvorfor må man være så skvetten? :arghh:
Dro bort i nyhuset for å fjerne noe tapet, men klarte ikke å finne roen i det hele tatt. Tapeten vil ikke av på to av rommene, så de plater vi bare. Så stakk jeg hull i colaboksen jeg hadde med meg, med skrapen til tapeten:arghh:
Attpåtil står jeg og lytter hvert minutt fordi jeg tror jeg hører noe i huset (helt tomt hus, bare meg)... Nervene helt utpå huden! Nei, ikveld var ikke kvelden for meg :hilarious::dead:
Musikk og lydbok på øret hjelper meg hvertfall!
 
Tenk at jeg snart har vært mamma i 14 år ♥
Bare noen timer igjen til det er 14 år siden han kom som en rakett :)
 
Sitter og tenker litt på hvordan jula blir.
Med covid-19, familie, etter rettssaken, gudene veit hvordan den ender.
Hvordan kommer min psykiske tilstand til å være? Orker jeg å dra noen steder?
Er Oslo aktuelt?
Mamma er syk, og jeg vet ærlig talt ikke hvor lenge kroppen hennes holder ut. Så vil gjerne feire med de så frøkna får feiret med mormor.
Men går det dårlig i november så vet jeg neimen ikke om jeg kommer til å orke...
 
Ok, rike folk kan nå bruke pengene sine til hva de ønsker etter min mening så lenge det ikke skader andre.

Nå er det en gullsmed som jobber med å lage verdens dyreste munnbind til en pris på ca 13 mill. norske kroner.
Kjøperen skal være en kinesisk forretningsmann i USA.
Som det står "Munnbindet skal lages i gull og dekkes med 3600 hvite og sorte diamanter."

Sorry, men vil ikke det blir fryktelig tungt å gå rundt med i fjeset?
 
Ok, rike folk kan nå bruke pengene sine til hva de ønsker etter min mening så lenge det ikke skader andre.

Nå er det en gullsmed som jobber med å lage verdens dyreste munnbind til en pris på ca 13 mill. norske kroner.
Kjøperen skal være en kinesisk forretningsmann i USA.
Som det står "Munnbindet skal lages i gull og dekkes med 3600 hvite og sorte diamanter."

Sorry, men vil ikke det blir fryktelig tungt å gå rundt med i fjeset?

Det hørtes rimelig tungt ut ja. Og vanskelig å vaske/sterilisere?
 
Ok, rike folk kan nå bruke pengene sine til hva de ønsker etter min mening så lenge det ikke skader andre.

Nå er det en gullsmed som jobber med å lage verdens dyreste munnbind til en pris på ca 13 mill. norske kroner.
Kjøperen skal være en kinesisk forretningsmann i USA.
Som det står "Munnbindet skal lages i gull og dekkes med 3600 hvite og sorte diamanter."

Sorry, men vil ikke det blir fryktelig tungt å gå rundt med i fjeset?
Wow. Snakk om sløsing. Det blir slitsomt gitt.
 
Sitter og tenker litt på hvordan jula blir.
Med covid-19, familie, etter rettssaken, gudene veit hvordan den ender.
Hvordan kommer min psykiske tilstand til å være? Orker jeg å dra noen steder?
Er Oslo aktuelt?
Mamma er syk, og jeg vet ærlig talt ikke hvor lenge kroppen hennes holder ut. Så vil gjerne feire med de så frøkna får feiret med mormor.
Men går det dårlig i november så vet jeg neimen ikke om jeg kommer til å orke...
1. Det går bra i november, krysser ihvertfall alt jeg har for deg.
2. Så lenge dere er nøye på smittevern, kan dere besøke/ha besøk av din mor.
3. Oslo er ikke farlig så lenge du holder deg unna festglade vestkant ungdom.
 
Kommer helt an på hvordan den er laget og diamantene festet.
Metall kan kokes og sprites, og kanskje det er et utskiftbart filter inni.
Ikke sikkert det er så veldig vanskelig å sterilisere.

Jada, det kan de jo, jeg bare tenkte med antallet, og kriker og kroker.... men jada, legge det i sprit og bytte filter kan jo selvsagt sikkert funke det.

Fortsatt tungt da
 
98 arbeidsdager til jul.

Neida, jeg har ikke sittet og talt, jeg har en evigvarende nedtelling i et regneark, endtellign til jeg blir 70, 67 og 60, hhv, "håper jeg kan pensjoneres da", "pensjonsalder pr nå" og "seniluka, ekstra feire!!!" , desuten dager til jul, dager til advent, arbeidsdager til jul, hadde også dager til og arbeidsdager til sommerferien, men den er tilbakelagt og slettet nå, dager til yngstemor sin neste hørselstest og synstest(hhv 8 og 218) og andre små og store ting som smettes inn der ved behov)

Det er altså bare det at jul er neste ferie. Det er litt lenge til.

Jeg vil prøve å kanskje få til en dag eller to i høstferien, kanskje, jeg har 5 feiredager igjen jeg skal ta i løpet av høsten, gjerne et par av dem til juleforberedelser når det nærmer seg, og jeg har nesten 60 mertidstimer som jeg skal ta ut før jul er planen, men mye av det går i at jeg kommer sent og går tidlig på det jevne.

Men juleferie, det har jeg alltid. Vi har halv arbeidsdag 23.12, fri 24 og 31 og lit kortere dager i romjulen. Romjulen avspasserer jeg alltid, det er vi oppfordret til å ta fri for å lade opp til årsoppgjøret. Ofte tar jeg fri lille julaften også om jeg kan, så jeg får meg en god ferie i jula.

Men det er litt lenge til synes jeg,
 
1. Det går bra i november, krysser ihvertfall alt jeg har for deg.
2. Så lenge dere er nøye på smittevern, kan dere besøke/ha besøk av din mor.
3. Oslo er ikke farlig så lenge du holder deg unna festglade vestkant ungdom.
Håper du har rett.
Vi er veldig nøye, så det er kanskje ikke ett problem.
Med en ettåring (1,5 til jul) er vi nok ikke så mye ute og fester med vestkantungdommen. Gjorde ikke det før vi fikk hu heller. Alltid foretrukket en flaske vin hjemme egentlig.
 
1. Det går bra i november, krysser ihvertfall alt jeg har for deg.
2. Så lenge dere er nøye på smittevern, kan dere besøke/ha besøk av din mor.
3. Oslo er ikke farlig så lenge du holder deg unna festglade vestkant ungdom.

Og alle som har vært på utenlandsferie, åpenbart.
 
Håper du har rett.
Vi er veldig nøye, så det er kanskje ikke ett problem.
Med en ettåring (1,5 til jul) er vi nok ikke så mye ute og fester med vestkantungdommen. Gjorde ikke det før vi fikk hu heller. Alltid foretrukket en flaske vin hjemme egentlig.

Smittevern tenker jeg skal gå fint.

Og rettsaken SKAL gå fint!
 
Back
Topp